עד שמצאתי עניין בחיי משהו משתבש..

Crema86

New member
עד שמצאתי עניין בחיי משהו משתבש..

שלום לכולם..
סיפרתי לכם פה שאני עובדת בתחנת דלק מזה כמה שנים והם לא מוכנים לפטר אותי. לפעמים עוברת לי המחשבה להתפטר אפילו בעצמי ולחפש מקום עבודה אחר.
לפני כחודש מנהל שלי לקח אותי לשיחה במשרדו. דיברנו על ענייני עבודה ומשם הוא גלש גם לשאלות לגביי חיי האישיים (הוא טיפוס חודרני שמחטט לכולם בחיים ולא רק לי.. אפילו מישהי שבאה לראיון עבודה שאל במה ההורים שלה עובדים ).
דיבנו על המשך עבודתי בתחנה ואמרתי לו שאני לא מתכוונת להמשיך לעבוד שם כל חיי . הוא צחק לי בפנים ואמר לי שלפני 5 שנים שפיטרו אותי אחרי 5 שנים התחננתי אליהם שיחזירו אותי לעבוד שם שוב..ומה הטעם לפטר אותי אם אחרי שלא אמצא את עצמי בחוץ, אני ירצה לחזור ..
אמרתי לו שאני יחפש לי עבודה אחרת והוא צחק ואמר "במה תעבדי במלצרות , מתדלקת בתחנה אחרת.., בכל מקום עבודה יקרעו לך את הצורה . שחוץ מזה , שום מקום עבודה לא יחזיק אותי יותר מ9 חודשים כי אחרי זה יצטרכו לשלם לי על קביעות..אמרתי לו שאני בטוח אמצא משהו בסופו של דבר, אבל הוא שאל אם יש לי מום כלשהו שאני לא מבינה ש-א-י-ן עבודה בשוק!!
יצאתי מהשיחה שלו מושפלת אבל התנחמתי בזה שיש לי עבודה בכלל , וכי אין לי כח כרגע כוח לגרום להם בכח לפטר אותי כדי שאהיה זכאית לפיצויים..
התנחמתי בזה שיש לי חברה שמצאתי בעבודה.
מדובר במישהי שעבדה אצלנו בתחנה שבועיים והתפטרה. בהתחלה לא היה ביננו שום קשר, אפילו סלדתי ממנה שהיא שמנמנה שכזאת ומה יש לי להסתובב איתה. לא האמנתי שאני ילמד לאהוב אותה באמת ..
והנה אנחנו חברות כבר חצי שנה. אני מרגישה שהיא חברה אמיתית שלי, לעומת בנות אחרות בתחנה . יש מישהי בתחנה שמאוד התחברתי אליה מהרגע הראשון , אבל היא הוכיחה לי שהיא לא חברה אמיתית כי לא יצאה איתי לשום מקום מעבר לעבודה.

החברה שלי גרמה לי להבין מה הם חסרונותיי , גרמה לי להעריץ אותה עיי כך שיש לה כבוד עצמי וביטחון עצמי.
היא אמרה לי שפעם היא הייתה ילדה תמימה כמוני, אבל היא השתנתה .
אני מרגישה שאנחנו שונות באופי-היא שלטנית ואני פסיבית ומופנמת . למרות זאת כייף לי בחברתה.
במהלך הקשר שלנו התחלתי לשבת עם ידידים שלה .
היא אמרה לי שאני יותר מדי שקטה ולא מפתחת שיחה איתם , לא צוחקת ולכן אף אחד מהידידים שלה לא נהנה לשבת כשאני נמצאת.
זה נכון. יש לי קושי לפתח שיחה עם אנשים.
עוד חסרון שלי שלמדתי שקיים אצלי זה שאני לא יודעת להעמיד אנשים במקום נגיד במקום עבודה . אם מישהו היה אומר לה משהו מעליב, היא לא שותקת אלא עונה .

עם כל האהבה שלי אליה יש חיסרון אחד בקשר שהוא לא קטן..
מתחילת הקשר שלי איתה מאז שהתחלתי לשבת עם ידידים שלה לא ידעתי שהם ערבים. בשלב מסויים אחרי חודש כמעט נפל לי האסימון ..
היו ביננו מלא חיכוכים לגבי הנושא ולא פעם ולא פעמיים היא אמרה שאני גזענית וזה לא שאנחנו נפגישים איתם בשביל להתחתן או בשביל סטוצים. באים סתם לשבת להנות וללכת הביתה רק בתור ידידים.
זה למה היא כל כך אוהבת לשבת איתם כי הם לארג'ים -מבחינת שתייה חריפה. אגב לפני שבכרתי אותה בכלל לא שתיתי.
יהודים לטענתה לא ישקיעו ככה
במהלך הישיבות ןהעימותיים שלי לגבי הקשר שלה עם ערבי נאלצתי להתפשר. הבנתי שאם אני יפסיק לשבת איתה ועם הידידים שלה, אני עלולה לאבד חברה היחידה שמצאתי , ושאני מאוד מעריכה..
לבסוף הסכמתי לשבת איתם אבל ללא ציפיות שיתפתח משהו רומנטי ובטח ובטח לא בשביל זרימות מיניות כי אני אני ממש לא הטיפוס וכי אני לא מחפשת להיות עם ערבי.
במהלך הישיבות היו מקרים לא נעימים כמו שאספו אותנו מהבית אבל לא רצו להחזיר כמו אתמול בערב..
היא הכירה ערבי נוצרי שעוד לפני כמה ימים רצה לשבת איתה לבד בסוף הישיבה ושלח אותי לשבת עם חבר שלו. אני כמובן ביאסתי לחברה שלי את הערב, כי לא ממש התייחסתי לחבר שלו , מפני שלא היה לי נעים לשבת איתו לבד והפרעתי להם בשיחה. הידיד שלה התעצבן ואמר לה שאני שקטה מדי ושתביא חברה אחרת.
היה לי ויכוח עם חברה שלי . אמרתי לה שלא נוח לי לשבת עם ערבי לבד אפילו שהוא רוצה רק לדבר..שאני מרגישה שאולי יש ציפיות וחבל..
היא טענה שיש לי אשליות בראש , שמה הבעייה שלי לשבת עם החבר שלו ולפתח שיחה ? שאני בת 28 אבל לא יודעת לתקשר עם בנים
עוד בפעם הקודמת הוא איים לעזוב אותנו לבד בכפר שלו בגלל שאני מבאסת את הערב (סגורה מדי ולא מתייחסת לחבר שלו ומפריעה להם להכיר)
אתמול קרה לנו מקרה לא נעים עם הידיד הזה החדש הזה וחברו .
קודם כל שכחתי לציין שעוד מישיבה הקודמת החבר הזה שלא התייחסתי אליו בישיבה השיג את מס הטלפון שלי, אולם לא התייחסתי אליו.
אתמול חשבתי להיות יותר נחמדה לחבר שלו כדי לא לבאס לחברה שלי את הערב..
למרבה ההפתעה , במקום לקחת אותנו לעשות מדורה כמו בפעם הקודמת הם התחילו להסתובב ממקום למקום ופתאום יצאו מהאוטו והתחילו לריב עם ערבים אחרים לגבי נושא מסויים שעד עכשיו אין לי מושג על מה כי הם דיברו בערבית.
פתאום התחלתי לקלוט שהידידים שלה השיגו כדורים לאקדח, סכין ונוצרה מריבה.
אני וחברה שלי הינו מבוהלות וידענו שאנחנו בסכנה כי אנחנו יהודיות וכדור אחד עלינו ואנחנו מתות.
למזלינו הקטטה הסתיימה מהר והמשכנו לשבת .הייתי ממש עייפה ונרדמתי ברכב.
פתאום אני שומעת ריב בין חברה שלי לידיד שלה שלקח אותה לצד. הוא הבהיר לה שאם הוא לא מקבל זיון עוד הלילה ממנה אחרי שהשקיע בוודקה ובנסיעה אלינו אז הוא עוזב אותנו בכפר ונוסע בלעדינו כמו שהתעצבן מפגישה הקודמת שהייתי יבשה מדי ולא נתתי להם פרטיות-(בגלל שלא התייחסתי לחבר שלו אז הוא רצה לנסוע הביתה והפריע להם..)
חברה שלי לא שקטה כמוני ואמרה שהיא לא זונה , ושלא יהיה שום זיון !
היא התחילה להרים את הקול ועוד יותר עיצבנה אותו. הוא עשה לנו טובה וזרק אותנו איפה שהוא בעיר שלנו במרחק חצי שעה הליכה מהבית שלי. אחרי שחזרנו ברגל חברה שלי ממש בכתה בדרך הביתה שכל הידידים יש להם אינטרס .
היום הייתי אמורה לעבוד משמרת בוקר ועשיתי איתם לילה לבן . חברה שלי הרגילה אותי לשתות אז שתיתי כמה כוסות וודקה אבל לא הייתי מסטולה ממש
הגעתי לעבודה באיחור ומנהל שרגיל לחטט שאל שאלות ואמר שאני מריחה מאלכוהול!
מפה לאוזן כבר מזמן ידוע לו שאני וחברה שלי מסתובבות עם ערבים . בכל מקרה אני לא שוכבת איתם ולא מעוניינת להכיר אף אחד. אני יוצאת רק מתוך פשרה למען החברה שלי שאלה היציאות הבלעדיות שלה. ללכת לפאבים היא לא אוהבת, היא לא עובדת ככה שאין לה כסף לבזבוזים ויהודים הם קמצנים לטענתה . עשינו ישיבה אחת עם ידידים יהודים שלה והם רבו בינהם מי ישלם על אקסל לעומת ערבים שהם לארג'ים.
מפה לשם אחרי שמנהל שלי חיטט לי כאילו הוא חברמן יותר מאשר מנהל כדי להשיג מידע. פתאום הוא התהפך לי בשנייה ואחרי פחות משעה של עבודה הוא הודיע לי שאחרי לילה לבן שעשיתי אני לא כשרה למשמרת בוקר ושאני ילך לישון.
הייתי מבוהלת, שכן העובדת אמרה שבכלל לא מריחימם ממני וודקה והוא סתם התעצבן שאני יצאתי עם ערבים ..הסברתי למנהל שאני בכלל לא שיכורה והייתי דוברת אמת ! לא עניין אותו שום דבר ממה שיצא לי מהפה.
מעמדה של סתלבט הוא עבר למצב של עצבים ואמר שאני לא יזהר שגם שבוע הבא הוא לא יפגע לי במשמרות.
חברה שלי לימדה אותי לא לשתוק כמו שאני רגילה לעשות ולהתעמת איתו.
אמרתי למנהל שלי שמה הוא מקשר בין החיים האישיים שלי לבין העבודה ? כמובן לא היה לו מה להגיד חוץ מהתירוץ שאני מסריחה מאלכוהול מה שלא נראה לי אמין כי שאלתי עובדת והיא לא הריחה כלום ממני..
לא עניין אותו כלום. הוא אמר לי לעוף לו מהעיינים.
אז ראיתי אצלי עוד חיסרון שאני חייבת לשנות..
יש לי פה גדול ואני לא יודעת לשלוט בו ולכן אלא ההשלכות..
כולם גם המנהל וגם העובדים אומרים לי להתרחק מהחברה הזאת , שהיא מסתובבת עם ערבים ושבגללה אני ירד לזנות-ממש ממש לא!
הבעייה שעד שמצאתי חברה אמיתית שוב לחזור לבדידות?
כמה בכיתי שאין לי חברות ואין לי עם מי לצאת. היום חברה שלי מתקשרת אלי כל יום ובצעדים קטנים אני מקווה להשתפר ולהיות עם ביטחון עצמי כמו שלה. הבעייה זה ערבים האלה . לדעתה אין מה להיפגש יהודי שמה נישב ונסתכל אחד על השני?
לא יודעת מה לעשות . גם אני פגיעה בעבודה ומושפלת שהעיפו אותי הביתה וגם איתה אני עלולה להיפגע כי הידידים שלה עלולים לנטוש אותנו באמצע שום מקום..
הלוואי והייתי מוצאת עוד חברה אבל קשה לי להתחבר לבנות או שהן לא מתחברות עליי
כי אני לא אשת שיחה..הלוואי וכל זה ישתנה ואני יוכל לקום בבוקר עם חיוך..מה שיש עכשיו זה עצב בלב
 
