עדכנו את דף התשתיות

  • פותח הנושא ees
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

ees

New member
עדכנו את דף התשתיות

עדכנו את דף התשתיות
רבעון רביעי 2009 הקמת מסילה כפולה בין תחנת ההגנה דרך בת ים - חולון לראשל"צ והקמת תחנות נוסעים: צומת חולון, ולפסון, יוספטל וראשל"צ מערב. אורך התוואי : 18 ק"מ. קו ת"א - ראשל"צ מערב רבעון רביעי 2009 זה אומר מנימום מקסימום סוף 2010. קו רעננה ת"א מנימום רבעון רביעי 2011 מקסימום סוף 2012 .
 

mucool2

New member
זה כאילו מישהו שם גולש בפורום...

עדכנו את דף התשתיות
רבעון רביעי 2009 הקמת מסילה כפולה בין תחנת ההגנה דרך בת ים - חולון לראשל"צ והקמת תחנות נוסעים: צומת חולון, ולפסון, יוספטל וראשל"צ מערב. אורך התוואי : 18 ק"מ. קו ת"א - ראשל"צ מערב רבעון רביעי 2009 זה אומר מנימום מקסימום סוף 2010. קו רעננה ת"א מנימום רבעון רביעי 2011 מקסימום סוף 2012 .
זה כאילו מישהו שם גולש בפורום...
לא רק את דף התשתיות עדכנו, אלא את כל עמוד ה"מידע כללי".
 

raminec

New member
או גולש בקזינו של הפורום ../images/Emo2.gif

זה כאילו מישהו שם גולש בפורום...
לא רק את דף התשתיות עדכנו, אלא את כל עמוד ה"מידע כללי".
או גולש בקזינו של הפורום
 

אורי404

New member
יכול מאוד להיות שכן.

זה כאילו מישהו שם גולש בפורום...
לא רק את דף התשתיות עדכנו, אלא את כל עמוד ה"מידע כללי".
יכול מאוד להיות שכן.
בפורום הזה יש וזו עובדה - ישנם גולשים רבים (הכוונה לפסיביים, לא רק לפעילים) שהם מחברות אוטובוסים שונות ומרכבת ישראל.
 

בועז ל

New member
../images/Emo127.gif אם כך , שאותו גולש פסיבי מר"י

יכול מאוד להיות שכן.
בפורום הזה יש וזו עובדה - ישנם גולשים רבים (הכוונה לפסיביים, לא רק לפעילים) שהם מחברות אוטובוסים שונות ומרכבת ישראל.
אם כך , שאותו גולש פסיבי מר"י
ידליף למנכ"ל לינצ'בסקי שמנהל מח' הפניות שלו , יריב אגמון , מתחמק בעקשנות ממתן תשובות למספר פניות.
 
בועז ל שים לב!

אם כך , שאותו גולש פסיבי מר"י
ידליף למנכ"ל לינצ'בסקי שמנהל מח' הפניות שלו , יריב אגמון , מתחמק בעקשנות ממתן תשובות למספר פניות.
בועז ל שים לב!
לא רק שלא עונים גם הסירו את מספר הטלפון שלהם מהפניות באתר הרכבת אולי אין להם בכלל מחלקה כזאת.?...
 

בועז ל

New member
מייקל ידידי, שים לב !

בועז ל שים לב!
לא רק שלא עונים גם הסירו את מספר הטלפון שלהם מהפניות באתר הרכבת אולי אין להם בכלל מחלקה כזאת.?...
מייקל ידידי, שים לב !
רק זה חסר להם. פשוט צריך לגלול את המסך בדרך לא קונבנציונאלית.
 

mucool2

New member
אני חושב שהם עושים לך דווקא ../images/Emo13.gif

אם כך , שאותו גולש פסיבי מר"י
ידליף למנכ"ל לינצ'בסקי שמנהל מח' הפניות שלו , יריב אגמון , מתחמק בעקשנות ממתן תשובות למספר פניות.
אני חושב שהם עושים לך דווקא
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif סביר להניח שהם קוראים את

אם כך , שאותו גולש פסיבי מר"י
ידליף למנכ"ל לינצ'בסקי שמנהל מח' הפניות שלו , יריב אגמון , מתחמק בעקשנות ממתן תשובות למספר פניות.
סביר להניח שהם קוראים את
ההודעות המחמיאות על תפקודה של מחלקת פניות הציבור... השאלה היא מה הם עושים עם זה.
 

snoopy10

New member
תגידו, זה רק נדמה לי....?

עדכנו את דף התשתיות
רבעון רביעי 2009 הקמת מסילה כפולה בין תחנת ההגנה דרך בת ים - חולון לראשל"צ והקמת תחנות נוסעים: צומת חולון, ולפסון, יוספטל וראשל"צ מערב. אורך התוואי : 18 ק"מ. קו ת"א - ראשל"צ מערב רבעון רביעי 2009 זה אומר מנימום מקסימום סוף 2010. קו רעננה ת"א מנימום רבעון רביעי 2011 מקסימום סוף 2012 .
תגידו, זה רק נדמה לי....?
או שתוואי הרכבת המתוכנן בת"א-חולון-בת ים דומה להפליא לתוואי המתוכנן של הרכבת הקלה (הקו האדום)? מה ההיגיון?
 

mucool2

New member
לא דומה.

תגידו, זה רק נדמה לי....?
או שתוואי הרכבת המתוכנן בת"א-חולון-בת ים דומה להפליא לתוואי המתוכנן של הרכבת הקלה (הקו האדום)? מה ההיגיון?
לא דומה.
הרכבת תעבור לאורך ציר האיילון, הקו האדום של הרק"ל ממערב לו (בתוך יפו-בת ים), והקו הירוק ממזרח (לתוך חולון).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה