סקר סופ"ש

  • פותח הנושא m757
  • פורסם בתאריך

m757

New member
סקר סופ"ש ../images/Emo228.gif

שם:
גיל:
מגורים:
אלבום השבוע:
שיר השבוע של קורין:
שיר השבוע לא של קורין:
שיר לפתוח איתו את השבוע הקרוב:
מצב הרוח שלי עכשיו:
הרגע הטוב בשבוע:
הרגע הפחות טוב בשבוע:
סיכום השבוע במשפט אחד:
תכניות לשבוע הבא:
ציטוט השבוע (מתוך שיר\ספר\טלויזיה\כל דבר אחר) :
תמונה:
מה דעתכם על ביצוע של קורין אלאל וצביקה פיק לשיר "ארטיק קרטיב"? מהו שיתוף הפעולה הכי פרוע שיכול להיות לקורין לדעכתם?
 
"עד הענג הבא...."

שם:דנה גיל:עוד חודש 16 מגורים: אלבום השבוע:אין שיר השבוע של קורין: שיר ליונתן שיר השבוע לא של קורין:עד העונג הבא שיר לפתוח איתו את השבוע הקרוב:תרנגול מצב הרוח שלי עכשיו:מעולה הרגע הטוב בשבוע:הקלטות.... הרגע הפחות טוב בשבוע:שסבתא שלי יצאה מהבית חולים והמצב נהיה יותר גרועה סיכום השבוע במשפט אחד:שבוע טוב תכניות לשבוע הבא: לעבוד על משהו וללכת להקלטות שוב ולהוציא סוף סוף את השיר ציטוט השבוע (מתוך שיר\ספר\טלויזיה\כל דבר אחר) : מה דעתכם על ביצוע של קורין אלאל וצביקה פיק לשיר "ארטיק קרטיב"? טחחח מטורף מהו שיתוף הפעולה הכי פרוע שיכול להיות לקורין לדעכתם? הממ יש כמה....
 

tomerldt

New member
באיחור :)

שם: טוראי תומר מדמוני גיל: 18 וחצי מגורים: ירושלים אלבום השבוע: אביתר בנאי - לילה כיום יאיר שיר השבוע של קורין: כמה זה שזה שוקל (מתוך זן נדיר) שיר השבוע לא של קורין: ממשיכים אחורה של מאיה רוטמן שיר לפתוח איתו את השבוע הקרוב: נשקי אותי של סיוון שביט, תמיד כיף לשמוע אותו מצב הרוח שלי עכשיו: נחמד + + הרגע הטוב בשבוע: שיצאתי רבעוש ושהודיעו לי שאני אשרת בטייסת בחצור!!
הרגע הפחות טוב בשבוע: הרבה מאוד לימודים בקורס סיכום השבוע במשפט אחד: כיף לי. תכניות לשבוע הבא: ללמוד ללמוד ללמוד ללמוד, אין ברירה, קורס בצבא זה עניין רציני! ציטוט השבוע (מתוך שיר\ספר\טלויזיה\כל דבר אחר) : "המפל הוא מפלה של הזמן" סתם כי זה המשפט שקורין שרה עכשיו וכי אני מת על הלחן והביצוע של זה.. תמונה: מה דעתכם על ביצוע של קורין אלאל וצביקה פיק לשיר "ארטיק קרטיב"? חושני לאללה!!!
מהו שיתוף הפעולה הכי פרוע שיכול להיות לקורין לדעכתם? קורין והנשיא פרס בביצוע לשיר "פירות אסורים"
 
למעלה