תשובותתודה רבה על התמונות + שאלות
1. לא נראה לכם שהיה מקום להוסיף עוד תחנה על רחוב יפו בין כיכר ספרא לקינג ג'ורג'? מדובר על מרחק די גדול בהתחשב בזה שזה במרכז העיר ושלא יהיו במקביל ברחוב גם אוטובוסים. 2. התחנות לכיוון ההפוך יהיו בכל התחנות בדיוק ממול, או שלאו דווקא? 3. השילוט בתחנה- קודם כל, אני מסכים עם מה שנאמר פה שזה ברמה יותר גבוהה ממה שאנחנו רגילים בארץ. אבל.... לא חסרים קצת קווי אוטובוס בתחנות הרק"ל השונות (כלומר קווים שעוברים בסמוך ולא רשומים...)? ואתם לא חושבים שהיה מקום לתת איזו הדגשה נוספת לתחנה המרכזית? 4. מה התכנון לגבי כרטוס? איך משלמים (לא יצא לי לסוע ברק"ל גם במקומות אחרים בעולם אז אני לא יודע מה נהוג...)? האם צפוי שיתוף פעולה כלשהו בין הרק"ל לאגד- כרטיסי המשך, חופשי יומי ואף חופשי חודשי התקף הן לאוטובוסים והן לרק"ל? 5. מהי מהירות הנסיעה המקסימלית הצפויה? תודה והמשך שבוע טוב!
1. לא. המרחק לא עולה על 300-400 מטר וזה סביר ביותר. גם כיום אין תחנות ביניים. 2. כן. 3. השילוט עדיין זמני. כל קווי השירות בירושלים ישונו לחלוטין בעת הפעלת הרכבת. אולי השילוט משקף כבר את מפת הקווים החדשה ואולי לא. 4. שאלה מצויינת. יהיה בטוח כירטוס משותף. הכירטוס ברק"ל אמור להיות תואם למכונות הכירטוס של אגד. איך זה יתבצע בפועל - נחיה ונראה. 5. הנייד מסוגל להגיע למהירות מירבית של 80 קמ"ש, אם אני זוכר נכון. בפועל לא סביר שיעבור את ה-50 ברוב הקטעים.