סרטן ערמונית-בן 75

inza

New member
סרטן ערמונית-בן 75

אבי בן 75 אובחן עם סרטן הערמונית והומלץ לו המשך טיפול עם הקרנות. היינו מעוניינים לשמוע חוות דעת נוספת-אני הוספתי את תוצאות הביופסיה האחרונות. אשמח לשמוע .. מוני-אשמח לקבל פרטים על HIPU - האם זה עזר לך?עברת אותו בסוף בארץ?
 
סרטן ערמונית-טיפול

אני מסייג מראש, מוגבל למסמך שצירפת ולא על בדיקת החולה והסיפור הרפואי-כללי שלו, פתרון נכון ורצוי הוא שילוב של קרינה חיצונית עם 3 שנות טיפול הורמונלי. פתרונות אחרים פחות רצויים.
 

inza

New member
ומה לגבי תופעות לוואי?

תודה רבה על תשובתך. קראתי לגבי הטיפול ההורמונלי שהוא פוגע בזכרון,פגיעה בעצמות וכו'. האם אדם בגילו שכבר יש לו בעיות בריאותיות ואובדן זכרון-לא כדאי רק את הקרינה?מה דעתך? ןאם מתחילים טיפול משולב ומחליטים להפסיק באמצע את אחד מהטיפולים - האם הטיפול עד אז עזר במשהו? תודה רבה
 
צר לי על האיחור

אכן טופלתי ב-HIFU בחו"ל. המקרה שלי שונה: גליסון 3+3 בעוד שאצל אביך 4+3. אשר ליתר, היה די קשה ללמוד מהמסמך, ואינני יכול ומוסמך לתת כל המלצה שהיא, מה גם שאביך ב- 15 שנים מבוגר ממני, אני ניהלתי ומנהל חיים "צעירים" ולכן היה לי חשוב מאוד לשמור על "איכות חיים", עד היום מסתבר שהצלחתי. בימים אלו אני קורא וויכוחים האם גליסון 3+3 בר הגדרה כסרטן, וויכוחים אלו מאששים את הטיםול שעשיתי קרי: השמדה של הצד הנגוע בלבד, והשיטה בה זה נעשה.
 
למעלה