עדכון - פתיחתו של מרכז חינוך משלים - מל"מ

keren kr

New member
עדכון - פתיחתו של מרכז חינוך משלים - מל"מ

לכל הגולשים שלום, רציתי לעדכן אתכם בהודעה מאוד מרגשת שנפתח מל"מ - מרכז לימודים משלים. אז מה זה אומר , ולמה זה מרגש? המל"מ הוא מרכז לימודים משלים , אליו מגיעים ילדים אחרי שסיימו את לימודיהם בבית הספר הקונבנציונאלי. המל"מ בא לחנך ולפתח את הילדים - בחינוך בערכים חשובים - כמו שיתוף פעולה, חיבור בין ילדים שונים ודומים, סובלנות לזולת, אמפטיה, יכולת לתת מילים לרגשות וקשיים טבעיים, ויחד עם זה להביא לידי ביטוי את האני שלך , באשר הוא. מטרה משותפת של הילדים -חיבור. בזה אפשר להצליח רק ביחד. על איזה צורך עונה המל"מ ? אם נשים ליבינו לבתי הספר , ניראה שבתי הספר מתמקדים בהשכלה , ואין דגש על חינוך, יש דגש על ציונים ותחרותיות והשגים. סתם לשם הקוריוז: אני יספר לכם שביל גייטס' לא התקבל לחברת I.B.M - לא ענה על הקריטריונים. ואם הם היו יכולים לראות מעבר, לראות את הפוטנציאל.... אז אנחנו מאמינים שלכל ילד יש פוטנציאל שיבוא לידי ביטוי , בצורה האופטימלית בסביבה תומכת, בסביבה שרואה בהצלחה שלו הצלחה שלהם. - אני יעדכן גם שבקרוב תשודר תוכנית שנקראת " בונים חינוך חדש" שבה יהיו שידורים ישירים מהל"מ ונוכל כולנו להשתתף וללמוד יחד ולהתחבר. - הייתי שמחה אם אתם הגולשים , גם תשתפו אותנו: מה טוב בחינוך של היום, ואיפה אתם רואים מקום לשיפור. אני רואה פה הזדמנות שכולנו שותפים לה, לבנות חינוך חדש.
 

keren kr

New member
יהיו שידורים חיים באינטרנט - כולם מוזמנים

אני יעדכן , בהמשך לגבי מועד מדוייק של תחילת התוכניות. ומה אתה חושב טוב בחינוך של היום ומה טעון שיפור?
 

Rinat 789

New member
כרגע אין לי שאלה בנושא ובכל זאת

האם יש מצב לפסטיבל ילדים או מפגשי ילדים כפי שהיה שנה שעברה בגני התערוכה?
 

limorsf

New member
ביקרתי אתמול - מקסים - ממש "עולם הילד"

היחודיות היא לא במבנה (החדש והיפה) או בחלוקה לקבוצות גיל, או בציוד החדש שאירגנו להם. היחודיות היא באוירה, בהתיחסות של המדריכים - כאילו מדובר בילדים שלהם הפרטיים, כזו השקעה עצומה לא ראיתי בשום מקום. כל ילד חשוב, כל אמירה חשובה. והכי בולט - הילדים מרגישים (כמובן) את ההשקעה, ונהנים מהחופש (אולי קצת מדי) ומהאוירה. יום אחד יבואו ללמוד משם. דרך אגב, במפגש סיום של כל הילדים אתמול הקריאו הבנות הבוגרות שיר שכתבו למל"מ - שהן קראו לו - מרכז לימודים מושלם. מכירים עוד מרכז שהילדים טוענים שהוא מושלם? לימור סופר פטמן פסיכולוגית חינוכית ופסיכותרפיסטית
 
../images/Emo240.gifבקרוב כתבות מהשטח בתוכנית

אנחנו יוצאים בתוכנית חדשה "מהשטח" שם נראה פעילויות מהמרכז ודיונים של הילדים וגם סעודות עם שמחה ושירים, ולאר מכן יתארחו באולפן מדריכים שיסבירו לנו איך הם עושים את זה ואיך מיישמים את השיטה, אם יש לכם רעיונות, שאלות ודרך שאתם יכולים לעזור בתוכנית... זה הזמן!!! תודה רבה ושיהיה בהצלחה לכל מי שמאמין בחינןך אמיתי לדור חדש טלי
 

pugile9

New member
../images/Emo63.gifוואו איזו התרגשות זה ממש קורה

ואני חושבת שהרעיון לארח לאחר התכנית את המדריכים הוא גאוני והוא בטח שלך מתי נוכל להתחיל לצפות בתכניות?
 
וואוו נשמע מד-הים

אני מתארת לעצמי משום מה שזה במרכז הארץ אך לא ציינת איפה המרכז נמצא בדיוק. וגם, האם יש למרכז אתר? הייתי שמחה לשמוע עוד פרטים! נשמע כמו עשיה כל כך מבורכת ונחוצה בארץ, באמת מי יתן ויהיו מרכזים כאלה בכל עיר ועיר!
 

keren kr

New member
זה פרויקט ניסויי- נמצא בפ"ת

זה כרגע פרויקט ניסויי מוגבל לכמות ילדים קטנה ועל פי הנסיון שיצטבר יוחלט איך לפתח את השיטה למרכזים נוספים ולפורמט לימוד אינטרנטי אני כמובן אעדכן את כולם בקרוב. ברגע שתוכלו לראות באתר.
 

keren kr

New member
קצת הסבר

יש בפרוייק אנשי חינוך מובילים , ובראשם ד"ר גלעד שדמון- אשר הינם עובדים קבועים בערוץ 66 . וכן יש בפרוייקט גם מתנדבים מסורים מתחום החינוך והפסיכולוגיה ועוד. הפרויקט הניסויי , משמש כמעין צהרון , כלומר לאחר חזרת הילדים מבית הספר. ולכן זה נקרא מרכז לימודים משלים.
 

Rinat 789

New member
מאוד מקווה שזה יצליח ויקומו עוד מרכזים כאלה

הרי יש ילדים ברחבי הארץ שהוריהם מן הסתם ירצו מסגרת מקדמת בשבילהם
 
למעלה