עדיין מחפשת לאמץ גורי חתולים

פוסיקאט

New member
עדיין מחפשת לאמץ גורי חתולים

עדיין לא מצאתי גור חתולים שלא מפחד מאדם שחור או לבן או אפור וזה חבל, כי אני בטוחה שיש הרבה גורים שרק מחכים שייקחו אותם. אם אתם שומעים על משהו, נא צרו עמי קשר כאן או באי מייל.
 

**לילך**

New member
היי פוסיקט

מצטערת שלא יצא עם הגורים שהיצעתי קודם (דרך אגב זאת שאצלה הגור השחור ,ממש שמחה שהוא נשאר אצלה ,היא קנתה שק גדול של אוכל לחתולי החצר). תסתכלי במודעה על גורים לאימוץ כמה מודעות מתחת - יש שם גור זכר כחול (זה למעשה גור אפור). תכנסי גם לפורום חתולים בוואלה ,ראיתי שם כמה מודעות על גורי חתולים לאימוץ. תנסי לפנות גם ל S.O.S ולעמותה למען החתול של ריבי מאיר. מקווה שתמצאי הפעם בהצלחה , לילך
 

dead-men

New member
חבללללל

השבוע ראיתי גור שחור ממש חמוד רציתי להביא אותו אליי ולתת לך אבל הוא פחד ממני אז לא הצלחתי לתפוס אותו
 
מצאתי לך חתול!

היי פוסיקאט, יש לי חתול בשבילך! הוא אפור מנומר כל כך פשושון... אני רק לא יודעת אם זה זכר או נקבה (אם זה משנה לך), הוא נדבק אלי אתמול ברחוב ובגלל שלא הייתי בסביבה של הבית לא היתה לי אפשרות לקחת אותו.. הוא כנראה היה באיזה בית כי הוא נורא אוהב אנשים . בכל אופן אני מקווה שהוא עדיין שם אני יבדוק. אז אם את מעוניינת זו פשוט תהיה מצווה .. אז תודיעי לי.
 

*Trinity*

New member
הי! איפה את גרה?

למרות שזה סיכוי קטן מאוד, אולי את מרמות צהלה?
 

ריקי1

New member
למסירה גורי חתולים משגעים

יש לי קבוצת גורי חתולים מקסימים, מתוקים חמודים וידידותיים מאוד בשלל צבעים שאשמח מאוד למסור כמה מהם לבית חם ואוהב. אפשר ליצור איתי קשר בטל´ 055-258806 (אני מבת ים).
 

mitgo

New member
למסירה חתולה

חתולה אפורה וחמודה כבת חצי שנה מחפשת בית חם, (לרגל נסיעה לחו"ל). לכל המעוניין ניתן לשלוח לי אי מייל. בתודה עמית.
 

סמייילי

New member
יש לי מאמי של חתולה בשבילך!

יש לי גורה בת 4 חודשים, אפורה עם ג´ינג´י, לא מפחדת מבני אדם, להיפך, מאוד ידידותית, אוהבת להתכרבל, וטובה עם ילדים קטנים! אם את מעוניינת תשאירי לי הודעה! (קוראים לה מינדי, אבל את יכולה לשנות..) - סמיילי
 

סמייילי

New member
חתולים

רק רציתי להוסיף, שכל הכבוד שאת רוצה לאמץ חתול! כשכל המדינה מעדיפה כלבים, אני מאוד אוהבת חתולים, וכיף לראות עוד כמוני. -סמיילי
 

*Trinity*

New member
יש לי חתולה אפורה בת 3 חודשים

שרצה אחרי לכל מקום!! 054-708170
 

מאריאן

New member
גורים שלא מפחדים מאנשים?

כדאי שתדעי שרוב הגורים מאוד מפחדים מבני אדם (תלוי בגיל שלהם), אפילו אם מאז שהם נולדו בני אדם מפנקים אותם ומאכילים אותם ודואגים להם. גורים הם פשוט פחדניים, וזה עד שהם גדלים קצת ולומדים מי אוהב ומי אויב.
 

סמייילי

New member
מאריאן את טועה!!

אם גור נחשף לבני אדם מיום לידתו, או מהשבוע הראשון לחייו, הוא לא יפחד מבני אדם, כי הוא מכיר אותם, כל עוד לא מתעללים בו. החתולה שלי, היא גורה, והיא לא מפחדת מכלום, היא נותנת אפילו לילדים ממש קטנים לשחק איתה, אפילו שהם לא ממש עדינים עם חיות.
 
למעלה