עוגמת נפש במרפאה הקהילתית לבריאות הנפש ברחובות

golan2072

New member
עוגמת נפש במרפאה הקהילתית לבריאות הנפש ברחובות

אני מטופל מזה מספר שנים במרפאה הקהילתית לבריאות הנפש ברחובות, הכפופה לבית החולים הפסיכיאטרי בנס ציונה, עקב פוסט-טראומה. ב-2 באוקטובר 2014, בשעה 10:30, באתי לפגישה טיפולית סדירה, בה עלו נושאים קשים (כולל תקיפה מינית שעברתי בעבר). בשעה 10:50 לערך, התפרצו לחדר מזכירת המרפאה וטכנאי ואילצו אותנו - את המטפלת ואותי - להפסיק את הטיפול לרגל התקנת ציוד אלקטרוני כלשהו. גם אני וגם המטפלת הסברנו להם בתקיפות כי אנו באמצע פגישה טיפולית בנושאים רציניים, ושהפרעה זו אינה מתקבלת על הדעת בעת טיפול נפשי. אך הם, בשלהם, אילצו אותנו לסיים את הפגישה מוקדם מהרגיל, ולמעשה נשלחתי הביתה באמצע הפגישה, כאשר רגשות קשים מעיקים עליי. למיטב הבנתי, ההוראה לבצע שיפוץ זה, ללא התחשבות בפגישות הטיפוליות הנערכות במקום, באה מהמנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים הפסיכיאטרי בנס ציונה, אליו מסונפת התחנה לבריאות הנפש ברחובות. הטכנאי שהתפרץ לחדר וקטע את הפגישה טען שהוא מצויד באישור מאת מנהל המרפאה הקהילתית לבריאות הנפש ברחובות.

ברצוני להתלונן על התנהלות זו, שהיא גסה, פוגעת בפרטיות ובחיסיון הטיפול, ואינה עומדת, למיטב הבנתי, בסטנדרטים האתייים המקובלים בתחום בריאות הנפש. שלחתי כבר ב-2 באוקטובר תלונות למשרד הבריאות (פניות הציבור) ולמבקר המדינה. לא קיבלתי תשובה וכבר עבר חודש...
 

ביל בול

New member
על פי מה שאתה כותב,

הבעיה הקטנה היא המרפאה/בית החולים, הבעיה גדולה היא משרד הבריאות, הבעיה היותר גדולה היא מבקר המדינה, והבעיה הענקית היא העם שלך, שבזכותו ,מרשים לעצמם גופים מכובדים לא לענות לך.
לטעמי, וודא כי הנ"ל קיבלו המכתבים,אחרי שאתה יודע כי קיבלו המכתבים, תנהג בהם כמו שצריך לנהוג במי שגורם לך נזק, גרום להם נזק גם כן, כל זמן שאותם אנשים הגורמים נזקים לא ישלמו על זה, המצב ימשך.
דין מבקר המדינה כדין אחרון הפרחחים.
 

golan2072

New member
פניתי בדוא"ל לכתובת הרשמית של גופים אלו.

דוא"ל אמור להגיע. כדאי גם לפנות בדפוס בדואר רשום?
 

ביל בול

New member
אני מקווה שיענו לך המומחים לבירוקרטיה,

אינני מומחה בהתנהלות קונבנציונלית מול בירוקרטיה, אני מסייע במקומות שהנשק הקונבנציונלי לא משפיע.
 
למעלה