סרטון סיוו"ן 2007 מחזור 2.

סרטון סיוו"ן 2007 מחזור 2.

כל מחזור 2 של קורס סיוו"ן 2007. משמע מחוז דרום,מרכז וצפון[: הכנתי סרטון לקורס שפורסם באצר המש"צים של מחוז דרום[: יש כאן קישור לסרטון..צפו ותהנו. קורס סיוו"ן 2007 אני אוהבת אותכםם!
 
חח

אהבתי מאוד את העריכה שלך! זה היה ממש דומה לקורס שלנו לפי התמונות. דדו (כפרות) ומשיח...(נתעלם מהעובדה שרוב הצוות שלכם היה מחיפה כה?) אבל איפה איפה אמיר המפקד? והיי רגע! סטיגידיגידם זה שיר של מחוז ירושלים שאנחנו מחוז חיפה ותל אביב גנבנו! באיזו רשות אתם גם גונבים את זה?? ירושלים אפילו לא היו בקורס שלכם והרשו לכם לגנוב את זה! בכל מקרה אין על מחזור א' מחלקה 4 צוות 2 +מחלקה 9 אוהבת אתכם סיון 2007! ובלי קשר: מחוז חיפה===== סגידה!
 
אממ..

גניבה?! חח לנו בפשוט המדריכים חפרו עם זה באוטובוסים ביום של הסיור העירוני.. ודדו באמת כפרעליו חח... ותודה:] ד"א מחוז דרום שולטט[:
 

ד נ י B O Y

New member
אהממ אהממ..

דבר ראשון- באמת אהבתי את זה....נטי את גדולה!!!!אוהב אותך!!!...זה ממש יצא יפה!! דבר שני ..שני אנשים ממוחז ירושלים היו במחזור שלהם.. אני- עידן קולסקי ורוני פירו- מורה במחוז ודבר שלישי ..באמת חפרו להם את השיר הזה....אז....ז"א שמחוז ירושלים (בעזרת מחוז ת"א וחיפה במחזור השני) הטביע את השיר הזה בכל ישראל!!!!! ועל זה אמור להגיד- "זו לא הכמות זו האיכות!!!!" מחוז ירושלים כ=ב=ו=ד!!!!אובה אותכם..אתם הנשמה שלי!!! אין אין על מחוז ירושלים!! אבל.... גם למחוזות ת"א חיפה מרכז צפון ודרום יש גם הרבה כבוד!!
 

maork2

New member
הוא נסע לאנאפוליס

ויש תמונה שלו בעיתון, בידיעות אחרונות.
 
../images/Emo85.gifנמנמ.

א. נייס מובי. תגידי מחזור א', מה עם הסרט של התמונות שלנו? זה שהוקרן בטקס סיום קורס? הוא קיים איפשהו? ב. אה, כוס, לכם היו חולצות קורס יותר שוות. :( כיף לכם.
 
את יודעת ש

שבשתי החולצות יש אותו ציור מאחורה וש.. את הציור הזה ציירה משצית ממחוז חיפה... בשביל המחזור שלנו. אבל לכם יש סמל וזה מאגניב!
 

AmitAmstrong

New member
נצל"ש - מש"צית חדשה! D:

אהלן כולם :] אני מש"צית ממחוז תל אביב [מחוז מגניב XD] מהקורס של 2007, ואני חדשה פה בפורום :) אגב.. הסרטון מאודמאוד נחמד ^^
 
../images/Emo183.gifשלוםשלום :)

אני אנה. מחוז ת"א קורס 2007. איזו קבוצה היית?
 

AmitAmstrong

New member
קבוצה 3

נותנים בראש! XD אממ הקבוצה של רועי מק"ש אם את מכירה :] איזה קבוצה את היית?
 
למעלה