סתם יום של חול

קוקולה25

New member
סתם יום של חול

ושוב עוד שבוע מתחיל .. אני קמה בבוקר ונדהמת כל פעם מחדש כמה אני עייפה מהשבת שעברה,בסה"כ מה עשיתי? טחנתי:מפרום,אורז,מרקים,קציצות בשר(סוף הדרך),עוגות,פיצוחים קצפות קרמבו ו..היד עוד נטויה!!! ככה זה,אם אני הולכת להורים לשבת אני חייבת לצאת משם עם קילו וחצי יותר ממה שהגעתי... קצת מבאס לי לכתוב דברים לפורום ריק,אבל בא לי לקשקש קצת.. אני פשוט מאושרת מהתפנית החזקה של היחס של הורי לעובדה שהילדה שלהם גרה מחוץ לבית ועוד עם שותף זכר!!!! נכון,אבא שלי עדיין לא רוצה לבוא לבקר בדירה(הוא יבוא לדירה שלי רק כשאני אתחתן).. אבל עכשיו כשאני מגיעה הביתה כולם שופעים חיוכים וכיף כיף,כיף להכנס כך הביתה. יצאתי מהבית בטריקת דלת אבל עכשיו אני נכנסת בליווי חצוצרות תופים ומחולות(טוב,קצת נסחפתי).. האם רק לי התגובה למעבר היתה קשה מצד ההורים? האם עוד מישהו חווה את זה? נכון, זה לא קשור לאהבה,אבל זה הרבה קשור לעצמאות של כל אדם,הגילוי ואולי לחברה הדתית כחברה בה זה לא הכי מקובל... זהו, שיהיה לנו יום שקט,נעים,עם הרבה אהבה וחופש. קוקולה.
 
אני חייבת לך התנצלות

חשבתי שעברת להתגורר עם שותף, משמע התחתנת עם אלי. אני מאחלת לך כל הטוב שבעולם !!!!
 

קווארק

New member
עוד שבוע עבר

ומה נשאר לנו ממנו? יסורי מצפון על המשקל שהתווסף לגופנו החטוב. הפורום לעולם אינו ריק, רק שהדמויות נמצאות בין הצללים ממתינות לאותה אחת שתחצה את הרוביקון והם בעקבותיה. תפיסות העולם של ההורים משתנות לוקח זמן אך בסוף הם משלימים עם המציאות החדשה. שיהיה שבוע מלא באירועים סוערים ומעניינים.
 

קוקולה25

New member
אני מחכה

ל"תחיה".. הפורום עדיין מחכה לגאולה... כרגע אין לי הרבה מה לכתוב,אני מנסה קצת לשבור שיגרה, בלי שום קשר גיליתי שלצאת להליכה מהירה בלילה זה ניקוי ראש רציני
זה בינתיים תחליף לחדר כושר שזנחתי כבר לפני שנה(מחוסר מזומנים). ובכלל ת"א בלילה היא עיר מקסימה ושוטטות כך סתם בלי מטרה בטרנינג מגלה לי רבדים שונים וחדשים שבתור אחת שנולדה בת"א לא ידעתי שקיימים עד שלא עברתי לגור בה ממש ולבד. לגביי "שבוע מלא בארועים סוערים ומעניינים"..אני חושבת שאני בדרך הנכונה.. דרך אגב בנות,אם ב מ ק ר הההה אתן מחליטות לרוץ ברוטשילד באמצע הלילה ונתקלות בבחור שמן ענק עם בנדנה אדומה על הראש "תנו ספרינט מטורף"..הוא לא הכי סימפטי.. הרבה אהבה קוקולה.
 

efrat aa

New member
התופעה הזאת של

ההורים השמחים בביקורייך מצלצלת לי מה זה מוכר. מעבר למגורים נפרדים מההורים גם במקרה שלי עשו פלאים. בשלב כל שהוא כבר לא היה לי ברור איך זה עם אחרי הפירוד כל כך טוב, למה בכלל לא לחזור ולהמשיך את האידיליה? ובנוגע להורים כועסים/ מקבלים אן לא את המצב החדש זה, לדעתי, מאד עיניין של מה את משדרת להם. אם תתני להם תחושה שחוסר שביעות רצונם יוכל לגרום לך לשנות את דעתך אז הם ימשיכו עם ההאשמות והמחאות. ברגע בו את סגורה עם החלטתך ואת משדרת להם את זה, אז גם להם לא נותר אלא לקבל את המציאות כפי שהיא. המון הצלחה! אפרת
 

קוקולה25

New member
צודקת

כמה נכון, כשיצאתי מהבית לראשונה לא הייתי בטוחה כל כך בצעד הזה. ובאמת כל פעם שהגעתי לביקור הם "הריחו" את החששות שבי ו"טירטרו" לי על חזרה...עברו כמה חודשים,התמקמתי במקומי החדש וזהו, הפסקתי להלחם איתם על כל דבר שזז,הם הבינו שזהו,אני בדירה שלי לפחות לשנה הקרובה ואין מצב לשנות את הקיים. ושוב כרגע טוב לי,אני מקווה שזה ימשיך.... הרבה אהבה קוקולה.
 

אריה11

New member
לא ולא .....

"בדירה שלי לפחות לשנה הקרובה " ????? מה פתאום !!!!!! תוך חודשיים את מכירה מישהו חדש ! עוד 4 חודשים חושבים וחושבים ! ואז מתחתנים ועוברים למקום חדש ..... אז למה את אומרת ככה ???
חוץ מזה - שמח שאת מאושרת .....
 

קוקולה25

New member
עוד אחד..

שממהר לחתן אותי
זה טרנד חדש?!
בכל אופן כשיגיע המיועד אריה,אתה תהיה בן הראשונים שידעו..איך אני?! ויש לי המון תוכניות לשנה הבאה...חתונה?!..בינתיים אין באופק... טיול לדרום אמריקה בעז"ה יש ויש !!!! מישהו מצטרף?
 

אריה11

New member
אני ?????

אני רוצה לחתן ??? וכי למה את חושבת ככה ??? פשוט גילתי שיש לי חוש מיוחד לגלות את העתיד !!! ..... ויש לי המלצות !!! :-8 דרום אמריקה ? נשמע מגניב ! מתי את מתכוונת לטוס ?
 

אריה11

New member
כן כן ....

המלצות לחיזוי העתיד !!! למשל הצלחתי להביא שישה מספרים בלוטו ! אמנם לא באותה ההגרלה ,אבל הצלחתי לחזות בדיוק !!! או למשל יצאתי עם מישהי וחזיתי שנתחתן ואכן היא אוטוטו מתחתנת (לא איתי).
ואת עוד מתווכחת איתי על כוחותי ????? ימים יגידו .....
 
למעלה