עדכון.. אם מעניין אתכם לדעת

עדכון.. אם מעניין אתכם לדעת

בהמשך לכישוף (שריפת זרע) חלפו כמה ימים טובים - המסקנה: הוא ממש לא התאהב בי ולטעמי מהסיבה שמלכתחילה לא הייתה בליבו אהבה כלפי (להבדיל מסיפור ההצלחה עם האקס) כל שהיה לו אלי זה משיכה מינית - וזו אכן התעצמה, הוא החל לחזר אחרי בשביל להשיג את מבוקשו בדרכים שלא נתקלתי בהן טרם הכישוף - ממש התחנן למפגש. זה יכול לנבוע מהכישוף או מהעובדה שהכישוף שינה משהו גם אצלי- ירד לי ממנו נורא, אפילו העפתי אותו תרתי משמע מהמיטה שלי אמש כי פשוט כבר לא יכולתי לסבול את הנוכחות שלו - ופתאום התחזקתי בכל הנוגע אליו- כבר לא חוששת להיות חזקה על ידו (מבורך לגמרי!!) קשה לי לבסס אם הכל באמת קשור לאקט יכול להיות שעצם הפעולה מנטלית אפשרה לי להשתחרר ממנו וכל השאר פשוט היווה תגובה טבעית אף על פי שביקשתי להשתחרר ממנו בכישוף ועוד פחות מחודש הוא טס לתקופה ארוכה יחסית במפתיע כך שלא יודעת אבל בתחושת בטן שלי כישוף שריפת הזרע מחזק את מה שהיה באובייקט מלכתחילה - אם חש אהבה זו מתעצמת, אם חש משיכה מינית... וכיוצ"ב.
 

אמאשירן

New member
מה זאת אומרת שהעפת אותו מהמטה כבר לא אהבת אות

איך היחס שלו כלפייך, עדין, או מה? אצלי מאז שריפת זרע שום דבר אצלך עבד אחרי שבועיים כל כבוד ויש לך עוד זרע לא נראה לי שתעשי.. אחרי מה שהרגשת כלפיו אבל אחרי כמה ימים תשובי להתגעגע אליו כמו שקרה לי שפעם אוהבת פעם לא! נראה כבר בהמשך ותמשיכי להתעדכן אותי :)
 

RainBird

New member
זה אולי ישמע כמו חדשות מוזרות אבל יש סיבה למה לוקח שנים להצליח בכישוף, ויש סיבה שמכשפה זה לא רק כינוי לאישה רעה אלא גם מקצוע. האם את מבינה למה שריפת זרע, אמורה ליצור בו אהבה אלייך? האם את באמת חשבת שללא הכשרה מאגית, גם אם כל מה שיש לך זה כישרון טהור את תצליחי בתחום של כישוף שהוא מראש לא יציב, מסוכן ולא מומלץ? האם יש לך קשר מודע עם כוחות נסתרים שיש להם שליטה על רגשות, זרע, ומיניות והבנה איך הם פועלים?
 
בכלל לא מוזר, רק שונה

כבודך במקומו מונח ואני מבינה ומתרשמת שאתה "מכין שיעורי בית" הרשה לי לשתף אותך בדבר מה שעובר דורות בקרב הנשים במשפחתי: נכון אנחנו לא עברנו הכשרה, אנחנו לא מקדישות שעות לקריאת ספרים\ מאמרים וכו... יש משהו חזק מידע טכני - יש משהו שקשה להסביר אותו או לדחוס אותו להגדרה יכול להיות שרצוי לאמץ טכניקה כפי שאתה טוען אבל אני סבורה שזה לא גורע תמיד סברתי שמה שעובד אצל א' לא יעבוד אצל ב' מדובר באנרגיה , ברובד הנסתר ביותר בנפשו של האדם - מתנצלת אבל קשה לי נורא להאמין שמילים של אדם אחר יעבדו אצלי כל כישוף שהטלתי בחיי עוד לפני שבכלל הדבר נעשה ביודעין הגיע ממקום שהוא כולו אישי ופרטי שלי.
 

RainBird

New member
בשום שלב לא הטלתי ספק בכלל שמדובר במשהו שהוא שלך. ואני רחוק מלומר לך מה לעשות עם חייך. אבל גם מבחינה היסטורית לכישוף תמיד היו (מאז מצרים העתיקה) שתי גירסאות עיקריות שמלוות את ההיסטוריה. האליטה שלמדה ויכלה להרשות לעצמה- שזה בעצם הכישוף הטקסי, ואלו שיכולו לשרוף על גחל לבונה שמשקלה נמכר בזהב, ומנגד אלו שבאו מהתחתית, שעבורם זה או מאגיה או מוות, אלו שבגלל שאין כסף לרופא משתמשים באנרגיית החיים שלהם דרך מקלות וכבדי נחשים כדי לרפא. אין שום סוגה של מאגיה שעדיפה על אחרת, אבל בעידן האינפורמציה של היום, שתי סוגות המאגיה יכולות להעשיר אחת את השניה- וחבל, שדווקא היום לא מנצלים זאת. ניסוי וטעיה עם רגשות של אנשים זה מסוכן ויכול להביא לאסון. אני ממליץ לך ולאחרים להימנע, או לפחות לקבל ייעוץ ממכשפה מקצועית כלשהי.
 
למעלה