סתם שאלה- הייתם נוסעים לבקר את הבנז

הדס100

New member
סתם שאלה- הייתם נוסעים לבקר את הבנז

את בנהזוג במקום ממש רחוק מהבית??? נניח במרחק של 3-4 שעות נסיעה, כאשר מדובר בביקור קצר בבסיס? (ביקור של שעה שעתיים)
 

maybesure

New member
בהחלט

וגם עשיתי זאת. אין לי מושג איך את מגיעה לשם.. אני נסעתי להתראות עם האקס שהיה בגולני מקסטינה ועד מנרה או כל מקום אחר בו שירת - בטרמפים. בזמן השירות שלנו עוד היה נהוג ומותר לנסוע בטרמפים וזה היה אמצעי התחבורה הנפוץ ביותר. לפעמים הטלטלתי גם באוטובוסים. כמובן שגם הוא היה מגיע אלי לכל מקום בשטח בו שירתתי, בדרום. במהלך השירות הספקנו די הרבה פעמים לבקר כך זה את זו ולהיפך - בלי חשבון של שעות נסיעה לעומת שעות התראות. אני בטוחה שזה יעלה לו את המורל וישמח אותו מאוד. התייחסי לזה כאל טיול.
 

הדס100

New member
אני כבר לא צריכה ../images/Emo13.gif שחררו אותו

והוא בא אליי עוד כמה שעות (לצערי אני בעבודה אבל לא נורא)
 
יהההההה!!! איזה יופי ../images/Emo9.gif

שמחה בשבילך
 

Amos123456

New member
היי נטע וקאסי וכולם

בזמן האחרון אני בעיקר כותב, לא מרגיש צורך לכתוב ולהתייעץ, אבל נהנה לקרא ולקבל מהאוירה הטובה של הפורום הזה. רוצה לאחל בהצלחה לכולם, עכשיו כשהמלחמה מאחורינו, התרגשתי לקרא על בני הזוג שגוייסו וחזרו בינתיים. כל טוב, רק אושר ושמחה, עמוס.
 

hadar 25

New member
אני חושבת

שזאת באמת שבירת שגרה שהיא נחוצה מידי פעם לקשר...יש בזה משהו ממש רומנטי.לי היה חבר מבאר שבע ,אפילו יותר רחוק,ואני בכלל צפונית...אני זוכרת איך נסעתי אליו אחרי האוניברסיטה כל יום חמישי,מותשת ועייפה ,אך מרוצה מזה שבעוד כמה שעות אראה את חברי.הדבר אמנם היה קשה פיזית,נפשית (וכלכלית) אבל היה בזה משהו יפה בעניי ,ככה שאדרבה אם מדשובר בביקור פעם ב..
 
למעלה