עדכון - דפי קישורים של הפורום, נכון לרגע זה

עדכון - דפי קישורים של הפורום, נכון לרגע זה

בשלב הזה נבנו שלושה דפי קישורים, על פי נושאים של "שולחנות עגולים" המתוכננים:
דף קישורים יחסי הורים-מדינה; מעמד ההורה. בדף הזה בשלב הזה מופיעים: - שלושה מסמכים של מרכז מחקר ומידע של הכנסת בנושאים של מעמד ההורים וזכויות ההורים, - שתי הצעות חוק מאתר הכנסת, - פסק דין של בית המשפט העליון בנושא משמורת על הילדים (האמא זכתה), - חוזר מנכ"ל מש' החינוך בנושא חינוך ביתי, - ודוח של ועדת השופטת רוטלוי (למעשה, חלקו הנוגע לאחריות הורית), סה"כ ברגע הזה 8 קישורים (לינקים) למסמכים שונים.
דף קישורים הורים בעליה. בדף הזה בשלב הזה מופיעים: - שלושה מסמכים של מרכז מחקר ומידע של הכנסת בנושא של הורים-עולים, - הצעת חוק מאתר הכנסת, - תקציר המחקר של הלנה וודינסקי, אוניברסיטת חיפה, יולי 2003, - ודיווח על סמינר מדעי בנושא נשירת בני נוער עולים ממערכת החינוך שהתקיים לפני שנה בנובמבר 2006, סה"כ ברגע הזה 6 קישורים (לינקים) למסמכים שונים.
דף קישורים הורים ומורים - היילכו שניים יחדיו?. בדף הזה בשלב הזה מופיעים: - שני חוזרי מנכ"ל מש' החינוך העוסקים בנושא הנ"ל - וסיכום דיון בפורום מנהלי בתי ספר בנושא "מעורבות הורים בבית הספר" (דצמבר 2004), סה"כ ברגע הזה 3 קישורים (לינקים) למסמכים שונים. אין לי ספק שקיימים מסמכים רבים נוספים החיונים לדיון בנושאים הנ"ל. כמו כן, טרם פתחתי דפי קישורים בנושאים אחרים הרלוונטיים ל"שולחנות עגולים" המתוכננים. כאן אני מבקש את עזרתכם: אנא, הציעו קישורים ומסמכים נוספים !
 

dhorim

New member
קישורים

אריה היי קודם כל - תודה על היוזמה והמאמצים! אנא הוסף את הקישור למהות בשולחן "הורים ומורים - היילכו שניים יחדיו?. " http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/AdultEducation/LimudeyHorut/MercazimHorut/MercazimArzim/MercazMahut.htm ובכלל - שני קישורים: לפורטל הורים: http://cms.education.gov.il/EducationCMS/PortalHorim לאתר האגף לחינוך מבוגרים http://cms.education.gov.il/educationcms/units/adulteducation/limudeyhorut/mianachnu/mavo.ht
 
למעלה