עדכון רק"ל מהבירה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה על התמונות + שאלות
1. לא נראה לכם שהיה מקום להוסיף עוד תחנה על רחוב יפו בין כיכר ספרא לקינג ג'ורג'? מדובר על מרחק די גדול בהתחשב בזה שזה במרכז העיר ושלא יהיו במקביל ברחוב גם אוטובוסים. 2. התחנות לכיוון ההפוך יהיו בכל התחנות בדיוק ממול, או שלאו דווקא? 3. השילוט בתחנה- קודם כל, אני מסכים עם מה שנאמר פה שזה ברמה יותר גבוהה ממה שאנחנו רגילים בארץ. אבל.... לא חסרים קצת קווי אוטובוס בתחנות הרק"ל השונות (כלומר קווים שעוברים בסמוך ולא רשומים...)? ואתם לא חושבים שהיה מקום לתת איזו הדגשה נוספת לתחנה המרכזית? 4. מה התכנון לגבי כרטוס? איך משלמים (לא יצא לי לסוע ברק"ל גם במקומות אחרים בעולם אז אני לא יודע מה נהוג...)? האם צפוי שיתוף פעולה כלשהו בין הרק"ל לאגד- כרטיסי המשך, חופשי יומי ואף חופשי חודשי התקף הן לאוטובוסים והן לרק"ל? 5. מהי מהירות הנסיעה המקסימלית הצפויה? תודה והמשך שבוע טוב!
תשובות
1. לא. המרחק לא עולה על 300-400 מטר וזה סביר ביותר. גם כיום אין תחנות ביניים. 2. כן. 3. השילוט עדיין זמני. כל קווי השירות בירושלים ישונו לחלוטין בעת הפעלת הרכבת. אולי השילוט משקף כבר את מפת הקווים החדשה ואולי לא. 4. שאלה מצויינת. יהיה בטוח כירטוס משותף. הכירטוס ברק"ל אמור להיות תואם למכונות הכירטוס של אגד. איך זה יתבצע בפועל - נחיה ונראה. 5. הנייד מסוגל להגיע למהירות מירבית של 80 קמ"ש, אם אני זוכר נכון. בפועל לא סביר שיעבור את ה-50 ברוב הקטעים.
 

naps

New member
תשובות
1. לא. המרחק לא עולה על 300-400 מטר וזה סביר ביותר. גם כיום אין תחנות ביניים. 2. כן. 3. השילוט עדיין זמני. כל קווי השירות בירושלים ישונו לחלוטין בעת הפעלת הרכבת. אולי השילוט משקף כבר את מפת הקווים החדשה ואולי לא. 4. שאלה מצויינת. יהיה בטוח כירטוס משותף. הכירטוס ברק"ל אמור להיות תואם למכונות הכירטוס של אגד. איך זה יתבצע בפועל - נחיה ונראה. 5. הנייד מסוגל להגיע למהירות מירבית של 80 קמ"ש, אם אני זוכר נכון. בפועל לא סביר שיעבור את ה-50 ברוב הקטעים.
תודה רבה

לפחות בכיוון הנסיעה מכיוון כיכר ספרא לקינג ג'ורג' בטוח יש תחנה נוספת באמצע (באזור רחוב החבצלת), בכיוון ההפוך אני לא בטוח. בכל מקרה, לי 400 מטר נראה עדיין קצת רחוק עבור האזור הספציפי הזה.
 

יוני 2411

New member
תודה רבה על התמונות + שאלות
1. לא נראה לכם שהיה מקום להוסיף עוד תחנה על רחוב יפו בין כיכר ספרא לקינג ג'ורג'? מדובר על מרחק די גדול בהתחשב בזה שזה במרכז העיר ושלא יהיו במקביל ברחוב גם אוטובוסים. 2. התחנות לכיוון ההפוך יהיו בכל התחנות בדיוק ממול, או שלאו דווקא? 3. השילוט בתחנה- קודם כל, אני מסכים עם מה שנאמר פה שזה ברמה יותר גבוהה ממה שאנחנו רגילים בארץ. אבל.... לא חסרים קצת קווי אוטובוס בתחנות הרק"ל השונות (כלומר קווים שעוברים בסמוך ולא רשומים...)? ואתם לא חושבים שהיה מקום לתת איזו הדגשה נוספת לתחנה המרכזית? 4. מה התכנון לגבי כרטוס? איך משלמים (לא יצא לי לסוע ברק"ל גם במקומות אחרים בעולם אז אני לא יודע מה נהוג...)? האם צפוי שיתוף פעולה כלשהו בין הרק"ל לאגד- כרטיסי המשך, חופשי יומי ואף חופשי חודשי התקף הן לאוטובוסים והן לרק"ל? 5. מהי מהירות הנסיעה המקסימלית הצפויה? תודה והמשך שבוע טוב!
תשובות לשאלות 4 ו-5 :
לפי פרסומים של סיטיפס : 4.מערכת הכרטוס של הרכבת תתבסס בעיקר על "כרטיס חכם" הניתן לטעינה על ידי הנוסעים. זהו כרטיס אישי שיאפשר שימוש גם במערכות כרטוס של מפעילי תחבורה ציבורית אחרים. הנפקת הכרטיס תתבצע במרכזי שירות מיוחדים ואת הכרטיס ניתן יהיה להטעין במתקנים אוטומטיים שיוקמו בתחנות הרכבת. אימות הכרטיס לפני הנסיעה יתבצע בשיטה חדשנית ללא מגע (Contactless), תוך העברת הכרטיס על פני מכשיר אימות (Validator). 5.באיזור כביש עירוני מס' 1 מהירות הרכבת תגיע ל-80 קמ"ש( וזו כנראה המהירות המקסימלית .) .לעומת זאת באיזור מדרחוב יפו הרכבת תגיע למהירות של 30 קמ"ש בלבד.
 

