סרטון של שעה עם תובנות מרתקות

pynokyo

New member
אני רואה שהחלטת לחזור לכינוי השני המקורי שלך

קריטיקל סינקינג.
ברור שלא הקשבת לסרטון - וגם לא ניסית להבין את הפואנטה.
אז אקצר לך במשפט אחד.
מוח האדם לא יכול לשמוע/להקשיב/לקלוט שני תדרים בו-זמנית ועל כן הוא מייצר תדר שלישי. כמו שהמוח נוהג לעשות תמיד - מעבד ומתרגם תנודות ורטטים של אור וצליל ויוצר תבניות על פיהם הוא תופס את המציאות.
הניסוי שעשה האיש שבסרטון גרם אצלו לתופעות אותן הוא מתאר בסרטון.
גם המדע והעובדות מדעיות הן תבניות שהמוח מייצר.
התודעה לא נוצרת במוח -
המוח לומד להתחבר לתודעה קןסמית/אלוהית/אינסופית.
אל תטרח להביא לי כל מיני עובדות מדעיות כי אין להן ערך בעולם הפילוסופי/רוחני.
עולם המדע מתעסק בעולם החומר הזמני, המתכלה והמשתנה. לכן הוא בעל ערך אך ורק בעולם המתכלה.
 

pynokyo

New member
ארוך לי מדי לקרוא - כבר שמעתי את דעתך המקובעת בנושא

זה לא משנה מה אתה או אני חושבים או מאמינים
עולם החומר הוא מוגבל ומצומצם
ומי שחושב שכל מה שקיים הוא רק חומר מדיד - חשיבתו ותפיסתו מוגבלת ומצומצת.
עוד תלמד.... ותתפקח.... מתישהו על סקלת האינסוף.
&nbsp
 

pynokyo

New member
כתבתי שהמוח מתרגם תנודות ורטטים של אור וצליל לתבניות

 

pynokyo

New member
דרך אגב,גם אדם ער צלול ובהכרה מלאה-לא קולט את כל הנמצא סביבו

בכל רגע נתון יש אינסוף אירועים סביבנו ואנו קולטים רק את מה שאנחנו מתמקדים בו.
העובדה שאדם ללא הכרה, ללא דופק וללא פעילות מוחית חווה חוויה כלשהי - יכולה להעיד על כך שהמדע לא באמת יודע איך פועלת התודעה והאם היא פועלת בתדר אחד בלבד - תדר שבהכרה מלאה, או שקיימים תדרים תודעתיים נוספים במצבים שונים שאין אפשרות להוכיחם או למדוד אותם.
אי אפשר לטעון שאדם מקשקש מעשיות כאשר הוא מדווח על חוויה שחווה - אפשר כמובן לדון על הפרשנות.
המדע לא מתעסק בפרשנות - ולא מתעסק בחוויות - לכן אין שום אפשרות למדע להבין מה באמת קורה לאדם שכמעט מת וגם לאדם חי לחלוטין שחווה חוויות שונות.
&nbsp
 

pynokyo

New member
סרטון של שעה עם תובנות מרתקות

צריך סבלנות וריכוז - תובנות מרתקות על האנושות, על הסיבה שאנחנו כאן ולבסוף על אינספור האפשרויות שכל אחד יכול לחוות אם ישחרר מעצמו את האמונות האנושיות שהורגלנו להאמין בהן.
על ההכרה ועל מצביה השונים.

 

pynokyo

New member
תדרים ותודעה

מהו הכלי שיתן לכם לחיות בשלוות נפש.

צורות ביקום נוצרות על ידי ויברציה שנוצרת על ידי סאונד. למעשה כל צורה בתוככם או סביבכם, נוצרת מסאונד, אך לכל סאונד יש גם טון .
מפני שכל דבר מקבל ביטוי במימד שבני האדם חיים בו דרך סאונד, כך אתם מוקפים בהמון טונים שונים מבפנים ומבחוץ הרוטטים לפי הקצב שלהם.

אדים , מים וקרח. הם כולם אותו החומר , ההבדל בינהם הוא ששלושתם רוטטים בקצב שונה, לכל אחד ישנו את הטון שמגדיר את הווצרותו בצורה כזו או אחרת כי מאחורי כל טון, ישנה הכוונה של אינטלגנצית הבריאה, אם זה במודע או לא במודע.

מפני שהאדם בנוי גם הוא מסאונד, יש לכל אדם את הטון האישי שלו . כשאתם אוהבים צבע מסויים, זה לא בגלל הצבע, אתם אוהבים צבע מסויים בגלל הטון שלו, הרטט שהוא משדר להוויה שלכם. כשאתם אוהבים מוסיקה,אתם לא אוהבים את המילים, אלא אתם אוהבים את הטון של המילים, את אוסף הרטט של המילים. כשאתם אוהבים אדם, אתם לא אוהבים את האני שלו אלא את הטון של ההוויה/אגו שלו וכך זה גם לגבי יחסים עם אנשים בסביבתכם.

מדענים גילו עובדה מדהימה על הקולות של הגאות והשפל של האוקיינוס, קולות של אנשים, קולות הדולפינים, קולות הציפורים וקולות הצרצרים . כאשר חוקרים החלו להאט הקלטות קול של אנשים, הם גילו שקולות האנשים החלו להשמע בדיוק כמו קולות הגאות והשפל של האוקיינוס. כשהם עשו פעולה הפוכה והחלו להאיץ את הקולות של האנשים הם גילו שזה נשמע כמו זעקות דולפין. ואז האיצו את המהירות וקולות האנשים נשמעו ציוצי ציפורים. וכשהם האיצו את המהירות שוב, קולות האנשים נשמעו כמו צרצרים. אך זה לא הכל, כשהמדענים האלו להאט את קולות הצרצרים שהם הקליטו בהדרגה החלו להשמע כמו ציוצי ציפורים, ואז דולפינים ולאחר מכן קולות אנשים. בתוך בני האדם מסתתר עולם הבריאה כולה. אם אתם רוצים לדעת כיצד לנהל את העולם שלכם, לימדו על עולם הבריאה שבתוככם.

****בעולם קיימים שלושת פגמנטי היסוד: ********

כחול אדום ירוק. הצבעים לא באמת קיימים , העולם הוא בגוונים של אפור. מי שמגדיר את הצבע, זה המח שלכם בלבד, וזוהי אינה תכונה של אור אלא תחושה סובייקטיבית. המח שלכם חש את הרטט של אותם פגמנטי צבע שנוצרו מסאונד..שיש לו ויברציה שהיא זו שאותה אתם מרגישים.

גם רעיון שעולה לכם או מחשבה נקראים טון, כשיש אוסף של רעיונות/מחשבות , אילו הם צירופי טונים. צירופי טונים ,נקראים "תבנית" או קונפיגורציה אנרגטית. כשיש לכם תבנית על בן אדם מסויים, זה בעצם מכלול של רגשות שגם הם בנויים מטונים.
כאב הן פיזי נפשי או פסיכולוגי גם בנוי מטונים... כשאתם מתחילים להבין את הנושא הזה לעומקו, כבר נגעתם בסוד קיומכם ועיצוב חייכם. הכל מעוצב לפי טונים. הכל מעוצב לפי "שפת האור".

****מהי שפת האור ?*****

מכיוון שכל אטום בגופכם מסתובב במהירות האור, כל אטום מבין את שפת האור שממנה הוא בנוי. בתוך אטום נמצא האור שבונה אתכם, אך הכל תלוי בטון של האור של כל אטום. אור זה אנרגיה, אם חסרה אנרגיה בתאים שלכם, הגוף שלכם יהיה חולה. זאת אומרת הגוף שלכם לא מאוזן עם הטון האישי שלכם.

******מהם סוגי הטונים:******

כמו צבעי היסוד ישנם שלושה צלילי יסוד/רטטי יסוד
1. סאונד – טונים שמיעתיים
2. רגשות - טונים רגשיים
3. צבעים/צורות - טונים ויזואליים

תבנית שבניתם משלושת רטטי היסוד/רטטי הצלילים ויצרתם טונים שונים איתם, נקראת אינטלגנצית האור שלכם הפנימי. על מנת שתהיה לכם שלוות נפש עליכם להיות בנקודת ה"קוהירנס" של שלושת רטטי היסוד. נקודת הקוהירנס, זוהי נקודה שכל רטטי היסוד מחוברים באותה עוצמה שמתחברת עם שדה התודעה. כשאתם בנקודה זו, אתם מתחברים עם תודעת האחד. כשאתם עם מחוברים עם תודעת האחד , אתם מתמזגים ונהיים חלק ממנה ואתם כבר לא מבודדים מהאחד.
אין אני =1 ", יש אנחנו כולנו =1 .

הבעיה כיום שנוצרה שלא מאפשרת לכם להתחבר עם תודעת הכולנו =1 , היא כי אתם נמצאים בשלב ה I AM .

******מהו שלב ה I AM ...*****

שלב ה I AM זהו השלב שבו האדם מבדל את האור שלו הפנימי משדה התודעה, דבר שגורם לאדם להיות ברטט נמוך, במקום להגיע לנקודה אבולציונית קוהרנטית. האדם מדוכא, הוא מרגיש מבודד וממשיך לרצות להיות מבודד מאחרים ולא מבין מדוע, זאת בגלל שהרטט שלו נמוך מאד ולכן הוא לא עבר לרטט גבוה של לחשוב על "כולנו"ולא על "אני" .כשאתם נמצאים ברטט נמוך של "אני לעצמי" , גופים מסויימים יכולים לנצל את הרטט שלכם לפי החוק היקומי, "דומה מושך דומה" ... אם הקונפיגורציה האנרגטית שלכם שדברתי עליה קודם לכן, נמוכה. אתם יכולים למצוא את עצמכם כקורבנות של גופים שתלויים בכם לספסד את האג'נדות שלהם כי הם יודעים מה מוריד לכם את הרטט של הקונפיגרציה האנרגטית, הכוללת את יסוד שלושת הרטטים: סאונד,מחשבות,צבעים/צורות.

על כל מה שמצויין כאן, נערכו מחקרים רבים מאד, מחקרים כואבים מאד והניסויים נעשו על בני אדם, על מנת להבין כיצד ניתן לגרום לאדם לפתח תלות במי שרוצה ל"שעבד" אליו "נתינים". בשלב ה I AM האדם לא שואל שאלות, כי מגישים לו את התשובות מוכנות, אין לך מה לשאול, אתה זה מה שאתה, מה שאתה רואה זה אתה, מה שאתה חושב זה אתה, לך יש את הכח להיות אתה. וזה כל כך נח לגורמים שלא רוצים שתשאלו שאלות חשובות יותר כמו: "מי אני" , "למה אני כאן" ולאן אני הולך"... כשהכל זורם לכם מול העיניים, אתם חיים על אוטומט ו"בולעים צפרדעים" של מי שזקוק לסוגי האנרגיה שלכם , אם זה כסף, אם זה זמן ואם זה יכולות עבודה.

אם אתם ברטט נמוך,חברות גדולות יכולות להשפיע עליכם כמו הקמפיין I AM של חברת לינוקס, יצרנית המצלמה "NICON " עם הקמפיין שלה I AM , הזמר שכובש כיום את הנוער שקרא לעצמו WILL.I.AM , חברות קוסמטיקה שמשווקות ליין המוצרים שלהן נקרא I AM , כמו של חברת הקוסמטיקה השווצרית, תעשיית הסרטים שמשלבת בתוך שם הסרט את המושג I AM .. כמו I AM NUMBER 4 , I AM SOLDIER, קמפיין של חברת שיווק שנקרא I AM SHOP, THERE FOR I AM ועוד ועוד ועוד וזה לא נגמר. אתם אולי לא מודעים לזה במודע, אבל התת מודע שלכם קולט את הכל. התת מודע לא רק קולט, הוא קולט גם את הטון, שמאחורי כל טון ישנה כוונה, ולכן אתם מתוכנתים לציית לכוונה....הכל זה רטט, עד שלא תבינו שהכל זה רטט, לא תדעו להגיע לרטט שיתן לכם שלוות נפש.

האימפריות הסיניות אלופות בידע הקדום הזה, כל פעם שהתחלף מלך, התחלפה גם המוסיקה , הקצב וטונים של המוסיקה. כל כלי הנגינה קיבלו הוראה לייצר רק עם טונים כאלו או אחרים שמשפיעים על תת המודע של העם כולו, כך שלא יוכלו לעלות לדרגת רטט גבוהה ולהשאר כנועים.

זהו ידע שלם על נושא הרטט... ולא רק הסינים יודעים את הסודות האלו, אלא הפוליטיקאים יודעים, חברות פרסום יודעות, סרטי הוליווד מלאים בזה, תעשיית המוסיקה הישראלית וגם הבינלאומית, תוכניות הריאליטי וכל מי שמשחק לכם בתדרי התודעה.

רטט זהו לא תדר, אבל שימוש לא נכון בקונפיגרציות של רטט, תוריד לכם תדרי תודעה. שימוש נכון בקונפיגורציות של רטט תעלה לכם תדרי תודעה.

כשתהיו ברטט גבוה של תודעה, רטט נמוך לא יוכל להשפיע עליכם. זה כלל יסוד של פיסיקה.

אפילו בפוסטים הכל כך פשוטים שאתם קוראים כאן, ישנה קונפיגורציה של רטט, חלק קטן מהקונפיגורציה הזו, היא למשל סדר הרטט שמשפטים נכתבים. לדוגמה: המשפט " שימוש לא נכון בקונפיגורציות של רטט, יוריד לכם תדרי תודעה. שימוש נכון בקונפיגורציות של רטט יעלה לכם תדרי תודעה" , בנוי כך שהחלק הסופי של המשפט יהיה חיובי.

עשו על עצמיכם ניסיון , תקראו את המשפט "שימוש לא נכון בקונפיגורציות של רטט, תוריד לכם תדרי תודעה. שימוש נכון בקונפיגורציות של רטט תעלה לכם תדרי תודעה" ותראו איך מורגש משהו פנימי שיורד ואחר כך עולה. אפילו שגיאות הכתיב שנכתבו בכוונה במשפט זה, כבר השפיעו לכם על הרטט הכללי, זאת מכיוון שבמחקרים מצאו שהאדם קולט את הרטט האחרון שמשודר לו... הכל הכל זה רטט וכעת אתם יודעים שזה מעצב אתכם ואת חייכם.

בלי שום קשר, אין לי מקלדת עברית , אז תסלחו לי כבר על הטעויות, כי אני כותבת לפי הרגשת האותיות. חחחח

רטט הצורות כיום שולט בכל עולמכם ואתם לא מודעים לו. זה מתחיל בכל הסימנים שמשודרים לכם למח דרך המדיה ועד לצבע שנבחר להשפיע עליכם. כיום מתפתחות טכנולוגיות שמנתחות שאם אתה אוהב צבע אדום, אתה תקנה רכב כזה ותקרא ספר כזה ותאכל מאכל כזה. למה ? כי זה הכל בנוי על אותו טון שהאני שלך נמצא בו בשלב מסויים בחיים. הכל זה מתמטיקה, צבע, הוא סאונד וסאונד הוא מתמטיקה. במספרים אפשר למדוד טונים.

מכיוון שאני לא רוצה להאריך בפוסט זה, אני אשאיר את הפוסט הבא, לתשובה "איך למצוא את הטון האישי שלך על מנת לקבל שלוות נפש"

בתמונות:
קמפיינים אחדים מתוך אלפי קמפיינים של הסלוגן I AM , מספיק לחפש
 
למעלה