סריקות בטחוניות בתחנה מרכזית...

סריקות בטחוניות בתחנה מרכזית...

תגידו אנשימ... זה רק אני או שכל הזמן סורקימ אותנו בתחנה מרכזית למרות שאני לובש מדימ.....?? העובדה שאני שוחר עושה אותי פחות חייל? או כמו שהמאבטח אמר..."אתה לא חייל אתה שוחר".. תנו תגובות...ולידע כללי אני מזה הולך להתלונן על זה. אולי נקים עצומה מי יודע...?!: )
 

oleg_kh

New member
מה יש להתלונן ??

אתה לא חייל אתה שוחר! אתה כולה תלמיד בבצפר צבאי מה ההתלהבות?! לא עברת חצי מהתחקיר הבטחוני שחיילים עוברים. ולמי תתלונן? לסבתא ברכה??
 

pure_as_fire

New member
ברור שאתה פחות חייל

אתה שוחר אם היינו כמו חיליים לא היה דבר כזה שוחר אתה לא נושא נשק אתה לא מגן על כלום לא עשית טירונות למה ששוחרים יהיו חיילים?
 

Deathatred

New member
כבר היו מקרים

שמחבלים לבשו מדים והתחפשו לחיילים. לכן, מוצדק ביותר שיבדקו גם על חיילים או שיבקשו תעודת חוגר.
 
אז לא עשיתי טירונות...

אני לומד ומשרת בבסיס צבאי, עושה מסדרים, מצחצח נעליים ומצדיע למפקד. יש לי זכויות של חייל (נסיעות, הנחות וכו´) והעובדה שלא עשיתי טירונות לא עושה אותי פחות מאף חייל אחר... מזה משנה אם אין לי נשק? לא יהיה לי נשק גם בשירות חובה וגם לא ב3 שנים קבע שאני הולך לשרת..אם כבר אני אהיה בצה"ל הרבה יותר מחייל רגיל ובטח שאעשה הרבה יותר מחייל רגיל. עשיתי תחקיר בטחוני רציני ויש לי סיווג בטחוני סודי ביותר, שגם הוא כמובן הולך לעשות אחרי הקורס עפ"י היחידה שאני אגיע אליה. לסיכום, אני מספיק חייל בשביל לקבל את הכבוד שלא יסרקו אותי. ואם הדבר היחיד שעושה אותי פחות חייל היא שאין לי נשק, אז אפשר למחוק כמה אלפי חיילים שרואים נשק פעם בחודש כשהם עושים שמירות...והייתי מעז להגיד את רובכם שכנראה ולא תדעו מזה להחזיק נשק בשירות
 
למעלה