עוגת שוקולד חמה

erez_lrn

New member
עוגת שוקולד חמה

שלום! אודה לכם אם מישהו יוכל לשלוח לי מתכון ל``עוגת שוקולד חמה``, או להפנות אותי לאתר אינטרנט ובוא מתכון לעוגה זו. תודה!
 

ונילה

New member
ארז יקר, ביקשת קיבלת.

ורק אקדים ואומר, שאת הקרדיט יש להעניק לאודטה דנין (המתכון פורסם באחד מספריה). הרי הוא, להלן, עם שיפורים וקיצורים הכרחיים: להכנת העוגה: 400 גרם שוקולד מריר 200 גרם חמאה ½ כוס חלב להמיס את החומרים בסיר כפול, עד לקבלת מרקם חלק. להסיר מהאש ולצנן. להוסיף 2 כפות קוניאק ולערבב היטב. לצנן. .. בינתיים: 6 חלמונים 4 כפות מחוקות סוכר להקציף, עד לקבלת קצף תפוח, בהיר ואוורירי. 12 כפות מחוקות קורנפלור להוסיף את הקורנפלור לתערובת החלמונים ולערבב ידנית. לאחד את קרם השוקולד עם תערובת החלמונים. לערבב היטב. 6 חלבונים 4 כפות מחוקות סוכר להקציף לקצף יציב. לאחד את קצף החלבונים עם תערובת השוקולד והחלמונים. להיזהר לא לשבור את הקצף. להעביר את תערובת העוגה לתבנית מלבנית בגודל 25X35 ס``מ (או עגולה בקוטר 26), משומנת ומקומחת. להכניס לתנור בחום c150, לשעה בדיוק. לצנן. לחתוך למלבנים ולאפסן בקופסא במקרר. (אני משאירה את העוגה העגולה בשלמותה, ופורסת רק לפי הצורך) לרוטב השוקולד: 200 גרם שוקולד מריר 50 גרם שוקולד חלב ½ מיכל שמנת מתוקה ½ כוס חלב להמיס את החומרים בסיר כפול, עד לקבלת מרקם חלק. להסיר מהאש ולצנן. 2 כפות קוניאק להוסיף את הקוניאק לרוטב השוקולד ולערבב היטב. לצנן. הגשה: לצקת מעל פרוסת העוגה כף או שתיים מרוטב השוקולד, להכניס למיקרו ל- 10 עד 15 שניות. להוסיף כדור גלידת וניל ולהגיש. מומלצת.. בחום!
 

levi

New member
ארז שלום!1

היי ארז. קוראים לי מורן ואני בן 12 אני מאוד אוהב לבשל וכל זה ונסתבר שאני גם יודע. מצאתי באחד מספרי המתקונים של אמי מתקון לבקשתך: עוגת שוקולד ``גאונית`` 200 גרם מרגרינה 150 גרם שוקולד מריר 1 כוס סוכר 1/2 1 כוסות קמח תופח 4 ביצים 1/2 כוס חלב אופני הכנה: 1.מחמים תנור לחום בינוני (180 צ``ל) 2. ממיסים בסיר על אש קטנה את המרגרינה, השוקולד והסוכר תוך ערבוב. מסירים מהאש כשכל בחומרים נמסוץ 3. מוסיפי את הקמח, הביצים והחלב בערבוב בכף עץ 4.מעבירים לתבנית משומנת (או לנייר אפיה) ואופים כ45 דקות בחום בינוני. 0000000בתאבון00000000 עכשיו יש לי בקשה אליך- אם אתה יודע איך לעשות זיתים שחורים או שתישאל אפילו. תודה מראש: מורן האמיל שלי: [email protected]
 
למעלה