סתם שאלה: סנטנה.

ganooov

New member
סתם שאלה: סנטנה. ../images/Emo13.gif

למה תמיד מסווגים אותו כמוזיקה לטינית, כשיש לו שירים שהם ממש רוק? זה מכניס אותו למקום אחד עם ריקי מרטין - שזה חרא גמור
. הייתי נורא זמח להכניס אותו למעמד אגדת רוק - מה אתם אומרים?
 
סנטנה אגדת רוק לחלוטין

הרוויחו זאת בכבוד וביושר בזכות הקטעים הישנים שלהם. הקטעים היותר לטיניים פחות מדברים אלי, אבל זה כבר עניין של טעם אישי ואנחנו פה כדי לדון באגדות רוק.
 

godsdice

New member
תגיד אתה גנוב? ../images/Emo12.gif

בטח שסנטנה זאת אגדת רוק! אחד הקטעים הכי טובים בוודסטוק היה הביצוע שלהם ל "Soul Sacrifice". דרך אגב, לפני הרבה שנים שני הדיסקים הראשונים שקנתי היו: Abraxas של סנטנה, ו "dark side of the moon" של פלויד ככה התחלתי להעביר את האוסף תקליטים שלי לדיסקים.
 

Johnny the Doe

New member
והמארגנים אפילו לא שילמו להם על

ההופעה! אתה קולט מה זה? ג´ימי הנדריקס קיבל משהו כמו 30,000$ וסנטנה לא קיבלו גרוש!
 

ganooov

New member
הקטע הוא שאני מכיר את סנטנה ../images/Emo13.gif

מהאלבום האחרון שלו. ואני ואחי כנראה נקנה את "Black Hot Woman" (ככה קוראים לזה, לא?) בקרוב. וכן, אמרגנים הם בני כלבה - אבל בתכל´ס, סנטנה רק התחיל אז להתפרסם.
 

Grimble Grumble

New member
מוסיקה לטינית זה לא חרא

פופ לטיני כמו ריקי מרטין זה חרא בדיוק כמו פופ אמריקאי או כל פופ אחר... אבל יש גיטריסטים לטיניים שגם עושים מוסיקה לטינית (חלקם, כמו סנטנה גם רוק) שהם מעולים, כמו אל די-מאולה, פאקו דה-לוקה וסאנטנה...
 

godsdice

New member
ובזכות ההופעה הזאת (כמה תגובות)

הוא נהיה אגדת רוק! אז מה יותר חשוב? Grimble Grumble הזכרת שמות של אומנים מעולים! ואני גם מוסיף את ציק קוראה (לא גיטריסט, אבל ללא ספק תורם גדול להשפעה של המוזיקה הלטינית ביוצרים אחרים) גנוב, השיר נקרא "Black Magic Woman" והוא מתוך האלבום "Abraxas" והוא מומלץ בחום!
 
אגדה ועוד איך אגדה

כמובן שסנטנה הוא אגדה מכיוון שהוא לא רק גיטריסט ענק!!! אלא הוא עושה רוק עם מלא מוטיבים לטינים ולדעתי המוסיקה שלו היא אחת המוסיקות הכי מקפיצות והכי מרקידות כאשר בנוסף אפשר להתענג על צלילי הגיטרה הנפלאים. בקיצור שילוב מנצח ואגדה שלדעתי אפילו לא מוצתה. במובן מסוים סנטנה התבזבז מכיוון שאחרי הפריצה שלו בוודסטוק ובכל התקופה ההיא, מאוחר יותר הוא נכלא למשבר נפשי, סמים וכיוצא בזאת ולמשך זמן רב מאוד הוא פשוט היה מנותק והוא הלך ודאך, אבל לשמחתינו אוהבי הגיטרות הוא חזר בקאמבק לא רע בכלל עם הדיסק supernatural והוא נשאר עדיין גיטריסט מעולה... אגב ראיתי בדי.וי.די. הופעה של הדיסק הזה וזה היה יוצא מן הכלל. כל הכבוד לך סנטנה על הקאמבק ושתהיה בריא!!!!
 
למעלה