עד כמה רשימת המטפלים המומלצים באמת מעודכנת?

SweetyGirl18

New member
עד כמה רשימת המטפלים המומלצים באמת מעודכנת?

ראיתי שהעדכונים נעשו בשנת 06, הרבה השתנה מאז אני חושב, עברו שנתיים. חיפשתי מטפל באזור הצפון - פסיכולוג - חיפה והסביבה - העמקים - והמבחר היה מועט עד כדי מטפל אחד בלבד. בנוסף חיפשתי בכל הארץ מטפלים שגם עובדים דרך הקופה - מכבי - ולא מצאתי יותר מדיי. האם אלו האפשרויות? האם המטפלים הטובים לא עובדים עם הקופה? הטיפולים יקרים בטירוף, בחיי שאני אובד עצות.
 

אמא11

New member
היי וערב טוב

אני יודעת לגבי המטפלים בת"א ובאיזור השרון - כמעט לא היו שינויים. האם המטפלים מאיזור חיפה כבר לא עובדים? עד כמה שאני יודעת, היה אחד שעבד עם מכבי והפסיק לעבוד עם מכבי. בהחלט יש מקום להוסיף עוד רשימה (אין לי אפשרות טכנית להוסיף לרשימה הקיימת) ואולי באיזה סוף שבוע נתגייס למשימה. אני מציעה לך לפנות לקופת החולים ולשאול שם לגבי מטפלים (רק תזכור לציין שאתה מחפש פסיכולוג שמטפל בCBT). בהצלחה תמי
 

SweetyGirl18

New member
בדקתי בקופה - מכבי לגבי הנושא

הם הציעו לי שתי שמות של פסיכולוגים שעובדים באזור חיפה והקריות ומתמחים בשיטת CBT. 1 - גברת כהן עדית - פסיכולוגית קלינית - ילדים נוער ומבוגרים - 0523203834 2 - גברת דחובני גרסיאלה - פסיכלוגית קלינית - נוער ומבגורים - 048346248 האם לסמוך על הקופה ולנסות טיפול דרכם, שכן המחיר הוא זול יותר משמעותית. הקופה מאפשר עד שלושים פגישות עם המטפל דרך הקופה והשאר מחיר רגיל. מחיר הפגישות נע בין 51 - 150 ש"ח ככל שמספר הפגישות עולה. יש למישהו חוות דעת על המטפלות הנ"ל? מה כדאי לעשות?
 

SweetyGirl18

New member
עדכון

עדית כהן טוענת שהיא לא מטפלת בשיטה הקלאסית ולכן ירדה מהפרק, במקומה קיבלתי שם של פסיכולוגית אחרת. גברת כץ ליבנה - פסיכולוגית - חיפה - ליד האוניברסיטה - 048343669. אשמח גם לדעת אם יש חוות דעת עליה.
 

אמא11

New member
היי אוהד

אני מקוה שתשובתי תקפיץ את ההודעה למעלה ואולי עוד מישהו יענה. מאחר ואיני מכירה מטפלים בצפון, איני יכולה להמליץ. נכנסתי לאתר של איטה (ארגון המטפלים הקוגניטיביים התנהגותיים) וראיתי שם של פסיכולוג בשם יששכר עשת שמקבל בכרמיאל. במקביל, יש לי המלצה עליו מאב שבנו טופל אצלו והוא השתמש במילה "הגון". נכנסתי לאתר של מכבי וחיפשתי אם הוא מופיע ברשימת הפסיכולוגים שלהם, והוא אינו מופיע, אבל אולי שווה להתקשר אליו ולברר מחיר. האמת? אני הייתי פונה לאחת משתי הפסיכולוגיות שהומלצו ע"י מכבי ומתחילה. אם לא תהיה כימיה או לא תהיה התקדמות - תוכל להפסיק. בהצלחה תמי
 
למעלה