סקרון קטן

סקרון קטן../images/Emo88.gif

איזו דמות מהCSIס אתם הכי אוהבים? למה דווקא אותו/ה?
אתם חושבים שחסרה דמות כלשהי לCSI? משהו שיעשה את הקאסט לדבר שלם יותר? איזה דמות הייתם מוסיפים לסדרה ואיזו סדרה מבין ה3? תפרטו על הדמות מבחינה חיצונית ופנימית ואיך היא תתרום יותר לסדרה.
 

YARDENIS11

New member
תשובות

טוב אז ככה אני אוהבת את קיילי ממיאמי ולא ממש חשבתי אף פעם על להוסיף עוד דמות לסידרה אז אני לא ממש עונה על השאלה הזו
 

henpo1

New member
אז ככה

אני הכי אוהבת את גרג כי הוא חמוד ומצחיק. אין לי כרגע דמות שהייתי רוצה להוסיף
 

עדידי15

New member
אוקיי.../images/Emo115.gif../images/Emo100.gif

איזו דמות מהCSIס אתם הכי אוהבים? למה דווקא אותו/ה?את הורשיו קיין מ-CSI מיאמי
אני אוהבת את השנינות שלו,הוא כזה עדין לילדים,אני אוהבת גם שהוא אומר משהו שנון ושם את המשקפיים ואז השיער שלו מתנופף כזה
אתם חושבים שחסרה דמות כלשהי לCSI? משהו שיעשה את הקאסט לדבר שלם יותר? איזה דמות הייתם מוסיפים לסדרה ואיזו סדרה מבין ה3? תפרטו על הדמות מבחינה חיצונית ופנימית ואיך היא תתרום יותר לסדרה. לא חושבת שצריך לשנות משהו
 

גיאספס

New member
תשובות

1. הורישיו קיין. לא יודע, הוא מעין סוג של שריף - מתוחכם וכמו שמישהו אמר לו - הוא אפילו מפסיד בחן. 2. הייתי מוסיף תפקיד של איזה שוטר רע סטייל המגן. מישהו שלא יהיה קשור ישירות למז"פ אלא בלש מהמחלקה (כמו פרנק במיאמי), אבל אחד שלא דופק חשבון.
 
ברור שאת........

שרה סיידל!!! היא הדמות האהובה עלי כי היא אמיתית. גם כלפי אנשים אחרים היא מציגה את עצמה כמו שהיא. ולא כמו מה שאנשים יאהבו. היא חכמה והיא מראה את זה. לפעמים היא גם פועלת עפ"י רגשות, כמו בעונה השניה שהיא רצתה לעזוב בגלל שהיא הרגישה שהיא לא מקבלת את היחס והכבוד שמגיעים לה. אין לי כרגע דמות שהייתי רוצה להוסיף.. אני צריכה לחשוב על זה.
 

Niff74

New member
מסכימה עם כל מילה.

שרה היא הדמות הכי אנושית בסדרה. למרות שכביכול היא אמורה שלא להסתדר עם אנשים בצורה הכי טובה, היא היחידה שתמיד מחייכת לעובדי המעבדה (אפילו להודג'ס, וזה באמת אומר הרבה...), כך שמבחינתי יחסי האנוש שלה מעולים. היא מפוקסת בצורה מרשימה על כל דבר שהיא עובדת עליו, והרקע שלה (תואר בפיזיקה בהארווארד, לשם התקבלה בגיל 17, ותחילת תואר שני בברקלי) מרשים עוד יותר, בעיקר לאור הסיפור האישי שלה. אותי אישית היא "קנתה לראשונה" בפרק 12 בעונה 2 - You've Got Male - הסצינה האחרונה בה היא חוזרת לבית ריק (ולחיים שנראים בדיוק כמו קופי של אותה בחורה אומללה שנרצחה בלי שהצליחה ליצור ולו קשר אנושי חם אחד בחייה) היתה חזקה מאוד, וג'ורג'ה נתנה שם משחק אדיר (כהרגלה בקודש. חוץ מזה, הבחורה מאוהבת בגריסום וזה כבר משהו שקשה לי שלא להזדהות איתו...
 

צלוזן

New member
הילדה ששרה מחזיקה לה את היד..

שיחקה גם במיאמי באחד הפרקים האחרונים באקסטרא הוט... סתם מחשבה שעלתה בי...
 

Aiden Burn

New member
לא נראה לי

שזאת אותה ילדה, אם אתה מתכוון לאיימי מנינג, זאת שאבא שלה נרצח מחוץ לבית משפט? שהורשיו ירה בו.. אם כן אז לא נראה לי שזאת היא. זאת שבתמונה שיחקה בסרט מלחמת העולמות עם טום קרוז, דקוטה משו.. לא?
 

צלוזן

New member
וול.. אני אמרתי את שלי...

כלומר, כן אני מתכוונן לאיימי מנינג... ולא ראיתי את הסרט מלחמת העולמות אז אני אל יודע להגיד לך... סורי.
 

Niff74

New member
טעות. זו ששיחקה ב-blood drops

היתה אכן דקוטה פנינג, אולם זו שהופיעה ב-CSI Miami בפרק Recoil, היא דווקא ליאנה ליברטו. וכן, דקוטה פנינג הופיעה ב"מלחמת העולמות" ובעוד אי אלו מקומות...
 
או כמו שאמרו באחד מאתרי הביקורות

"אם ראיתם בשנה האחרונה סרט והיתה בו ילדה קטנה, כנראה שזאת היתה דקוטה פנינג".
 

Aiden Burn

New member
תשובה.

דמות שאני אוהבת? הורשיו קיין. יש בו את השנינות שלו, ואת הקטעים שהוא עוקץ אנשים, ושהוא תמיד אומר תמילה האחרונה. והוא תמיד צודק, והוא תמיד כזה קשוח, וכזה שדובק במה שהוא מחפש, אבל יש בו תצד הרגיש, כמו בפרק עם איימי מנינג, שהיה לא מזמן באקסטרה הוט [ערוץ 5], הוא היה כל כך רגיש למצב שלה, וראו שממש אכפת לו.. למרות כל הקשיחות שלו. והוא ג'ינג'י.. חח:) איזה דמות הייתי מוסיפה? לא יודעת. כרגע לא נראה לי שיש.
 

הילה הץ

New member
ליידי הת'ר

מאוד שמחתי לשמוע שהיא תחזור כנראה בעונה ה- 6, אך הסיפור שלה ושל גריסום לא יגמר והיא תחזור כנראה לעוד פרק.
 
למעלה