סקרים גבירותי, סקרים

דש1דש

New member
סקרים גבירותי, סקרים

בעיקבות שיחה עם חברה לעבודה
 

דש1דש

New member
הרבה יותר מיד...

כל רגע שקט מהעבודה
אחרי הצהריים - אם הבנות מעסיקות עצמן אבל רוצות אותי לידן אחרי שהן הולכות לישון נשמע נורא..... אולי כדי שאמצא לי איזה עמוד שדרה לקצץ שעות אינטרנט?!
 

אורora

New member
כמה פעמים ביום

- במהלך העבודה ( כמו עכשיו ) שאני מסיימת TASK מסוים ועוברת לאחר ובדרך קופצת לראות מה נישמע. בימים שקורה משהו מעניין הרבה יותר. - בערב אחרי שהילדים הולכים לישון - אם יש לי קצת פנאי שהילדים ערים אני מציצה , אבל בד"כ קוראת ולא כותבת.
 
כשיש זמן ../images/Emo13.gif

במשך היום - כשיש זמן. בערב - כששלושת הפרמטרים, כח, זמן פנוי ו"הספה עדיין לא קראה לי", מתקיימים
 

catנוע

New member
מתי שיש לי זמן

בבוקר אני בדרך כלל רק מתעדכנת אלא אם יש לי זמן פנוי (נניח חבצלת עוד ישנה, או משחקת ומרוכזת במשהו), בצהריים בדרך כלל יש לי יותר זמן כי יש הפסקת צהריים, ובערב - אחרי שחבצלת הולכת לישון. אחרי הצהריים אני רק מתעדכנת כי אני מעדיפה להשקיע את הזמן בחבצלת ולא במחשב.
 

גשם111

New member
"גונבת" בעבודה

אין לי מחשב בבית. ועוד יזרקו אותי מפה בסוף...
 

eרון1

New member
יותר קוראת ופחות כותבת... וגם זה רק

בשעות הערב, כשחוזרת מהעבודה... לא יכולה להכנס לפורום בשעות העבודה, גם טכנית וגם מחוסר זמן
. היום תמיד נגמר לי הרבה לפני שהספקתי להגיע למה שתכננתי לעשות...
 

Tin Tinn

New member
תלוי בלחץ בעבודה

אם אני במשרד ואין לחץ, אז במהלך היום. נכנסת וקוראת קצת בין משימות אבל מקציבה לעצמי זמן מסך
, ואז סוגרת וחוזרת לעבוד
. ואם אני מתעצבנת
אז אני סוגרת את העבודה ולוקחת לי פסק זמן בפורום. בערב, אחרי שהגוזלית ישנה
יש לי זמן להיכנס, לקרוא בנחת ולכתוב. אחה"צ - אם אנחנו בבית, שזה די נדיר - אני משתדלת לא לפתוח את המחשב. הגוזלית כבר הפנימה שאמא במחשב זו לא אמא זמינה ולכן סוגרת לי אותו על הידיים (יש לי לפטופ)
 
מעט מידי לטעמי ../images/Emo4.gif

בעבודה אין לי חיבור לאינטרנט ובבית- אי אפשר להוריד את העינייים מהפרח ובערב- אין לי כוח כך שיוצא לי לכתוב בשעות היום רק כשאני חולה (ולאחרונה אני חולה/מתחלה הרבה)
 

דש1דש

New member
הפורום מהוו עבורי

1. מקום שבו שאוכל למצוא לבנותי ילדים נוספים עם רקע דומה - שלא ירגישו לבד בעולם בלי אבא... 2. מקום למצוא חברות להוסיף למעגלי החברות - מה טוב! (ומצאתי כאן כמה חברות אמיתיות!) 3. מקום להשוויץ / לשתף / ללמוד
 

אורora

New member
מקומו/מטרתו

- קודם כל מקומו בחיי הוא יותר מידיף הייתי רוצה להפחית מינון ( גמילה ) אבל זה לא הולך..... מטרתו : - בראש ובראשונה להכיר לילדי משפחות רבות וילדים רבים זהים להם. ללא אב ( לא בעבר, לא בהווה ולא בעתיד ) ללא ידע לגבי האב, ללא הכרות עם משפחתו. אין. - להכיר נשים בסטטוס משפחתי דומה לשלי. לא יחסתי לכך משמעות בעבר אבל היום אני מרגישה את ה BONDING שיוצר הגורל המשותף. לא מדובר על לחפש חברה או שתיים ( כאלה יש לי הרבה - יחידניות ) אלא על שייכות לקבוצה חברתית שיש לה מכנה משותף שמחבר בחוזקה. לי זה נותן הרבה, זר לא יבין ( וגם לא כל האמהות היחידניות מבחירה - אבל חלק גדול מהן כן ) - מעבר לעניינים החשובים הפורום משמש מקום להעביר ידע/להתיעץ להעביר את הזמן וכו
 
מטרת הפורום

ליעץ ולהתייעץ, ללמוד ולהכיר עוד נשים וילדים במצב משפחתי דומה.
 

catנוע

New member
מטרת הפורום?

להוות מקום שבו אפשר לשתף ולהתייעץ עם נשים כמוני.
 
למעלה