עבודת בית במערכות מידע (קישורים)

אני צריך את הדף במערכות מידע

גרי אני צריך בבקשה את הדף שהיה לשיעורי בית לפני כמה שיעורים במערכות מידע... לא קיבלתי אותו תודה.
 

גרי רשף

New member
עבודת בית במערכות מידע (קישורים)../images/Emo22.gif

רצ"ב דף העבודה שחילקתי בכיתה.
 

גרי רשף

New member
כן, אני יודע..../images/Emo22.gif

מה הקטע? גם לא הכנת עד עכשיו, וגם מספר כאן לכולם שאדע? מילא אני, נראה לי שגם החברים שלך באים להסתלבט עליך במקום לעזור.
 

gili katz

New member
הדף במערכות מידע..

בשאלה הראשונה: כאשר מקשרים את טבלת מקצועות הלימוד באוניברסיטה לטבלת המקצועות הנדרשים לבגרות איזה קשר צריך?
 

גרי רשף

New member
קשר מזדמן..../images/Emo22.gif

אינך מצפה שאכתוב כאן את התשובה, וגם אם כן זה לא יעזור לך- השאלה הזו לא תהיה בבחינה ביום שני (אבל זה בסוד). מה שאת צריכה לברר מה האפשרות הנכונה: 1. האם לכל מקצוע באוניברסיטה יכולים להיות כמה מקצועות בגרות אבל כל מקצוע בגרות מתאים למקצוע אחד באוניברסיטה? במקרה זה הקשר הוא אחת (אוניברסיטה) לרבים (בגרות). 2. האם לכל מקצוע באוניברסיטה יכול להיות מקצוע בגרות אחד אבל כל מקצוע בגרות מתאים לכמה מקצועות באוניברסיטה? במקרה זה הקשר הוא רבים (אוניברסיטה) לאחת (בגרות). 3. האם לכל מקצוע באוניברסיטה יכולים להיות כמה מקצועות בגרות וכל מקצוע בגרות מתאים לכמה מקצועות באוניברסיטה? במקרה זה הקשר הוא רבים (אוניברסיטה) לרבים (בגרות).
 

גרי רשף

New member
פתרון שאלות 2 - 3../images/Emo22.gif

2. היחס בין אזורים לערים הוא יחס של 1 (אזורים) : N (ערים). היחס שבין ערים לתעסוקה הוא יחס של N:N ולכן יש צורך בטבלה מקשרת. סה"כ מדובר בארבע טבלאות: אזורים, ערים, תעסוקה, ערים-תעסוקה. 3. א- יחס של N:N כי לכל מורה יש הרבה תלמידים ולכל תלמיד הרבה מורים. ב- יתכנו מספר פתרונות מכיוון שלכל מאמן יש קבוצה אחת ולכל קבוצה יש מאמן אחד. ניתן להתייחס לזה כאל N:N עם טבלה מקשרת (למרות שאפשר גם 1:N ולהיפך). ג- אם לכל מורה יש חדר משלו, אז הפתרון הוא כמו בשאלה הקודמת (כלומר- N:N או 1:N), אבל אם בכל חדר יש מספר מורים- מדובר ביחס של 1 (חדרים) : N (מורים). ד- יחס של 1 (לקוחות) : N (הזמנות) כי לכל לקוח יש הרבה הזמנות, אך כל הזמנה שייכת ללקוח אחד. ה- יחס של 1 (פירמה) : N (רכבים) כי מכל פירמה יש כמה רכבים, אבל כל רכב הוא מפירמה אחת. ו- יחס של N:N כי כל תלמיד שאל מספר ספרים וכל ספר הושאל למספר תלמידים. ז- במקרה זה יש להוסיף לטבלת המחשבים שדה מספר סידורי. אין צורך בטבלאות נוספות. ח- גם כאן אין צורך בטבלה נוספת אלא בשדה נוסף בטבלת המדינות בו תירשם עיר הבירה. ט- זהו יחס של N:N כי כל פרח פורח במספר אזורים ובכל אזור יש מספר פרחים. י- זהו יחס של 1 (קבוצות) : N (שחקנים) כי בכל קבוצה יש הרבה שחקנים, אך כל שחקן משחק בקבוצה אחת.
 

eli kikos

New member
../images/Emo6.gifעבודת בית במערכות מידע

גרי שלום אני אלי קיקוס לא מוצא את הדפים שחלקת במערכות מידע אם תוכל לשלוח לי אותם לאיי מייל או שתפרסם אותם בפורום בתודה:אלי קיקוס
 
שאלות למבחן

היי גרי בקשר למערכות מידע בשאלה 3 בסעיף ב.. למה הקשר הוא אחד לרבים ולא 1:1 הרי לכל קבוצה יש מאמן אחד ולכל מאמן יש קבוצה אחת.*מהי בדיוק הנוסחה לסוג הביקוש (הנוסחא המדויקת באותיות לועזיות)? אביב כהן יא1
 

גרי רשף

New member
תשובות..../images/Emo22.gif

3ב היא שאלה לא מוצלחת. התעלמי ממנה. במבחן לא יהיו חישובים ואין צורך לשנן נוסחאות. אם עדיין הנוסחה חששובה לך- גשי אלי מחר!
 
למעלה