סרטון יפיפה על הקו הירוק בירושלים

מצב
הנושא נעול.
סרטון יפיפה על הקו הירוק בירושלים

סרטון יפיפה על הקו הירוק בירושלים
סליחה אם הוא כבר פורסם פה, לא מצאתי בחיפוש ונראה לי שזה יעניין את חברי הפורום.
חברנו שבתשתיות פירסם בדף שלו את סרטון הדמיה נחמד על מחלף בייט החדש לאחר פתיחת כביש 16, שכולל גם את השתלבות השתלבות הקו הירוק ותחנת גבעת מרדכי בתוכו, חניון חנה וסע וגשרים להולכי רגל.
אבל למרות שזה מעניין זה לא (!) הסרטון עליו דיברתי. יוטיוב הציע לי פתאום סרטון בשם green line master שהוא בעצם צילום רחפן במדויק על התוואי, שמסומן כקו ירוק הצילום, כולל מיקומי התחנות, הדמיות, מידע קצר (באנגלית) על התחנות, שלוחות הר נוף ומלחה, הדמיות במפגשי המסילות עם הקו האדום בקיצור תענוג.
אני זוכר כשהוזכר כאן שהקו יעבור ברחוב קלרמון גאנו וש"ז שרגאי (מן הסתם ע"י עמוד השדרה המשובח) לא הבנתי איך זה קורה, ואיך זה משתלב עם הגבעה הצרפתית, ומהסרטון הבנתי שהקו פשוט יפנה בכיכר צ'רצ'יל/קציר, (שמן הסתם תהפוך לצומת) תעשה סיבוב דרך חים יסקי, אצ"ל ולח"י (כך שתיגע בגבעה הצרפתית מדרום) ויחזור לאותה הכיכר.
הסרטון לפעמים "קופץ" כמה עשרות מטרים. ממליץ לעבור עליו עם מפה
אז שוב, מתנצל אם הוא כבר מוכר (ואז אני יוצא הילד התלהב שמגיע בסוף
) אבל היה לי חשוב לשתף
 
תודה רבה מעניין.

סרטון יפיפה על הקו הירוק בירושלים
סליחה אם הוא כבר פורסם פה, לא מצאתי בחיפוש ונראה לי שזה יעניין את חברי הפורום.
חברנו שבתשתיות פירסם בדף שלו את סרטון הדמיה נחמד על מחלף בייט החדש לאחר פתיחת כביש 16, שכולל גם את השתלבות השתלבות הקו הירוק ותחנת גבעת מרדכי בתוכו, חניון חנה וסע וגשרים להולכי רגל.
אבל למרות שזה מעניין זה לא (!) הסרטון עליו דיברתי. יוטיוב הציע לי פתאום סרטון בשם green line master שהוא בעצם צילום רחפן במדויק על התוואי, שמסומן כקו ירוק הצילום, כולל מיקומי התחנות, הדמיות, מידע קצר (באנגלית) על התחנות, שלוחות הר נוף ומלחה, הדמיות במפגשי המסילות עם הקו האדום בקיצור תענוג.
אני זוכר כשהוזכר כאן שהקו יעבור ברחוב קלרמון גאנו וש"ז שרגאי (מן הסתם ע"י עמוד השדרה המשובח) לא הבנתי איך זה קורה, ואיך זה משתלב עם הגבעה הצרפתית, ומהסרטון הבנתי שהקו פשוט יפנה בכיכר צ'רצ'יל/קציר, (שמן הסתם תהפוך לצומת) תעשה סיבוב דרך חים יסקי, אצ"ל ולח"י (כך שתיגע בגבעה הצרפתית מדרום) ויחזור לאותה הכיכר.
הסרטון לפעמים "קופץ" כמה עשרות מטרים. ממליץ לעבור עליו עם מפה
אז שוב, מתנצל אם הוא כבר מוכר (ואז אני יוצא הילד התלהב שמגיע בסוף
) אבל היה לי חשוב לשתף
תודה רבה מעניין.
 
