סקר: 59% מבני הנוער ימנים, הגיס החמישי יכול להתחיל לאכול תלב

Berethor

New member
סקר: 59% מבני הנוער ימנים, הגיס החמישי יכול להתחיל לאכול תלב

"בסקר, שיתפרסם במלואו ביום שישי, השתתפו תלמידים מהאוכלוסייה היהודית בכיתות י"א-י"ב. הם התבקשו להשיב על שאלות מכל תחומי חייהם, החל מדעותיהם בסוגיות אקטואליה שונות, עבור בשאלות ידע כללי וכלה בהרגלי הפנאי שלהם. הממצאים מרתקים, ונתון אחד בולט מייד לעין: כמעט 60 אחוזים מבני הנוער מגדירים את עצמם כבעלי דעות ימניות. 23 אחוזים משייכים את עצמם למרכז, ורק 13 אחוזים מזדהים עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית."

""הנוער של היום" מצטייר לפי הסקר כפטריוטי מאוד. 85 אחוזים העידו שהם אוהבים את המדינה, ו־89 אחוזים רואים את עתידם כאן, בישראל. גם ההערכה לצה"ל מרקיעה שחקים: 88 אחוזים מתכוונים להתגייס, יותר ממחצית סבורים שאין צבא מוסרי מצה"ל ו־65 אחוזים מאמינים במשפט "טוב למות בעד ארצנו"".

"על רקע תקרית הירי בחברון, שעוררה ועדיין מעוררת מחלוקות קשות בציבור, בצה"ל ובמערכת הפוליטית: 60 אחוזים מבני הנעורים חושבים שאין להעמיד לדין חייל שיורה במחבל מנוטרל, לעומת 30 אחוזים בלבד שמאמינים כי מעשה כזה אכן מצדיק העמדה לדין."

http://www.israelhayom.co.il/article/372957

 
תבדוק איזה אחוז מהם
בעד קיום יחסי מין בגיל צעיר יותר, ואיזה אחוז מהם צורך אלכוהול, מקבל את מרות המורה, מכבד את הוריו ובמיוחד איזה אחוז מאותו נוער פטריוטי מכחיש שיש כיבוש....
 

Berethor

New member
אף אחד לא מכחיש שהערבים כבשו חלק משטחי ארץ ישראל השלמה

יותר מעניין אותי לבדוק כמה מבני הנוער היהודים בעד לשלוח את "הפלסטינים" בחזרה לארצות ערב.



 
למעלה