עבור גברת Matthew`s Girl היקרה..

גרי רשף

New member
עבור גברת Matthew`s Girl היקרה..../images/Emo22.gif

אנחנו שמחים מאוד שכבוגרת קפצת לבקר בפורום בית הספר, ואני באופן אישי מרוצה מזה שאת מרוצה ממני.. אפילו לא איכפת לי שאת חושבת שבית הספר הוא בית סוהר וכו´, אבל בבקשה- בלי ניבולי פה. לא נגד מורים ולא נגד תלמידים. כלומר- אם זה ממש חשוב לך אז בכיף, אבל לא כאן.. חוץ מזה- את באמת מוזמנת לכתוב שוב, ואם אפשר אז קצת יותר בעדינות!
 

Matthew`s Girl

New member
אוייייש איזה חמוד הגרי הזה!!!!...

בחיי אתה כזה חמוד!. למי שפספס כתבתי פה את דעתי על הבית ספר ועל המורים בתור בוגרת בית הספר (ה-ללל-ויה!), אבל גרי לא כ"כ אהב את הדברים שרשמתי על עמיתיו לעבודה, לכן הודעתי נמחקה... לא נורא, רק בגלל שזה גרי אני לוקחת את זה בסבבה!:) (למרות שלא רשמתי בעיקרון שום דבר רע, רק איזה מורים לדעתי הם היחידים שנורמליים). נו אז מה חדש במקום שעד לפני כמה חודשים הייתי הולכת אליו בקביעות?? (ותודה לאל שלא........)
 

גרי רשף

New member
../images/Emo8.gifאחרי דיברי חנופה כאלה..../images/Emo22.gif

..אי אפשר שלא לענות לך בשמחה:
בעוד שבועיים השמיניסטים יוצאים למחנה נודד לאילת ואני איתם (יהיה לך שבוע שלם לעשות בלגן בפורום), אבל הבלגן האמיתי זה בבית הספר- בגלל שביתת עובדי העיריה לא מנקים את בית הספר.. נראה לי שנבקש מהבוגרים לבוא ולנקות, כי הם טובים בזה (ראיתי איך הם ניקו את כל מה שהם כתבו על המדרגות בכניסה לבנין הראשי בשנה שעברה)!
 
למעלה