לנסוע עם בחורים שיש להם נשק...


שתי בחורות לכפר, הרחק מכל מי שיכול לעזור לך במיקרה שאיזה בחור ישתה יותר מדי
ויחליט שבא לו לעשות מה שבא לו בלי לשאול. ללא ספק חברות אמיתית ובחורים
צעירים ללא שום צרכים מיניים שרוצים רק לדבר אחרי כמה כוסות וודקה.
תמשיכי ככה..
 

Crema86

New member
אז ככה..

חברה שלי לפני שהיא נפגשת עם הידידים שלה היא מדברת איתפשוט הרבה בטלפון והיא קשה . היא בחורה עם כבוד עצמי וזה מהמקרים הבודדים שהופתענו לרעה. בדרך כלל ישיבות רגועות.
אני עד עכשיו לא מתחברת לידידים שלה , אבל קשה לי לוותר על החברות שלי אתה. אני יודעת שיש לי יותר מה להפסיד מאשר לה אם אנתק אתה את הקשר. לה יש עוד 2 חברות ולי אין חוץ ממנה חברות אחרות . היא צעירה בת 21 ואני גדולה ממנה ולמרות זאת יש לי מה ללמוד ממנה מבחינת האישיות.
אני נמצאת כרגע בבית במחשבות. גם מהבושה שהמנהל העיף אותי הביתה למרות שלא הייתי שיכורה ועובד אחר שכן היה שיכור ואפילו אמר לו הוא העלים לו עין ! והיה עוד עובד שהוא הקפיץ למרות שהיה ממש שיכור ולא עניין אותו שהוא לא יעיל ..
גם לא נעים לי להסתובב עם ידידים שלה , שאגב ישבתי אתמול איתל ומשעמול ומהקור נרדמתי ברכב. למרות שלא מתאים לי להסתובב איתם סוף סוף אני יוצאת מהבית כי כשאני בבית אני נכנסת לדיכאון .
מלא מחשבות עוברות לי בראש.. הייתי רוצה כן להישאר אתה בקשר כי אני רוצה ללמוד להיות חזקה באופי ממנה. היא נותנת לי השראה. אני מרגישה העצמה ממנה . אני יודעת שאני חשובה לה ואני יודעת שהיא בחורה טובה. אין לה בעיה שאני יכיר יהודי ונעשה איתו ישיבה.
הבעיה שאני לא יודעת לפתח קשרים כמוהה ומבחינתה לשבת בלי וודקה ולהסתכל אחד על השני זה סתם משעמם ומיותר. אין לה כסף לפאבים כי היא לא עובדת .
הייתי מאוד רוצה להשתנות ולמגנט אלי חברות וזה ואולי לא הייתי נאחזת בשיניים בקשר איתה אבל זאת חברה ראשונה אמיתית שלי. אנחנו מדברות בטלפון על יום והיא מעדיפה לצאת איתי מאשר עם חברה אחרת שלה שהבנתי שהיא מסוגלת לעזוב אותה באמצע הישיבה ולנסוע לשכב עם ערבים. היא יודעת טוב מאוד שאני באה לשם בשבילה ומעריכה את זה
 
להסתובב עם ערבים, לשכב עם ערבים...


אלה אנשים! גברים. פשוט תשמרי על עצמך בגבולות ההיגיון.
אני חושבת שלחברה שלך דעה די נמוכה על עצמה אם היא לא יכולה לשבת
בלי וודקה לשיחה, אבל מצבך לא טוב כל כך גם. את הבחורה שנגררת
אחרי בחורה שיוצאת רק עם בחורים ערבים שלוקחים איתכן הביתה במקום
למקומות בילוי. אני לא חושבת שבשבילך שתי ברירות היחידות זה
או לאבד אותה או להיגרר איתה לכל חור שהיא הולכת.
תבחרי מקומות בילוי שיהיו יותר בטוחים בשבילך כבחורה.
יש בחורים(בין אלה שהכרת) שניתן לסמוך עליהם יותר? תקחי תמיד כסף למונית!

&nbsp
&nbsp
 

Crema86

New member
הבהרה

אנחנו לא שוכבים איתם בכלל ולא יושבים אצלם בבית אלא ביער קרוב לעיר שלנו. מדי פעם זה יוצא באיזה כפר וגם מחוץ לבית .
הידידים שלה הציעו לה לא פעם ללכת לסרט או לפאב אבל היא מתביישת בהם שיראו אותה חברים או קרובי משפחה. אני חושבת שאם כבר לנצל אז היא מנצלת אותם מבחינת השתייה.
אתמול שוב יצאנו ליער והיא השתכרה ואני לא. אני יודעת לשמור על עצמי. יצאנו עם 2 ידידים שהיא מכירה שנים ומעולם לא ניסו לנצל אותה.
לא משנה עם מי אני יושבת אני מתקשה לפתח שיחה ויושבת בשקט כאילו אני לא קיימת. אז איך בדיוק אני יכיר חברות חדשות?
&nbsp
 
דעתי האישית שכל אחד יבחר בן/בת זוג מיניים...

או לכל יחסים אחרים בהתאם לרצונותיו. אני חושבת שמה שמוזר שאיפה שהוא שאת וחברתך
יוצאות די גזעניות בכל הסיפור..(היא מתביישת, את מצטדקת על זה שאת נפגשת עם ערבים).
אבל אם נעזוב את כל האבוג'ארס הזה עם הלאום, אני חושבת שזאת הזדמנות מצוינת בשבילך
לתרגל התנהגות חברתית.

שבי בבית ותכתבי לך נושאים לשיחה על פתק קטן שתוכלי להציץ בו או תזכורת בטלפון..
הנה יש לך פה בחורים שאין לך כוונות רומנטיות כלפיהם וגם לא אחפת לך יותר מדי מה חושבים
עליך.. שחקי בללמוד לפתח שיחה. על שטויות, על עבודה. תנסי.
 
מה זה?

יהודיות שמסתובבות עם ערבים?
לא משנה אם זה נוצרים או מוסלמי הם ערבים
ובשבילם "לדפוק"יהודיה זה שיא ההנאה.

החברה שלך חייבת שיעור לחיים מארגון להב"ה
והיא חייבת להבין שיהודים לא "ישקיעו" בוודקה בבחורות יהודיות שהם מכבדים
ובטח ובטח לא לשבת ולא להסתובב עם ערבים שיש להם נשק חם וקר!!!

שנית-מה זאת אומרת שהבוס הפלצן שלך מפחיד אותך שלא יקבלו אותך בשום מקום
כי יצטרכו לתת לך קביעות אחרי 9 חודש?
קודם כל תגידי לבוס שיחפש "ערבי" שיתקע אותו ..
מכיוון שהוא תוקע אותך בעבודה שלא מתאימה לך ובטח ובטח לא תהיה לך קריירה מהענין

את חייבת להבין שאת צעירה וחייבת לחשוב על קורס מקצועי בהתאם לתעודות שיש לך
אם זה בגרות או 12 שנות לימוד וכמובן אחרי זה למצוא עבודה מתאימה ומשם לקביעות
ולתנאים הרבה יותר טובים מתחנת דלק עלובה.

קורסים אפשר לקבל בחינם גם דרך לשכת עבודה
 
ערבים הם כלבים ולא אנשים ואסור להתערבב איתם...


צריך לבנות מכלאה ענקית ולשים את כולם בפנים. בהמשך אולי לשרוף את כולם
ולעשות מהם סבונים. תוכנית מדויקת איך עושים את זה כבר למדנו ונוכל לשחזר בקלות.

&nbsp
&nbsp
 

דמוקלס1

New member
תראי

אני גם מסתייג מאמירות כוללניות ובטח מהרוח הכללית הנושבת בארץ כרגע ואני נוטה לדעות שמאל פוליטי ועדיין אני חושב שלקחת את זה רחוק מדי, נראה לי קצת מוגזם להשוות כל אמירה חצי גזענית לגרמניה של 33'-45' נראה לי...
 
חצי גזענית? איפה ראית חצי??

ציטוטים נבחרים: "החברה שלך חייבת שיעור לחיים מארגון להב"ה",
"יהודיות שמסתובבות עם ערבים?".
זה בכלל רבע גזענות.
עניין ראשון שלפני מחנות השמדה וכו' נאסר להתערבב עם יהודים
ואז גם היו כל מיני ארגונים שנתנו שיעורים למי שכן הסתובב
ולפני זה היו ארגונים שנתנו שיעורים למי שהסתובב עם שחורים...
בהצלחה..
 

דמוקלס1

New member
תראי

קראתי את המכלול ואולי פירשתי את זה במתינות, אני מסכים שהציטוטים גזעניים ואוריד את החצי.
אבל אל תשכחי שהתהליכים שהיו בגרמניה הם לא רק איסור "ערבוב" עם יהודים, אלא גם איסור העסקה, הוצאה מהאוניברסיטאות ועוד ולאט לאט היו עוד צעדים ועוד צעדים עד לשיא,6 שנים מ1933 עד 1939...
נראה לי מרחיק לכת להגיד שכל מי שמתנגד לנישואי תערובת מזכיר נאצים (ואני מתכוון גם ליהודים, גם למוסלמים וגם לנוצרים שלא רוצים מטעמים דתיים [לא בטוח שזה מה שהיה פה, אבל מדבר בכללי]את ה"התערבבות" הזו).
אני שם לב שבדיונים באינטרנט אנשים מאוד להוטים להוכיח דברים מסוימים ולשים אנשים בכל מיני משבצות, אז לפני שישימו אותי במשבצת כלשהי (שיכולה במקרה אחד להיות "אוהב ערבים" ובמקרה אחר "גזען כלפי ערבים") נראה לי שאני אעדיף לפרוש, ההשוואה למחנות ריכוז והשמדה בגלל אמירה גזענית ככל שתהיה מוגזמת בעיני, אבל מה אני מבין?
&nbsp
 

דמוקלס1

New member
את לא יכולה להיפגש איתה לבד?

רק את והיא?
בלי יהודים, בלי ערבים, בלי אסקימוסים...פשוט את והיא.
אם היא חברה טובה באמת היא תבין את זה, פשוט תגידי לה שאת רוצה לשמור איתה על קשר ולהיפגש רק איתה ולא עם עוד אנשים
 

דמוקלס1

New member
ומשהו לגבי העבודה

יכול להיות שאת במעין מלכוד כי את מחפשת לעזוב ואז לחפש ואת מפחדת שתישארי "קרחת מכאן ומכאן"
לדעתי את צריכה לנסות לחפש עבודה אחרת תוך כדי ואם זה קשה תוך כדי עבודה במשרה מלאה אולי קצת להוריד משמרות, אולי לעשות משמרות ערב ולחפש עבודה בבקרים, אולי לקחת חופשה להתרענן קצת ובמקביל לחפש עבודה אחרת, אבל לנסות לצאת מהלוף הזה.
 
למעלה