סתם פורקת.. שבוע 29+4

Dasyz5

New member
סתם פורקת.. שבוע 29+4

שוב אישפוז בשל התקצרות הצוואר-התקצר ל13 מ"מ.. נו טוב ידעתי שזה יקרה רק כל שבוע שמחתי שזה עוד לא קרה. אני מגיעה למיון יולדות לקורס נוסף של צלסטון- פתאום במוניטור צירים ואני מקשרת אותם להתכווצויות שחשבתי שהן תנועות,שיט.. טוב נו בטח קצת נוזלים וזה יעבור.. מחכה לבדיקת רופא- רופאה מתמחה שנתקלתי בה כבר.. לא נחמדה וחסרת ידע לחלוטין.. מזל שאני אחות אני אלמד אותה מה זה להיות רחמנייה... אחרי שהיא רואה את המוניטור היא רוצה לבדוק לי פתיחה- מלחיץ קצת.. בודקת,פתיחה של 2 ס"מ 70% מחיקה??? יש מצב שאני יולדת לפניי 30??? רופא אחר חולק עליה ומחליט גם לבדוק- לדעתו זה 1.5 עם 50% מחיקה.. לא יודעת אם לשמוח או לחפש כבר פגיה. טוב מעכשיו אני מחליטה שכל מה שקורה הוא לטובה ומלמעלה.. אני אופטימית ובזה זה נגמר. מתקשרת לבעלי ומבקשת שיבוא לאסוף אותי לבית חולים עם פגיה קצת יותר מרכזית עם אמצעים וניסיון להתמודד עם פיצים כאלו. מקבלת צלסטון קורס שני. נוסעים. מחכים שעות בקבלה לבדיקת רופאה- היא מחליטה שיש לי 1.5 ס"מ ומחיקה 80% אבל לא ידוע כבר כמה זמן אני ככה כי לא בדקו אף פעם. טוב נחמיר איתך כי זה תאומים וניתן לך מגנזיום להגן על מוח העובר.. הקב"ה אני עוד סומכת עליך כן??? אני שוכבת לילה שלם בחדר לידה עם אחלה מיטה אצל הצרחות של הנשים שם עושות לי כאב ראש... אני מחכה לבכי ולהכרזת המשקל.. בינתיים עבר יום והצירים נרגעו קצת-(במוניטור)..עוברת להריון בסיכון גבוה.. יופי זה נשמע קצת יותר טוב. מי יודע?? אולי בסוף עוד יעשו לי זירוז בשבוע 39 חחחח..
 

ננסית12

New member
ואו!!!

הלוואי והמצב ירגע והם ישארו כמה שיותר ברחם!!! מהממת שאת על הביטחון בהקב"ה!!! זה באמת הכי חשוב... אל תשכחי לומר תהילים / כל תפילה אחרת... חיבוק גדול!!!
 

גלי ים333

New member
מאחלת לך לסחוב כמה שיותר

גם אני עברתי חוויה דומה אבל הצלחתי למשוך עד שבוע 36 עם פתיחה 1.5, צירונים ומחיקה כמעט מלאה. את מקבלת פרסולט או משהו לעצירת צירים? לי זה עזר ו"עצר" את התפתחות הלידה. מה עם הערכת משקל לקטנטנים?
לא משנה מה יקרה, זה הרגע להשתמש בכל הכוחות שבך ולקבל את התמיכה החזקה ביותר מבן הזוג ומהסביבה הקרובה.
תעדכני מה מצבך
 

ctw4cb

New member
וואי יקירה


תהיי חזקה!
מקווה שתצליחי לסחוב כמה שיותר. ובכל מקרה שההריון יסתיים בבריאות שלך ושלהם, מתי שלא יהיה

טוב שאת במעקב צמוד.
 

Dasyz5

New member
תודה רבה בנות יקרות

נתנו לי צלסטון קורס שני ושיחררו אותי לבית עם אותה פתיחה.. מאוד מאוד מקווה להמשיך לסחוב. בינתיים אני עם פרסולט ומנוחה מוחלטת- משהו שאני עושה כבר חודש וחצי.. באמת מצפללת חזק ומודה על כל יום שהם עוד שם. תודה רבה על כל החיזוקים
 
למעלה