סקרים, קישורים, המלצות והפתעות

אלישע30

New member
אצל ההורים שלי אי אפשר, ואצל ההורים שלה אני..

אצל ההורים שלי אי אפשר, הם גרים בדירת 3 חדרים בקושי, ועוד אחים שלי שם... אצל ההורים שלה - אני לא אוהב להיות שם למרות שיש להם דירה גדולה. הם יותר מדי מחטטים לנו בעניינים שלנו, הם לא מבינים שאנחנו זה לא מה שהם רוצים שנהיה. אז משתדלים אולי פעם בחודשיים בשביל הנימוס. כ"כ, אצל מי נשאיר את הכלב ? (תולי)
 

אלישע30

New member
יש לנו כלכלב קטן - ירושה מאישתי

קוראים לו "תולי" פינצ'ר מעורב. צבע לבן עם כתמים שחורים וחומים. הוא ממש חמוד.
 
אז ככה..

עד הלידה היינו שבת פה,שבת פה. כי חמותי הייתה רוצה.. ושבת אח``כ אצל ההורים שלי. אנחנו גרים ליד ההורים שלי, ושל בעל בעיר אחרת. מאז הלידה אני לא מוכנה לנסיעות האלה עם הקטנה, אז אנחנו בבית שלנו, ואצל ההורים שלי, ואצל ההורים שלו אולי פעם בחודש! ושלא תחשבו שזה קל,היא רוצה שעל כל שבת שנהיה אצל ההורים שלי נהיה גם אצלה.. אז...משקרים!
 
עונה

ההורים של החצי גרים במרחק 20 דקות מאיתנו אז אנחנו באים אליהם לארוחת ליל-שבת בערך כל 3 שבועות, אצל ההורים שלי זה קצת שונה כי אבא שלי נפטר לפני שנה וחצי והיות שאימי גרה רחוק מאיתנו בחולון ואנחנו לא רוצים להשאיר אותה לבד לשבת אנחנו באים כל שבת שניה בערך או שהיא באה אלינו. אני לא בת יחידה יש לי עוד 2 אחיות וגם הן משתדלות לבוא הרבה, אבל גם אמא של גיסי לבדה כי אבא שלו נפטר בפתאומיות לפני שנתיים וחצי והם צריכים לחלק את זמנם בין אמא שלו לאמא שלי.
 
למעלה