עדכון מהצהריים

Digi Lista

New member
עדכון מהצהריים../images/Emo88.gif

*הכנסתי את הקטעים שיזם גיל(כולל ההמשכים של יאנה וגילעד) למאמרים...האדמין והמחשב בכלל נתקעו לי כול שנייה אז קצת היה לי קשה למצוא תמונות מתאימות ולשים וגם לחפש בדפים אחורה דברים נוספים ששווה לעלות למאמרים למרות שאני זוכרת שהיו...מקווה שאוכל בקרוב להכניס הכול(אתם מוזמנים להקל עליי ולחבר הכול כולל תמונות לשרשור הזה)... *חוץ מיזה צריך רעיונות לסקרים.... *מזכירה שבקרוב יום הולדת לגילעד ושב1.7 הפורום הזה חוגג 7
חשבתי איך לסיים ואז נזכרתי בסדרה 'גוסיפ גירל'(בעברית-'אחת שיודעת',כן,כול מילה על השם בעברית נכונה
)... בשביל הקטע...שיהיה שבוע מקסים
, XOXO
 

StellarWind

New member
אלוהי הפלסטיק.

בחיי ששכחתי שהפורום הזה קיים ס_X כל כך הרבה דברים על הראש בזמן האחרון... אז מה קורה בחייו של צורת החיים הבלתי מוגדרת הידועה בשעות הפנאי שלה כ StellarWind Elsydeon... האמת היא שלא כל כך הרבה. בין תרגילי הגשה בכל מה שזז ולא זז לפיזיקה ועוד אלף ואחת שטויות מסביב, נדבקתי שוב לפוקימון (חוששני שיש לי מחלה קשה לסדרה הזו ולרוב מה שקשור אליה) - והפעם, חוץ מהמשחקים (עוד שני צוותים לאוסף!) הצלחתי להידבק לסדרת המאנגה ההזויה של הידנורי קוסאקה (Pocket Monsters Special או PokeMon Adventures, למי שמכיר) - שהיא שבע סוגים שונים של WTF אבל עדיין מצליחה להיות מצויינת. הכל סטנדרטי. בעע. מה איתכם?
 

OOOO0

New member
חח נחמד....

אצלי אין חדש,עדיין בשביתה.מנסה ללמוד לבד בבית ובעיקר גולשת הרבה באינטרנט.
 

OOOO0

New member
../images/Emo51.gif רבה!שבוע מקסים גם לך ולכולם!../images/Emo24.gif

 

Apikachu L

New member
רעיון לסקר?

סבבה. באולימפיאדה הדיגיטאלית, אחרי איזה ענפי ספורט תעקבו? א. תחרות אפיית לחם גילמון ב. קפיצה מעגלית על דשא ג. התקפה למטרה ד. "גלה את אדון האופל" ה. כולם!
 
למעלה