נראה שבחרו במסלול לא הכי טוב לרקלת,

סרטון יפיפה על הקו הירוק בירושלים
סליחה אם הוא כבר פורסם פה, לא מצאתי בחיפוש ונראה לי שזה יעניין את חברי הפורום.
חברנו שבתשתיות פירסם בדף שלו את סרטון הדמיה נחמד על מחלף בייט החדש לאחר פתיחת כביש 16, שכולל גם את השתלבות השתלבות הקו הירוק ותחנת גבעת מרדכי בתוכו, חניון חנה וסע וגשרים להולכי רגל.
אבל למרות שזה מעניין זה לא (!) הסרטון עליו דיברתי. יוטיוב הציע לי פתאום סרטון בשם green line master שהוא בעצם צילום רחפן במדויק על התוואי, שמסומן כקו ירוק הצילום, כולל מיקומי התחנות, הדמיות, מידע קצר (באנגלית) על התחנות, שלוחות הר נוף ומלחה, הדמיות במפגשי המסילות עם הקו האדום בקיצור תענוג.
אני זוכר כשהוזכר כאן שהקו יעבור ברחוב קלרמון גאנו וש"ז שרגאי (מן הסתם ע"י עמוד השדרה המשובח) לא הבנתי איך זה קורה, ואיך זה משתלב עם הגבעה הצרפתית, ומהסרטון הבנתי שהקו פשוט יפנה בכיכר צ'רצ'יל/קציר, (שמן הסתם תהפוך לצומת) תעשה סיבוב דרך חים יסקי, אצ"ל ולח"י (כך שתיגע בגבעה הצרפתית מדרום) ויחזור לאותה הכיכר.
הסרטון לפעמים "קופץ" כמה עשרות מטרים. ממליץ לעבור עליו עם מפה
אז שוב, מתנצל אם הוא כבר מוכר (ואז אני יוצא הילד התלהב שמגיע בסוף
) אבל היה לי חשוב לשתף
נראה שבחרו במסלול לא הכי טוב לרקלת,
לא ברור מדוע בגבעה הצרפתית הקו לא יעבור במרכזה דרך רחוב ההגנה, אלא ברחובות צדדיים, כמו גם לאחר גבעת רם לקו יהיו תחנות בעמק מתחת גבעת מרדכי תחנות שרחוקות יותר מהשכונה וגם בעליה (אלא אם יסדרו מדרגות נעות), לדעתי הרכבת הייתה צריכה לעבור מגבעת רם לתחנה ליד האצטדיון ותחנה בצומת ניות במקום בעמק שמתחת גבעת מרדעי.
ברור שיותר נוח לסלול את הקו כאשר אין הרבה תושבים אך הוא יוצא פחות נגיש לשכונות הללו.
 
מסכים איתך

נראה שבחרו במסלול לא הכי טוב לרקלת,
לא ברור מדוע בגבעה הצרפתית הקו לא יעבור במרכזה דרך רחוב ההגנה, אלא ברחובות צדדיים, כמו גם לאחר גבעת רם לקו יהיו תחנות בעמק מתחת גבעת מרדכי תחנות שרחוקות יותר מהשכונה וגם בעליה (אלא אם יסדרו מדרגות נעות), לדעתי הרכבת הייתה צריכה לעבור מגבעת רם לתחנה ליד האצטדיון ותחנה בצומת ניות במקום בעמק שמתחת גבעת מרדעי.
ברור שיותר נוח לסלול את הקו כאשר אין הרבה תושבים אך הוא יוצא פחות נגיש לשכונות הללו.
מסכים איתך
זה שהקו יוצא ממש מנהרת האוניברסיטה זה מעולה, אבל לא ברור למה צריך את הלופ הזה שיוצא לכיוון גב"צ וחוזר, או שהקו יגיע לרחוב הראשי של השכונה-ההגנה או שימא ישר מהר הצופים לשדרות אשכול (ותושבי גב"צ יסתמכו על תחנת הקו האדום או על התחנה בהר הצופים לקו הירוק, זה ממש לא רחוק מידי, בטח בהשוואה לשכונות אחרות), זה נראה כמו ניסיון לתפוס את החבל משני קצותיו.
גם די חבל שהלקו אין תחנה צמודה לצומת שדרות אשכול/בר לב, ובסמוך לתחנת גבעת המבתר של הקו האדום, (והוא נפגש איתו רק דרומה יותר) שהיא אחת התחנות החשובות בקו האדום ויכלה לשמש כנקודת מעבר מעולה בין הקווים וכן אוטובוסים מפסגת זאב, מעלה אדומים, נווה יעקב ומטה בנימין.
וכנראה שבגבעת רם העדיפו לקצר את המסלול עבור תושבי מלחה וגילה.
הערה כללית: מעניין אותי מי הגוף המוסמך לתכנן ולהחליט? מי האנשים המחליטים את ההחלטות האלו? מה השכלתם? (מהנדסי תחבורה? מתכנני ערים?) ואיך בכלל עובד התהליך? במקרה הזה לדוגמא היתה את התכנית הישנה אי שם מ-2002, העליתי אותה לפה פעם, שהיה כתוב בה 2020 - 8 קווים כשהתוואי של הקו הירוק לא היה חלק ממנו, אז איך התוצאה השתנתה? (אני לא יודע אם זה טוב או רע, סתם מעניין אותי).
האם יש פרוטוקולים? למה אנחנו צריכים לנחש את הסיבות?
זה גם משהו שנוגע לי גם באופן אישי. אני בן 26 ולומד לתואר במדעי החברה (חינוך). תמיד התעניינתי בנושאי תחבורה אלו ובגלל ניסיון קצר לא מי-יודע-מה בעבודות הוראה חשבתי אולי לשנות כיוון ולהפוך מחובב שקורא בסוף התהליך את הודעות היח"צ של העיריות והשרים לצד המתכנן. אבל אין לי מושג מי מחליט ואיך עובדת השיטה! אז גם חסר לי מידע לקבלת ההחלטה
 
תוכנית אב לתחבורה בירושלים המתכננים

מסכים איתך
זה שהקו יוצא ממש מנהרת האוניברסיטה זה מעולה, אבל לא ברור למה צריך את הלופ הזה שיוצא לכיוון גב"צ וחוזר, או שהקו יגיע לרחוב הראשי של השכונה-ההגנה או שימא ישר מהר הצופים לשדרות אשכול (ותושבי גב"צ יסתמכו על תחנת הקו האדום או על התחנה בהר הצופים לקו הירוק, זה ממש לא רחוק מידי, בטח בהשוואה לשכונות אחרות), זה נראה כמו ניסיון לתפוס את החבל משני קצותיו.
גם די חבל שהלקו אין תחנה צמודה לצומת שדרות אשכול/בר לב, ובסמוך לתחנת גבעת המבתר של הקו האדום, (והוא נפגש איתו רק דרומה יותר) שהיא אחת התחנות החשובות בקו האדום ויכלה לשמש כנקודת מעבר מעולה בין הקווים וכן אוטובוסים מפסגת זאב, מעלה אדומים, נווה יעקב ומטה בנימין.
וכנראה שבגבעת רם העדיפו לקצר את המסלול עבור תושבי מלחה וגילה.
הערה כללית: מעניין אותי מי הגוף המוסמך לתכנן ולהחליט? מי האנשים המחליטים את ההחלטות האלו? מה השכלתם? (מהנדסי תחבורה? מתכנני ערים?) ואיך בכלל עובד התהליך? במקרה הזה לדוגמא היתה את התכנית הישנה אי שם מ-2002, העליתי אותה לפה פעם, שהיה כתוב בה 2020 - 8 קווים כשהתוואי של הקו הירוק לא היה חלק ממנו, אז איך התוצאה השתנתה? (אני לא יודע אם זה טוב או רע, סתם מעניין אותי).
האם יש פרוטוקולים? למה אנחנו צריכים לנחש את הסיבות?
זה גם משהו שנוגע לי גם באופן אישי. אני בן 26 ולומד לתואר במדעי החברה (חינוך). תמיד התעניינתי בנושאי תחבורה אלו ובגלל ניסיון קצר לא מי-יודע-מה בעבודות הוראה חשבתי אולי לשנות כיוון ולהפוך מחובב שקורא בסוף התהליך את הודעות היח"צ של העיריות והשרים לצד המתכנן. אבל אין לי מושג מי מחליט ואיך עובדת השיטה! אז גם חסר לי מידע לקבלת ההחלטה
תוכנית אב לתחבורה בירושלים המתכננים
לעיתים עושים כנסים לתושבים בהם מסבירים את התוכנית.
 

amit1270

New member
בעמק מתחת לגבעת מרדכי מתוכנן חניון חנה וסע

נראה שבחרו במסלול לא הכי טוב לרקלת,
לא ברור מדוע בגבעה הצרפתית הקו לא יעבור במרכזה דרך רחוב ההגנה, אלא ברחובות צדדיים, כמו גם לאחר גבעת רם לקו יהיו תחנות בעמק מתחת גבעת מרדכי תחנות שרחוקות יותר מהשכונה וגם בעליה (אלא אם יסדרו מדרגות נעות), לדעתי הרכבת הייתה צריכה לעבור מגבעת רם לתחנה ליד האצטדיון ותחנה בצומת ניות במקום בעמק שמתחת גבעת מרדעי.
ברור שיותר נוח לסלול את הקו כאשר אין הרבה תושבים אך הוא יוצא פחות נגיש לשכונות הללו.
בעמק מתחת לגבעת מרדכי מתוכנן חניון חנה וסע
יהיה שם מחלף גדול שיחבר את כביש בגין וכביש 16 ובתוכו מרכז תחבורה
 
תודה, אני עדיין מקווה שיסללו שבילים להולכי רגל\אופניים

בעמק מתחת לגבעת מרדכי מתוכנן חניון חנה וסע
יהיה שם מחלף גדול שיחבר את כביש בגין וכביש 16 ובתוכו מרכז תחבורה
תודה, אני עדיין מקווה שיסללו שבילים להולכי רגל\אופניים
כך שתושבים יגיעו ברגל מהשכונות הסמוכות ולא רק ברכב.
 
