עבודות הרכבת בתל-אביב

מצב
הנושא נעול.

NNN747

New member
עבודות הרכבת בתל-אביב

עבודות הרכבת בתל-אביב
בזמן זה עבודות על קו הרכבת בתל-אביב בעיצומם, כאשר- מוסיפים מסילה שלישית לנתיבי איילון- בתחנות תל-אביב מרכז, תל-אביב השלום וצל-אביב ההגנה יוסיפו רציף אי שיכלול שתי מסילות משני צידיו שיתפצלו מתוך הקו השלישי החדש באיילון. בנוסף גם מתכננים הקמת תחנה נוספת בתל-אביב- תחנת יצחק שדה- מישהו יודע משהו בקשר לתחנה הזאתי??? מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליה? {אתם רוצים להגיד לי שבתחנת תל-אביב מרכז יהיו 6 מסילות בתחנה- 3 רציפי אי?} תגידו תל-אביב דרום כיום היא רק תחנת תפעולית?
 

NNN747

New member
דרך-אגב....

עבודות הרכבת בתל-אביב
בזמן זה עבודות על קו הרכבת בתל-אביב בעיצומם, כאשר- מוסיפים מסילה שלישית לנתיבי איילון- בתחנות תל-אביב מרכז, תל-אביב השלום וצל-אביב ההגנה יוסיפו רציף אי שיכלול שתי מסילות משני צידיו שיתפצלו מתוך הקו השלישי החדש באיילון. בנוסף גם מתכננים הקמת תחנה נוספת בתל-אביב- תחנת יצחק שדה- מישהו יודע משהו בקשר לתחנה הזאתי??? מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליה? {אתם רוצים להגיד לי שבתחנת תל-אביב מרכז יהיו 6 מסילות בתחנה- 3 רציפי אי?} תגידו תל-אביב דרום כיום היא רק תחנת תפעולית?
דרך-אגב....
בשביל מה צריך 3 רציפי אי בתחנת תל-אביב מרכז עם 6 מסילות- מה העומס באזור תל-אביב ממש גדול עד שיכול להיווצר מצב של מספר גדול {יחסי} של עצירת רכבות בו זמנית באותה תחנה????
 

idos2

New member
מממ

עבודות הרכבת בתל-אביב
בזמן זה עבודות על קו הרכבת בתל-אביב בעיצומם, כאשר- מוסיפים מסילה שלישית לנתיבי איילון- בתחנות תל-אביב מרכז, תל-אביב השלום וצל-אביב ההגנה יוסיפו רציף אי שיכלול שתי מסילות משני צידיו שיתפצלו מתוך הקו השלישי החדש באיילון. בנוסף גם מתכננים הקמת תחנה נוספת בתל-אביב- תחנת יצחק שדה- מישהו יודע משהו בקשר לתחנה הזאתי??? מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליה? {אתם רוצים להגיד לי שבתחנת תל-אביב מרכז יהיו 6 מסילות בתחנה- 3 רציפי אי?} תגידו תל-אביב דרום כיום היא רק תחנת תפעולית?
מממ
כן, יהיה שם 3 רציפי אי + 6 מסילות. וכן, לא פעם הרכבת מתעכבת לפני תחנת ת"א מרכז כדי שהרכבת שברציף תצא ממנו כדי שיהיה לה מקום להיכנס. ת"א דרום היא רק תחנה תפעולית.
 

NNN747

New member
דרך- אגב...

מממ
כן, יהיה שם 3 רציפי אי + 6 מסילות. וכן, לא פעם הרכבת מתעכבת לפני תחנת ת"א מרכז כדי שהרכבת שברציף תצא ממנו כדי שיהיה לה מקום להיכנס. ת"א דרום היא רק תחנה תפעולית.
דרך- אגב...
שמעתי שבתיכנון הוספת מסילה רביעית!!! קצת הגזמה לא? {אמרו שבעתיד בשעות עומס בקו בתל-אביב יהיו 10 רכבות לכל כיוון בשעה}
 

idos2

New member
למה הגזמה?

דרך- אגב...
שמעתי שבתיכנון הוספת מסילה רביעית!!! קצת הגזמה לא? {אמרו שבעתיד בשעות עומס בקו בתל-אביב יהיו 10 רכבות לכל כיוון בשעה}
למה הגזמה?
אל תשכח שמסילה שלישית זה רק חצי פתרון, כי היא לא יכולה לשרת הרבה רכבות. כשיש 4 אז יש לך מוגדר 2 מסילות לדרום ו2 לצפון, הכי ברור שיש. ובהתחשב בהכפלת הקו לכפר סבא, הכפלת הקו לבאר שבע, והוספת תחנות מודיעין (+תגבור הקו לנתב"ג) וירושלים מדובר על הוספה די רצינית של רכבות.
 

NNN747

New member
תיקון!!! סליחה!!

עבודות הרכבת בתל-אביב
בזמן זה עבודות על קו הרכבת בתל-אביב בעיצומם, כאשר- מוסיפים מסילה שלישית לנתיבי איילון- בתחנות תל-אביב מרכז, תל-אביב השלום וצל-אביב ההגנה יוסיפו רציף אי שיכלול שתי מסילות משני צידיו שיתפצלו מתוך הקו השלישי החדש באיילון. בנוסף גם מתכננים הקמת תחנה נוספת בתל-אביב- תחנת יצחק שדה- מישהו יודע משהו בקשר לתחנה הזאתי??? מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליה? {אתם רוצים להגיד לי שבתחנת תל-אביב מרכז יהיו 6 מסילות בתחנה- 3 רציפי אי?} תגידו תל-אביב דרום כיום היא רק תחנת תפעולית?
תיקון!!! סליחה!!
בתחנת תל-אביב השלום יוסיפו רציף צד נוסף ולא רציף אי!!!
 

amirv

New member
יצחק שדה

בתחנת השלום
הרציף המזרחי הופך לרציף אי.
יצחק שדה
התחנה מסומנת בתוכנית המתאר של הרכבת, בינתיים הבניה שלה הוקפאה אחרי חישוב פשוט של עלות תועלת, כמות האנשים הנוספים שישתמשו בה לעומת הורדת היעילות של כל הרכבות שנכנסות לת"א (זמן עצירה וכו'). פעם בכמה זמן הרכבת בטח עושה בדיקת כדאיות מעודכנת, בינתיים כמו שידוע לי התחנה עדיין מוקפאת. 2. חישוב פשוט של כמות המסילות שתיכנס בעתיד לציר איילון, 4 מכיוון חיפה, 2 מכיוון כפר סבא, 4 מכיוון לוד ו-2 נוספים מכיוון חוב"י (חולון בת-ים), סה"כ 12 מסילות. מכאן שגם ארבע מסילות בציר לא מספיקות ואחרי שיסללו את המסילה הרביעית יצטרכו למצוא פתרון להרחבה נוספת.
 

amirv

New member
ואם כבר אנחנו בעתיד

יצחק שדה
התחנה מסומנת בתוכנית המתאר של הרכבת, בינתיים הבניה שלה הוקפאה אחרי חישוב פשוט של עלות תועלת, כמות האנשים הנוספים שישתמשו בה לעומת הורדת היעילות של כל הרכבות שנכנסות לת"א (זמן עצירה וכו'). פעם בכמה זמן הרכבת בטח עושה בדיקת כדאיות מעודכנת, בינתיים כמו שידוע לי התחנה עדיין מוקפאת. 2. חישוב פשוט של כמות המסילות שתיכנס בעתיד לציר איילון, 4 מכיוון חיפה, 2 מכיוון כפר סבא, 4 מכיוון לוד ו-2 נוספים מכיוון חוב"י (חולון בת-ים), סה"כ 12 מסילות. מכאן שגם ארבע מסילות בציר לא מספיקות ואחרי שיסללו את המסילה הרביעית יצטרכו למצוא פתרון להרחבה נוספת.
ואם כבר אנחנו בעתיד
שני פתרונות אפשריים לבעיה, מנהרה תת-קרקעית מתחת למסילות הקיימות שתכיל ארבע מסילות נוספות, או גשר עילי גבוה שיעבור מעל כל הגשרים שחוצים את האיילון. אם כבר עושים גשר, אפשר לנצל את הבניה שלו כדי לקרות חלקים מנתיבי איילון ולהפוך אותם לגן פורח שהרכבות עוברות מעליו.
 

mucool2

New member
יש עוד פתרונות

ואם כבר אנחנו בעתיד
שני פתרונות אפשריים לבעיה, מנהרה תת-קרקעית מתחת למסילות הקיימות שתכיל ארבע מסילות נוספות, או גשר עילי גבוה שיעבור מעל כל הגשרים שחוצים את האיילון. אם כבר עושים גשר, אפשר לנצל את הבניה שלו כדי לקרות חלקים מנתיבי איילון ולהפוך אותם לגן פורח שהרכבות עוברות מעליו.
יש עוד פתרונות
מסילות לאורך כביש גהה למשל.
 

NNN747

New member
דרך-אגב לא כל-כך קשור..

קצת נירא לי....
הרעיון של מנהרה או גשר קצת מוגזם - רכבת ישראל לא תתחיל להרעם פרוייקט כזה גדול+ יקר מאוד.
דרך-אגב לא כל-כך קשור..
כל-פעם שאני רואה רכבת עוברת בקרית מוצקין אני מצפה לדו-קומתיים אך אף פעם לא יוצא לי לראותצ אותה.- ראיתי כמה פעמים- למי ייצא לסוע בדאבל דק? אך היא? נוחה? מהירה? שקטה? {אני בקושי נוסע ברכבת וגם בכל הניסעות אף פעם לא יצא לי לסוע בדאבל דק}
 

NNN747

New member
פגישת פורום

דרך-אגב לא כל-כך קשור..
כל-פעם שאני רואה רכבת עוברת בקרית מוצקין אני מצפה לדו-קומתיים אך אף פעם לא יוצא לי לראותצ אותה.- ראיתי כמה פעמים- למי ייצא לסוע בדאבל דק? אך היא? נוחה? מהירה? שקטה? {אני בקושי נוסע ברכבת וגם בכל הניסעות אף פעם לא יצא לי לסוע בדאבל דק}
פגישת פורום
ראיתי את התמונות של מפגש הפורום במוזיאון הרכבת בחיפה- ראיתי שהאי-סי עצרה במיוחד בשבילכם שתרדו למוזיאון- זה משהו מיוחד לקבוצת נכון- איך הולך הקטע הזה?
 

fireman

New member
העצירה בתחנת חיפה מזרח

פגישת פורום
ראיתי את התמונות של מפגש הפורום במוזיאון הרכבת בחיפה- ראיתי שהאי-סי עצרה במיוחד בשבילכם שתרדו למוזיאון- זה משהו מיוחד לקבוצת נכון- איך הולך הקטע הזה?
העצירה בתחנת חיפה מזרח
היא עצירה שנעשית בתיאום מראש וכרוכה בעצירה מיוחדת בתחנה שאין בה רציף נוסעים פעיל. בזמנו תיאמתי את העצירה הזו גם בהלוך וגם בחזור של הרכבת מול מנהל אגף התנועה של רכבת ישראל והנהלת מוזיאון הרכבת. מדובר באירוע חריג בהחלט.
 

elians

New member
מקודם טענת שאתה אוהב DD

דרך-אגב לא כל-כך קשור..
כל-פעם שאני רואה רכבת עוברת בקרית מוצקין אני מצפה לדו-קומתיים אך אף פעם לא יוצא לי לראותצ אותה.- ראיתי כמה פעמים- למי ייצא לסוע בדאבל דק? אך היא? נוחה? מהירה? שקטה? {אני בקושי נוסע ברכבת וגם בכל הניסעות אף פעם לא יצא לי לסוע בדאבל דק}
מקודם טענת שאתה אוהב DD
אבל עכשיו אני רואה שבכלל לא עלית עליה. תכל'ס... עצה ידידותית, עדיף שלא תעלה... אחרת יצא לך כל האויר היא על הפנים .. צפופה... ו... תמיד יהיה שם מי שיקלף תפוז שיסריח את כל הקומה
 

טיפ_טיפ

New member
אליאנס, הרגת אותי../images/Emo6.gif../images/Emo137.gif

מקודם טענת שאתה אוהב DD
אבל עכשיו אני רואה שבכלל לא עלית עליה. תכל'ס... עצה ידידותית, עדיף שלא תעלה... אחרת יצא לך כל האויר היא על הפנים .. צפופה... ו... תמיד יהיה שם מי שיקלף תפוז שיסריח את כל הקומה
אליאנס, הרגת אותי
 

ה דרומי

New member
מתאמים עם הנהלת דוברות הרכבת

עבודות הרכבת בתל-אביב
בזמן זה עבודות על קו הרכבת בתל-אביב בעיצומם, כאשר- מוסיפים מסילה שלישית לנתיבי איילון- בתחנות תל-אביב מרכז, תל-אביב השלום וצל-אביב ההגנה יוסיפו רציף אי שיכלול שתי מסילות משני צידיו שיתפצלו מתוך הקו השלישי החדש באיילון. בנוסף גם מתכננים הקמת תחנה נוספת בתל-אביב- תחנת יצחק שדה- מישהו יודע משהו בקשר לתחנה הזאתי??? מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליה? {אתם רוצים להגיד לי שבתחנת תל-אביב מרכז יהיו 6 מסילות בתחנה- 3 רציפי אי?} תגידו תל-אביב דרום כיום היא רק תחנת תפעולית?
מתאמים עם הנהלת דוברות הרכבת
לגבי זה שיש קבוצה מעל כ20 איש ואשה וטף סוגרים קצבות דואגים שפול יחכה הוא דואג שהרכבת תעצור שם ד.א פעם גם בבר גיורא הרכבות היו עוצרות לקבוצות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה