כפי שאיליה כבר כתב לי למעלה, עדיין לא.יש מחירים לחופשי חודשי???
אז בינתיים נצטרך לחכות ולראות.
כפי שאיליה כבר כתב לי למעלה, עדיין לא.יש מחירים לחופשי חודשי???
אני מוכן לשלם יותר ולהגיע מהר יותראני חייב לדעת מי הפראיירים שיסעו ברכבת
חוץ מחיילים. לשלם 6.40 לרכבת ואחרי זה לפחות 9 שקל אם אתה לא נוסע מעבר לתל אביב ואחרי זה עוד אוטובוס ליעד כל זה כפול 2 כי צריך גם לחזור, וכל זה בתנאי שאין איחורים...חחח מממממ תודה רבה, חוזר לאגד ודן
למה שתשלם על שני אוטובוסים? יש 90 דקות חינם.אני חייב לדעת מי הפראיירים שיסעו ברכבת
חוץ מחיילים. לשלם 6.40 לרכבת ואחרי זה לפחות 9 שקל אם אתה לא נוסע מעבר לתל אביב ואחרי זה עוד אוטובוס ליעד כל זה כפול 2 כי צריך גם לחזור, וכל זה בתנאי שאין איחורים...חחח מממממ תודה רבה, חוזר לאגד ודן
לא יודע אם הסיפא שלך נכונהעדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
רמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבוריתלא יודע אם הסיפא שלך נכונה
שכן מהראשונים לת"א זה גם 15 ש"ח לעומת 6.40 ש"ח באוטובוס ובכל זאת הרכבת מלאה בנוסעים. מגרש החניה שם מפוצץ.
רמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבורית
"תחבורה בדרך שלנו" כבר מתכונן למחאה, ואני מקווה שנוסעים וגופים נוספים יצטרפו למחאה הזאת. הרכבת היא לא מותרות, היא תחבורה *ציבורית*. יש צורך בכירטוס משותף בין האוטובוסים לרכבת, כמו שקורה באירופה. למדינה לא צריך להיות שום אינטרס לגרום לאנשים לנסוע באוטובוס מבת ים לתל אביב כשקיים קו רכבת.
כרטוס משותף זה ה-issue.
כרטיס משותף...רמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבורית
"תחבורה בדרך שלנו" כבר מתכונן למחאה, ואני מקווה שנוסעים וגופים נוספים יצטרפו למחאה הזאת. הרכבת היא לא מותרות, היא תחבורה *ציבורית*. יש צורך בכירטוס משותף בין האוטובוסים לרכבת, כמו שקורה באירופה. למדינה לא צריך להיות שום אינטרס לגרום לאנשים לנסוע באוטובוס מבת ים לתל אביב כשקיים קו רכבת.
מחיר הנסיעה ברכבתרמזתי לכך שארגון נוסעי התחבורה הציבורית
"תחבורה בדרך שלנו" כבר מתכונן למחאה, ואני מקווה שנוסעים וגופים נוספים יצטרפו למחאה הזאת. הרכבת היא לא מותרות, היא תחבורה *ציבורית*. יש צורך בכירטוס משותף בין האוטובוסים לרכבת, כמו שקורה באירופה. למדינה לא צריך להיות שום אינטרס לגרום לאנשים לנסוע באוטובוס מבת ים לתל אביב כשקיים קו רכבת.
אגב, בנוגע לחניון המפוצץ בתחנת הראשוניםלא יודע אם הסיפא שלך נכונה
שכן מהראשונים לת"א זה גם 15 ש"ח לעומת 6.40 ש"ח באוטובוס ובכל זאת הרכבת מלאה בנוסעים. מגרש החניה שם מפוצץ.
274 בקושי יוצא בבוקר. 270/222 כן.אגב, בנוגע לחניון המפוצץ בתחנת הראשונים
בוא ותשמע שני נתונים מעניינים: 1. בראשון לציון (וגם בנס ציונה) שיעור הבעלות על רכב עומד על 240-300 כלי רכב ל-1000 תושבים. 2. בראשון לציון שיעור התושבים שלרשות משק הבית שלהם יש רכב (ללא קשר לבעלות) עומד גם הוא על 240-300 מתוך 1000 תושבים. (מקור: אטלס ישראל החדש, הנתונים נכונים לשנת 2003). אלה שחונים בחניון הראשונים הם שלושת העשירונים העליונים של אוכלוסיית ראשון לציון. ברור שיש להם כסף לרכבת, הרי הם משתכרים מעל הממוצע. מבחינת רוב האנשים האלה, אוטובוס הוא בכלל לא אלטרנטיבה, ולכן זה לא משנה אם מחיר הנסיעה ברכבת הוא 6.40 או 15.00 - זה ממילא הרבה יותר זול מהדלק שהם יבזבזו בעמידה בפקק. את אלה שכן אכפת להם אם המחיר הוא 6.40 או 15.00, אתה לא תראה חונים בתחנת הראשונים. את האנשים האלה אתה תראה על קו 274, שגם הוא מפוצץ ויוצא בבוקר בתדירות מטורפת.
צודק, 222/270.274 בקושי יוצא בבוקר. 270/222 כן.
הוא ממש לא צודק.צודק, 222/270.
אם כבר אז 222, 274 ו-275 ולא 270.274 בקושי יוצא בבוקר. 270/222 כן.
אם כבר מדבריםאם כבר אז 222, 274 ו-275 ולא 270.
לקו 270 יש רק שתי נסיעות בחלופה שיוצאת מהמצבה ועוד ארבע נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ. זאת לעומת 274 שיוצא בבוקר כל חצי שעה מרחובות ושאותו מתגברים 222 שפועל בתדירות גבוהה ו-275. בנוסף, לקו 274 יש עוד נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ בבוקר. הוא ממש לא "בקושי יוצא" ובטח לא לעומת 270.
דיברתי על שעות הבוקר המוקדמותאם כבר אז 222, 274 ו-275 ולא 270.
לקו 270 יש רק שתי נסיעות בחלופה שיוצאת מהמצבה ועוד ארבע נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ. זאת לעומת 274 שיוצא בבוקר כל חצי שעה מרחובות ושאותו מתגברים 222 שפועל בתדירות גבוהה ו-275. בנוסף, לקו 274 יש עוד נסיעות שיוצאות מת.מ ראשל"צ בבוקר. הוא ממש לא "בקושי יוצא" ובטח לא לעומת 270.
274 לא מפסיק אפילו לרגע.דיברתי על שעות הבוקר המוקדמות
ל274 יש חור בין 7 ל8 בעצם. ל222 לעומת זאת יש תדירות גבוהה ואפילו מאד בין 7 ל9. לגבי 270 אתה צודק ואת 275 שכחתי. התייחסתי לשעה הזאת שכולם צריכים להגיע לעבודה או ללימודים וזו השעה ש274 לא ממש קיים. ולכן אמרתי שהוא בקושי יוצא. 222/275 בעצם מחליפים את 274 בין 7 ל8.
צודק, לא יודע למה היה לי בראש שלא פעיל.274 לא מפסיק אפילו לרגע.
הוא יוצא גם בין 7 ל-8 מהשכונות ברחובות.
צודק ב 100%אגב, בנוגע לחניון המפוצץ בתחנת הראשונים
בוא ותשמע שני נתונים מעניינים: 1. בראשון לציון (וגם בנס ציונה) שיעור הבעלות על רכב עומד על 240-300 כלי רכב ל-1000 תושבים. 2. בראשון לציון שיעור התושבים שלרשות משק הבית שלהם יש רכב (ללא קשר לבעלות) עומד גם הוא על 240-300 מתוך 1000 תושבים. (מקור: אטלס ישראל החדש, הנתונים נכונים לשנת 2003). אלה שחונים בחניון הראשונים הם שלושת העשירונים העליונים של אוכלוסיית ראשון לציון. ברור שיש להם כסף לרכבת, הרי הם משתכרים מעל הממוצע. מבחינת רוב האנשים האלה, אוטובוס הוא בכלל לא אלטרנטיבה, ולכן זה לא משנה אם מחיר הנסיעה ברכבת הוא 6.40 או 15.00 - זה ממילא הרבה יותר זול מהדלק שהם יבזבזו בעמידה בפקק. את אלה שכן אכפת להם אם המחיר הוא 6.40 או 15.00, אתה לא תראה חונים בתחנת הראשונים. את האנשים האלה אתה תראה על קו 274, שגם הוא מפוצץ ויוצא בבוקר בתדירות מטורפת.
נסיעות הרכבתעדכון: התפרעות המחירים של הרכבת: 12 שח לבת ים
מתל אביב לבת ים: 12. מתל אביב לחולון: 9. מתל אביב לראשון לציון: 15. להזכירכם, באוטובוס מחיר הנסיעה לכל היעדים האלה הוא 6.40. זה לא יעבור בשתיקה...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.