naps

New member
תשובות לשאלות 4 ו-5 :
לפי פרסומים של סיטיפס : 4.מערכת הכרטוס של הרכבת תתבסס בעיקר על "כרטיס חכם" הניתן לטעינה על ידי הנוסעים. זהו כרטיס אישי שיאפשר שימוש גם במערכות כרטוס של מפעילי תחבורה ציבורית אחרים. הנפקת הכרטיס תתבצע במרכזי שירות מיוחדים ואת הכרטיס ניתן יהיה להטעין במתקנים אוטומטיים שיוקמו בתחנות הרכבת. אימות הכרטיס לפני הנסיעה יתבצע בשיטה חדשנית ללא מגע (Contactless), תוך העברת הכרטיס על פני מכשיר אימות (Validator). 5.באיזור כביש עירוני מס' 1 מהירות הרכבת תגיע ל-80 קמ"ש( וזו כנראה המהירות המקסימלית .) .לעומת זאת באיזור מדרחוב יפו הרכבת תגיע למהירות של 30 קמ"ש בלבד.
תודה רבה
 

amit1270

New member
תודה רבה על התמונות + שאלות
1. לא נראה לכם שהיה מקום להוסיף עוד תחנה על רחוב יפו בין כיכר ספרא לקינג ג'ורג'? מדובר על מרחק די גדול בהתחשב בזה שזה במרכז העיר ושלא יהיו במקביל ברחוב גם אוטובוסים. 2. התחנות לכיוון ההפוך יהיו בכל התחנות בדיוק ממול, או שלאו דווקא? 3. השילוט בתחנה- קודם כל, אני מסכים עם מה שנאמר פה שזה ברמה יותר גבוהה ממה שאנחנו רגילים בארץ. אבל.... לא חסרים קצת קווי אוטובוס בתחנות הרק"ל השונות (כלומר קווים שעוברים בסמוך ולא רשומים...)? ואתם לא חושבים שהיה מקום לתת איזו הדגשה נוספת לתחנה המרכזית? 4. מה התכנון לגבי כרטוס? איך משלמים (לא יצא לי לסוע ברק"ל גם במקומות אחרים בעולם אז אני לא יודע מה נהוג...)? האם צפוי שיתוף פעולה כלשהו בין הרק"ל לאגד- כרטיסי המשך, חופשי יומי ואף חופשי חודשי התקף הן לאוטובוסים והן לרק"ל? 5. מהי מהירות הנסיעה המקסימלית הצפויה? תודה והמשך שבוע טוב!
תשובותיי ל-1 ו-4
1. אני בניגוד לדוד חושב שיש מקום לעוד תחנה בכיכר ציון. המיקום בכיכר המרכזית של העיר פשוט צועק "תחנת רכבת קלה". המרחק הקצר בין התחנות לא מפחיד אותי, מכמה סיבות: א. גם המרחק בין קינג ג'ורג' לדווידקה הוא כ-200 מטר ולא שמעתי תלונות על כך. ב. הקטע הוא חלק מ"מדרחוב יפו" שבו הרכבת תיסע לאט, כך שעצירה נוספת לא תעכב את הנסיעה בצורה משמעותית. 4. יהיה כרטוס משותף כלשהו, אבל תהיה בטוח שיידעו איך לסבך את זה, כיאה למדינתנו.
 

naps

New member
תשובותיי ל-1 ו-4
1. אני בניגוד לדוד חושב שיש מקום לעוד תחנה בכיכר ציון. המיקום בכיכר המרכזית של העיר פשוט צועק "תחנת רכבת קלה". המרחק הקצר בין התחנות לא מפחיד אותי, מכמה סיבות: א. גם המרחק בין קינג ג'ורג' לדווידקה הוא כ-200 מטר ולא שמעתי תלונות על כך. ב. הקטע הוא חלק מ"מדרחוב יפו" שבו הרכבת תיסע לאט, כך שעצירה נוספת לא תעכב את הנסיעה בצורה משמעותית. 4. יהיה כרטוס משותף כלשהו, אבל תהיה בטוח שיידעו איך לסבך את זה, כיאה למדינתנו.
יופי, אז אנחנו כבר שניים נגד אחד

אני אגב לא הייתי שם את התחנה ממש בכיכר ציון כי התחנה תפריע באירועים שמקימים שם במות. אבל הכוונה הייתה באמת לשים תחנה בסמוך לכיכר ציון.
 

איבגי1

New member
עדכון רק"ל מהבירה
מעניןן מאוד...
כהמ זמן אחרי פתיחת הרכבת הקלה כל התחנות יישמרחו כמו שהן. והמערכים יששמרו נקיים וחדישים, הרי בארצנו ונדליזם זה משהו מיוחד לא ?! כמה חבל. דרך אגב. בכל מערך קיימות מצלצות אבטחה ? או בתחנות עצמם ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה