סקירת 3 אובייקטים מקו ת"א -רשל"צ מערב -אשדוד

מצב
הנושא נעול.

skooozy

New member
עם זום טיפונת יותר טוב...
אגב, דניאל ואני מאוד נשמח לקבל תשובה לשאלה: למה יוצקים לדרגנועים גג מבטון? אני משוכנע שזה לא יותר זול מקונסטרוקציית מתכת כמו בתחנות אחרות.
רמי,האם בראשל"צ מערב נבנים 2 רציפי אי או צד?-
קצת קשה לי להחליט עפ"י הצילומים...
 

skooozy

New member
2 רציפי אי.
תודה
למה החליטו שרק התחנה-
הזו תקבל 4 רציפים? האחרות 2 לא?
 
תודה
למה החליטו שרק התחנה-
הזו תקבל 4 רציפים? האחרות 2 לא?
מדובר בתחנת מעבר
בתחנה זו תהיינה רכבות משני סוגים: הפרברית של ראשון-ת"א שתעצור בכל התחנות באמצע והבינעירונית של אשקלון (ואח"כ ב"ש)-ת"א שתעצור רק במשה דיין ותמשיך ישר להגנה. בעתיד הרחוק יותר תהיה גם הסתעפות מדרום לתחנה כאשר המסילה הפרברית תפנה מזרחה (המנהרה כבר קיימת ליציאה משטח האיילון) ותכנס לתוך שטח ראשון מערב עם תחנות במכללה למנהל ובתחנה מרכזית ראשון (ליד מחלף גן רווה). בעתיד המאד רחוק המסילה הזו תמשיך עוד מזרחה ותתחבר למסילת באר יעקב-הראשונים בתחנת "גן הוורדים" (התחנה כבר בנויה "באוויר" לשם חיבור עתידי זה). מכל הסיבות האלו הכינו את התחנה הזו עם יותר תשתיות ממש בדומה למה שעושים עכשיו בתחנת ההגנה ובתחנת האוניברסיטה (שהיא דומה מאד למשה דיין מבחינת מבנה המסילות וההסתעפות מתוך האיילון). למרבה הצער כל השלבים הנ"ל עדיין רחוקים מאד...
 

skooozy

New member
מדובר בתחנת מעבר
בתחנה זו תהיינה רכבות משני סוגים: הפרברית של ראשון-ת"א שתעצור בכל התחנות באמצע והבינעירונית של אשקלון (ואח"כ ב"ש)-ת"א שתעצור רק במשה דיין ותמשיך ישר להגנה. בעתיד הרחוק יותר תהיה גם הסתעפות מדרום לתחנה כאשר המסילה הפרברית תפנה מזרחה (המנהרה כבר קיימת ליציאה משטח האיילון) ותכנס לתוך שטח ראשון מערב עם תחנות במכללה למנהל ובתחנה מרכזית ראשון (ליד מחלף גן רווה). בעתיד המאד רחוק המסילה הזו תמשיך עוד מזרחה ותתחבר למסילת באר יעקב-הראשונים בתחנת "גן הוורדים" (התחנה כבר בנויה "באוויר" לשם חיבור עתידי זה). מכל הסיבות האלו הכינו את התחנה הזו עם יותר תשתיות ממש בדומה למה שעושים עכשיו בתחנת ההגנה ובתחנת האוניברסיטה (שהיא דומה מאד למשה דיין מבחינת מבנה המסילות וההסתעפות מתוך האיילון). למרבה הצער כל השלבים הנ"ל עדיין רחוקים מאד...
הסבר מעולה,תודה! לדעתי יש-
קצת יותר מידי תחנות בקטע הפרוורי של הקו והרכבות האיטיות שלנו לא יתנו ביצועים טובים לטווחים קצרים כל כך...
 

raminec

New member
מנהרת בית הביל"וים
חדי העין שביניכם וודאי הבחינו
בשרטוט בקיומם של קווים מתעקלים על גבי התוואי של גשר תל גיבורים. זהו המעקף שנבנה בימים אלו ממש ע"מ לאפשר את יציקת הקלונסאות בשטח שכרגע תפוס ע"י הכביש הקיים.
 

raminec

New member
מנהרת בית הביל"וים
מי ידע שבתקופת הבילויים היו דודי שמש?
בתמונה: הכנת קורות התקרה של המנהרה ליציקה, חפירת ויציקת כלונסאות למנהרה צמוד לבית הבילויים ובית הבילויים ההיסטורי שבגללו מבוצעות כל עבודות המעקפים.
 

raminec

New member
מנהרת בית הביל"וים
יציקת גג המנהרה - המשך
בשלב השני יוצקים את הקירות של התקרה שמחברים בין הפאות של ה"אמבטיות". אפשר לראות בתמונה את ההכנה ליציקה של התקרה של האמבטיות שתהיה חלק מהיציקה של תקרת המנהרה, שזה יהיה החלק השלישי והאחרון לפחות מבחינת היציקות.
 

raminec

New member
מנהרת בית הביל"וים
לסיום: מבט צפונה לכיוון צומת חולון.
כאן רואים את התוואי העתידי של מסלולי הכביש לכיוון המנהרה ואת התשתית שהוכנה למסילות הרכבת עם הרמפה שמגיעה עד לצומת חולון עם הגשרים שנבנים בה.
 

raminec

New member
סקירת 3 אובייקטים מקו ת"א -רשל"צ מערב -אשדוד
אתמול, raminec ואנוכי ביקרנו ב 3 אתרי עבודה לאורך קו הרכבת ת"א - רשל"צ מערב - אשדוד. והאתרים הם..
חשוב לציין לחיוב
בשני האתרים שנכנסנו לשטח העבודות זכינו ליחס אוהד ושיתוף פעולה מצד הקבלנים המבצעים. כל הכבוד להם!
 
חשוב לציין לחיוב
בשני האתרים שנכנסנו לשטח העבודות זכינו ליחס אוהד ושיתוף פעולה מצד הקבלנים המבצעים. כל הכבוד להם!
ובמיוחד
ל עדי, שזה הפרויקט השני
שהוא משתף איתנו פעולה. רמי, אתה מוזמן להוסיף את התמונות שלך..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה