עדיין לא מאוחר

עדיין לא מאוחר

עדיין לא. הכל עדיין בידינו. עדיין אפשר לשים סוף לחלום הבלהות הזה.
 

redron

New member
בבקשה..

הסבר:עכשיו 10 וחצי..עדיין לא מאוחר!! נימוק:עדיין בוקר!! הדגם:22:30>>מאוחר, 10:30>>לא מאוחר!! מקווה שעכשיו הכל בהיר וברור, בברכת יום נפלא
 
כבר כתבתי הרבה פעמים

את תוכנית "_ _ _ _ _ _ _ _ _" לחיסול הטרור: -יום לאחר הפגוע הרצחני הבא ינאם שרון נאום לאומה ויודיע: "איננו יכולים עוד. נכונו לנו ימים קשים. נשלם מחיר כלכלי ובינלאומי כבד. אבל נוכל להסתובב חופשי ברחובותינו". -גיוס של 75% מצבא המילואים. -בלילה הראשון של המבצע- חיסול כל ראשי הטרור החמאסי ושל הרשות. לשקול בחיוב חיסול ערפאת ויאסין. -גיוס כל אנשי ההסברה והמנהיגים היהודיים בעולם למתקפת הסברה רצחנית. השתלטות על כל אתרי האינטרנט הערביים (קחו את האנלייזר. הוא כבר יטפל בזה). -כל אזור יו"ש שטח צבאי סגור. אין אישור לאנשי תקשורת להסתובב. בדיוק כמו בעיראק. - הפצצות מאסיבות מהאוויר לחיסול כל סממן ריבוני פלשתינאי- פרלמנט, מוסדות שלטון וכו'. - כניסה מאסיבית של כוחות שריון וחי"ר לכל הערים והכפרים במקביל ביו"ש (ללא עזה!). אין בית שלא נבדק. אין אדם שלא נבדק. כל מי שחשוד- לחקירה (כמובן- גיוס במקביל של כל מי שיש לו נגיעה למודיעין, כולל פנסיונרים של השב"כ והמוסד). ככה בערך. -לאחר ההכרעה המוחלטת- בחירות ומו"מ על אוטונמיה מנהלית. נ.ב. לצערי כל זה יקרה, במוקדם או במאוחר. ובתמיכה מלאה של השמאל. השאלה היא רק כמה הרוגים יהיו בפיגוע שיגרום לזה. ולמה צריך לחכות לכזה פיגוע.
 

שמוצקין

New member
אתה לא שוקל לעבור לכהנא חי?

אז תשקול .אתה אמנם תהיה סמן שמאלי שם כי הגזענות שלך מתונה יחסית לשלהם,אבל פרטנרים לחזון שלך תמצא שם בשפע וקשה לי לחשוב על עוד מקום שתמצא בו פרטנרים בכמות מספקת.
 

מטרניך

New member
זה לא 'כהנא חי'. זה בן גוריון ודיין

ואשכול וגולדה ויגאל אלון וגלילי ובגן ושמיר ורבין ופרס ואפילו פואד וסנה. זה לא מצנע וביילין וזהבה גלאון ושולה אלוני ואבנרי. אתה יכול לבחור את המחנה שלך.
 
"היית מת, וולאק"

כך אמרו בחגיגה בסנוקר וכך אני אומר לך. אין גבול לשקרי השמאל. אני יכול להפריך כל מילה מדבריך, אבל בשלב ראשון אצמצם חזית. אני רוצה שתצטט לי בדיוק: היכן בכל מה שכתבתי בהודעה הנ"ל אתה מוצא גזענות? ורצוי שתבדוק את הגדרת המונח "גזענות" במילון לפני שאתה עונה.
 

אני כא ן

New member
אתה צודק בגיניסט-הוא שמאלן מצוי,,,

ישר עובר לצעוק "גיזענות"!!!!!!!!!!ומילל על שאתה מדבר מציאותית. ישר עובר להזכיר את כהנא,כאילו בהזכרת מישנתו של כהנא יש משהו שלא הוכח בעשר השנים האחרונות,,,,,,,, תיכף יזכיר את רבין ויחכה שנעבור לדום,,,,,,,,,, זו דרכו של השמאלן המצוי להתעמת עם המציאות סביבו.
 
אני עדיין מחכה

עדיין מחכה שתספק הסבר לשקריך. היכן בדבריי מצאת גזענות? אה?
 

קרמבו

New member
עכשיו שאלה

נניח שבדקת כל בית וכל מרתף, מצאת ואספת את כל כלי הנשק, הרגת את כל המחבלים וחיסלת את כל המסיתים. מה הלאה? איך אתה חושב שתוכל לדכא רגשות לאומיים בעזרת הנשק? האם הבריטים הצליחו לדכא את הרגש הלאומי של העם היהודי ואת השאיפה שלו למדינה עצמאית בעזרת כלי הנשק שלהם? כמה זמן תוכל להחזיק כוחות צבא סדירים וגדולים בתך השטחים ומה זה יתן לך מבחינתך? שלום? לא. ביטחון? קישקוש, גם בלי נשק עם שני סכינים ושלוש אבנים הם התחילו את האינתיפדה הראשונה. ומי בכלל יסכים לדון איתך על אוטונומיה? תמצא מנהיג אחד שיסכים לדון איתך על אוטונומיה לטווח הרחוק, שאם כבר נגענו בנושא "אוטונומיה לעד" היא המצאה של הימין החולמני. ומה תעשה עוד 20 שנה כשנהיה מיעוט הן ממערב לירדן והן בתוככי מדינת ישראל? איך תטפל בבעיה הזו אז? בקיצור אתה מחפש לעבור את הגיבעה ולא א ההר שמתחבא מאחוריה. אתה עושה לעצמך חיים קלם כמו כל הפוליטיקאים בני זמננו שלא מתכננים לטווח הארוך אלא מחפשים איך לגמור את הקדנציה בשקט ובשלום.
 

masorti

New member
ועכשיו שאלה...

אחרי שאנגליה דיכאה בכוח את המרד הסקוטי של 1745, היא הצליחה לשכנע את הסקוטים ל"אוטונומיה לעד". תשובה: כן!!! עובדה... הסקוטים לא מרדו מאז ועד עצם היום הזה. אחרי שרוסיה הצארית דיכאה שתי מרידות פולניות (ב-1831 וב-1863), האם היא השיגה שקט לצמיתות? תשובה: כן!!! הפולנים לא מרדו יותר עד לנפילת המשטר הצארי ב-1917 (שהתרחשה מסיבות אחרות לחלוטין). אחרי שהרומאים דיכאו בכוח שתי מרידות של היהודים (המרד הגדול ומרד בר-כוכבא), האם הם השיגו שקט בא"י? תשובה: כן!!! היהודים לא מרדו יותר ב-1900 השנים הבאות. --- ואחרי שהוכחתי לך שהתיאוריה שלך שלא ניתן לדכא בכוח מרד לאומי - הינה בלוף, אני לא רואה סיבה להיכנע לאויב ולסכן את קיומנו.
 

קרמבו

New member
ועכשיו שאלה

האם במסגרת דיכוי תאוות העצמאות הפלשתינית למדינה עצמאית תסכים גם להפעיל דיכוי על סמלים לאומיים כמו למשל תטיל איסור לבישת כאפייה, הסתובבות עם רעלה לנשים ערביות או איסור על הכנת חומוס ערבי? כי אם להשתמש בדוגמאות שהבאת ובשביל להראות לך שמדובר על עידן אחר, האנגלים בסקוטלנד כחלק מדיכוי ההתקוממות של קבוצה סקוטית, הטילו גם איסורים על סקוטלנד כמו איסור החזקת צבא, איסור הניגון בחמת חלילים ואיסור לבישת חצאיות סקוטיות. ומה נשיג ע"י אוטונומיה לעד? האם תצליח להפוך את הפלשתינים לחיות קירקס מאולפות שיאמרו "אמן" על כל דרישה שלך ויהפכו לציונים נלהבים? האם באמת אתה מאמין שתוכל לדכא את שאיפתם למדינה עצמאית? אם התשובות שלך הן "כן" לשאלות האחרונות כדאי אולי לשלוח אותך לבקר בירח ששם יש מספר חייזרים שעלולים להסכים איתך.
 
תלוי באיזה אוטונומיה מדובר.

לדעתי אוטונומיה איננה רעיון טוב אלא אזרחות סוג ב זה מה שצריך, כמו במזרח ירושלים. אפשרות להנות מדברים כגון ביטוח לאומי וכדומה אך ללא זכות בחירה והשפעה. לא צריך לדכא בכלל אלא רק מנהיגים ציניים קיצוניים שתמיד יקומו בשביל להשיג לעצמם כוח. הרעיון הוא שברגע שמדכאים צריך לעשות זאת במכה אחת ובמלוא העוצמה.
 

קרמבו

New member
אז מה אני למד מדבריך

שאתה מעוניין במדינה בעלת רוב של אזרחים ערביים? אתה מעוניין להפוך את 3.5 מליון פלשתינאי איו"ש לאזרחי ישראל ולתת לכולם ביטוח לאומי? אתה יודע שמדובר בצניחה חופשית ללא מצנח של המדינה ממגדלי?
 

רונאל1

New member
לא, אתה למד שמדובר בגזען קטן

ומטורף שמציע בשנת 2003 שבמדינת ישראל יהיו אזרחים סוג ב' (והוא לא מתכוון לעצמו). אני מציע שכדי שנוכל להבדיל בין אותם אזרחים סוג ב' אילנו, הגזע הטהור, ניתן להם כזה משולש צהוב שיסתובבו איתו על החולצה. וליתר בטחון, כדי שלא יהיו זיופים, נמספר אותם על הידיים.
 

רונאל1

New member
עם כל הכבוד

לא נראה לי ששאלתי אותך אם אתה מזמין אותי או לא. אתה תמיד יכול לעזוב את הפורום אם לא טוב לך.
 
קרמבו תתעלם הם לא רלוונטיים.

פשוט פלוצים שתקעו הרחק הרחק ולא שומעים אותם רק מריחים מידי פעם את הסירחון.
 

Roobie

New member
פששש, סחתיין על הפואטיות...

אני רואה שעובדים איתכם הרבה על יצירה אמנותית באברבאנל..
 
למעלה