עדכוני דאונטון, סידרת נוער סקסית חדשה ועוד עניינים..

עדכוני דאונטון, סידרת נוער סקסית חדשה ועוד עניינים..


ראשית, שני עדכוני Downton Abbey, לקראתה עלייתה של העונה ה- 5 ביום ראשון:
- השחקן ג'יימס קולייר, שמשחק את המשרת הנכלולי תומאס, מתאר את תחושת הבעתה כשהתכונן לסצינות שלו בעונה הקרובה, שיתייחסו ליציאת דמותו מהארון.
- הטלגרף ביקר על סט צילומי העונה ה- 5 של Downton Abbey בטירת הייקלר המפוארת, עם הרבה תמונות מאחורי הקלעים.

מעריצי In The Flesh יצאו בקמפיין להציל את הסידרה ולהחזיר אותה לעונה 3, שכנראה תבוטל יחד עם הכחדתו של ערוץ BBC3 ששידר והפיק אותה. לאור ההצלחה הרבה שהסידרה זוכה לה באנגליה, הסיכויים די גבוהים שמישהו ירים את הכפפה.

יוצרי Life on Mars ו- Ashes to Ashes עובדים על סידרת מד"ב חדשה ל- BBC, שתתרחש בשנת 1888 בסומרסט, וגיבורה יחקור אירועים על-טבעיים באיזור. אפשר לשער שפיליפ גלניסטר, שתפקידו כג'ין האנט הביא לתהילתו, יגלם גם פה את התפקיד הראשי?

והסדרות שעלו או יעלו ממש עכשיו בממלכה:
- לפני כשבועיים עלתה ב- itv הסידרה המשטרתית Chasing Shadows, בכיכובו של ריס שירסמית', שאחרי תפקידו המהפנט ב- The Widower מגלם כאן בלש משטרתי מנותק רגשית במחלקת נעדרים.
- Glue - סידרת נוער חדשה של השלוחה לצעירים של ערוץ 4, שמוגדרת שילוב בין Skins ו- Broadchurch, ועלילתה סובבת גופת צעירה שמתגלה ליד חוות סוסים יוקרתית במחוז בארקשייר. מובטחים הרבה צעירים וצעירות נאים וסקסיים על רקע אנגליה הכפרית.
- Cilla – מיני סידרה אוטוביוגרפית ב- 3 חלקים של itv על הזמרת הבריטית המפורסמת של שנות ה- 60, סילה בלאק, בגילומה של שרידן סמית'.
- Peaky Blinders – העונה ה- 2 של סידרת הפשע בכיכובו של קיליאן מרפי, המככב כעומד בראשה של משפחה השולטת ברחובות מנצ'סטר ללא רחמים בשנים שלאחר מלחמת העולם ה- 1. לעונה הזו הצטרף גם טום הרדי, שכוכבו עולה בהוליווד בעיקר אחרי "האביר האפל".

 

Y. Welis

New member
דאונטון תעלה בעוד 24 שעות.

נקוה למשהו מעניין מיוצרי 'מאדים'. היו טובים בשעתו .
&nbsp
אגב קולייר ו'פרוגי' פראגוט, מתארחים אצל ג'ונתן רוס בשנה שעברה -
https://www.youtube.com/watch?v=BNi_pb7TVPw
&nbsp
 

Y. Welis

New member
ודעה על פרק 1 בעונה 5 החדשה - חזרה לקצב

למרות שהאירועים לא דרמטיים - השנינות והדיאלוגים במיטבם. כל דמות מאופיינת יפה ומשכנעת. ככה בונים דמויות.
&nbsp
החברה החדשה של טום מופיעה סוף-סוף (יש לה פרצוף מתאים מאין כמוהו), ועושה את הרעש הצפוי, ואף מעיזה לבקר את המשרתים... למרות רוחו של הלורד.
&nbsp
אירוע קצת יותר דרמטי בסוף מערבב את הקלפים, אבל הכל חוזר לשיגרה הנעימה. טוב שיש כתיבה כזו עדיין: המעוז האחרון.
 
למעלה