חצי נצל"ש

תודה, אני עדיין מקווה שיסללו שבילים להולכי רגל\אופניים
כך שתושבים יגיעו ברגל מהשכונות הסמוכות ולא רק ברכב.
חצי נצל"ש
אגב דברים שהיוטיוב מציף

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=-ySZ7LCyB7A[/URL]

פרויקט PRT/GRT בעיר אחמן שבמפרץ (באיחוד האמירויות).

P.R.T זה רעיון שקיים כבר משנות ה-70, שמאפשר "רכב אוטונומי" על מסלול מופרד לחלוטין מהתנועה הרגילה (לרוב מוגבה). הסקייטראן שמקודמת בישראל היא סוג של PRT.
למרות שהקוספט תמיד מדבר על רשת רחבה עם המון אלטרטיבות, בפועל הושקו רק חמישה שישה פרויקטים כאלה בעולם, כולם קטנים (2-5 תחנות). המפורסם שבהם הוא בהית'רו בלונדון. כך שלמעשה הרעיון מעולם לא נוסה במלוא כובד משקלו ונחשב על ידי אנשים רבים (כולל עבדכם) לסוג של הונאת משקיעים.

באח'מן כנראה יהיה הניסיון האמיתי הראשון ליצר מערכת גדולה בשילוב של PRT (רכבים קטנים בגודל פרייבט) עם GRT (רכבים גדולים יותר בגודל מיניבוס).
 
מעניין,אגב לא הבנתי

חצי נצל"ש
אגב דברים שהיוטיוב מציף

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=-ySZ7LCyB7A[/URL]

פרויקט PRT/GRT בעיר אחמן שבמפרץ (באיחוד האמירויות).

P.R.T זה רעיון שקיים כבר משנות ה-70, שמאפשר "רכב אוטונומי" על מסלול מופרד לחלוטין מהתנועה הרגילה (לרוב מוגבה). הסקייטראן שמקודמת בישראל היא סוג של PRT.
למרות שהקוספט תמיד מדבר על רשת רחבה עם המון אלטרטיבות, בפועל הושקו רק חמישה שישה פרויקטים כאלה בעולם, כולם קטנים (2-5 תחנות). המפורסם שבהם הוא בהית'רו בלונדון. כך שלמעשה הרעיון מעולם לא נוסה במלוא כובד משקלו ונחשב על ידי אנשים רבים (כולל עבדכם) לסוג של הונאת משקיעים.

באח'מן כנראה יהיה הניסיון האמיתי הראשון ליצר מערכת גדולה בשילוב של PRT (רכבים קטנים בגודל פרייבט) עם GRT (רכבים גדולים יותר בגודל מיניבוס).
מעניין,אגב לא הבנתי
איך זה נצל"ש.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יפה להם לגנוב מוסיקה של דיוויד ברוזה.

חצי נצל"ש
אגב דברים שהיוטיוב מציף

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=-ySZ7LCyB7A[/URL]

פרויקט PRT/GRT בעיר אחמן שבמפרץ (באיחוד האמירויות).

P.R.T זה רעיון שקיים כבר משנות ה-70, שמאפשר "רכב אוטונומי" על מסלול מופרד לחלוטין מהתנועה הרגילה (לרוב מוגבה). הסקייטראן שמקודמת בישראל היא סוג של PRT.
למרות שהקוספט תמיד מדבר על רשת רחבה עם המון אלטרטיבות, בפועל הושקו רק חמישה שישה פרויקטים כאלה בעולם, כולם קטנים (2-5 תחנות). המפורסם שבהם הוא בהית'רו בלונדון. כך שלמעשה הרעיון מעולם לא נוסה במלוא כובד משקלו ונחשב על ידי אנשים רבים (כולל עבדכם) לסוג של הונאת משקיעים.

באח'מן כנראה יהיה הניסיון האמיתי הראשון ליצר מערכת גדולה בשילוב של PRT (רכבים קטנים בגודל פרייבט) עם GRT (רכבים גדולים יותר בגודל מיניבוס).
יפה להם לגנוב מוסיקה של דיוויד ברוזה.
 

down und

New member
אתה צודק לגמרי

אני די בטוח שזאת גרסה של "יא רייח".
שיר אלג'יראי משנות ה-70 לפי ויקיפדיה.
אתה צודק לגמרי
לא הבנתי מאיפה הם הביאו דיויד ברוזה, מוסיקה מקסיקנית וכו'.
בעליל שומעים שזו מוסיקה ערבית צפון אפריקאית ולא ספרדית או מקסיקאית או
דיויד ברוזאית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה! בכלל ממליץ להירשם לערוץ החדש הזה של תוכנית אב.

סרטון יפיפה על הקו הירוק בירושלים
סליחה אם הוא כבר פורסם פה, לא מצאתי בחיפוש ונראה לי שזה יעניין את חברי הפורום.
חברנו שבתשתיות פירסם בדף שלו את סרטון הדמיה נחמד על מחלף בייט החדש לאחר פתיחת כביש 16, שכולל גם את השתלבות השתלבות הקו הירוק ותחנת גבעת מרדכי בתוכו, חניון חנה וסע וגשרים להולכי רגל.
אבל למרות שזה מעניין זה לא (!) הסרטון עליו דיברתי. יוטיוב הציע לי פתאום סרטון בשם green line master שהוא בעצם צילום רחפן במדויק על התוואי, שמסומן כקו ירוק הצילום, כולל מיקומי התחנות, הדמיות, מידע קצר (באנגלית) על התחנות, שלוחות הר נוף ומלחה, הדמיות במפגשי המסילות עם הקו האדום בקיצור תענוג.
אני זוכר כשהוזכר כאן שהקו יעבור ברחוב קלרמון גאנו וש"ז שרגאי (מן הסתם ע"י עמוד השדרה המשובח) לא הבנתי איך זה קורה, ואיך זה משתלב עם הגבעה הצרפתית, ומהסרטון הבנתי שהקו פשוט יפנה בכיכר צ'רצ'יל/קציר, (שמן הסתם תהפוך לצומת) תעשה סיבוב דרך חים יסקי, אצ"ל ולח"י (כך שתיגע בגבעה הצרפתית מדרום) ויחזור לאותה הכיכר.
הסרטון לפעמים "קופץ" כמה עשרות מטרים. ממליץ לעבור עליו עם מפה
אז שוב, מתנצל אם הוא כבר מוכר (ואז אני יוצא הילד התלהב שמגיע בסוף
) אבל היה לי חשוב לשתף
תודה רבה! בכלל ממליץ להירשם לערוץ החדש הזה של תוכנית אב.
 

סנוי

New member
מעניין מאוד! האם התכנית בדרך לביצוע?

סרטון יפיפה על הקו הירוק בירושלים
סליחה אם הוא כבר פורסם פה, לא מצאתי בחיפוש ונראה לי שזה יעניין את חברי הפורום.
חברנו שבתשתיות פירסם בדף שלו את סרטון הדמיה נחמד על מחלף בייט החדש לאחר פתיחת כביש 16, שכולל גם את השתלבות השתלבות הקו הירוק ותחנת גבעת מרדכי בתוכו, חניון חנה וסע וגשרים להולכי רגל.
אבל למרות שזה מעניין זה לא (!) הסרטון עליו דיברתי. יוטיוב הציע לי פתאום סרטון בשם green line master שהוא בעצם צילום רחפן במדויק על התוואי, שמסומן כקו ירוק הצילום, כולל מיקומי התחנות, הדמיות, מידע קצר (באנגלית) על התחנות, שלוחות הר נוף ומלחה, הדמיות במפגשי המסילות עם הקו האדום בקיצור תענוג.
אני זוכר כשהוזכר כאן שהקו יעבור ברחוב קלרמון גאנו וש"ז שרגאי (מן הסתם ע"י עמוד השדרה המשובח) לא הבנתי איך זה קורה, ואיך זה משתלב עם הגבעה הצרפתית, ומהסרטון הבנתי שהקו פשוט יפנה בכיכר צ'רצ'יל/קציר, (שמן הסתם תהפוך לצומת) תעשה סיבוב דרך חים יסקי, אצ"ל ולח"י (כך שתיגע בגבעה הצרפתית מדרום) ויחזור לאותה הכיכר.
הסרטון לפעמים "קופץ" כמה עשרות מטרים. ממליץ לעבור עליו עם מפה
אז שוב, מתנצל אם הוא כבר מוכר (ואז אני יוצא הילד התלהב שמגיע בסוף
) אבל היה לי חשוב לשתף
מעניין מאוד! האם התכנית בדרך לביצוע?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה