עוד אחת מהרעות החולות של מדינת ישראל

Heineken

New member
חח סבבה...

אני חייב להגיד לך שזה ממש מצחיק.. אבל אם זה מה שמוציא אותך מהדיון.. סבבה.. ומי שיודע לקרוא מבין שמה שרשמת בהודעה האחרונה שלך כולל אך ורק את חלק מההודעות שלי.. ולא כולל את שלך.. כך שאם תבדקי טוב את סדר הדברים תראי שזה די מסתדר.. ואני מקווה שאנשים של נתניהו עושים עבודה יותר טובה ממני.. ושתדעי לך שאת ממש לא בסדר.. בגלל שעלית עליי אני לא מקבל עכשיו פרמיה אלא רק משכורת שעתית על תגובות.... לא בסדר! בתור אחת שדואגת לצעירים.. את פוגעת במשכורתם!
 

Maya Nahum

New member
האמת שאצלינו אין תקציב לדברים האלה

אנחנו הצעירים, שלא כמו המבוגרים המדושנים, מבוססים אך ורק על כוח התנדבותי. ככה זה כשהמדינה מרוששת את הצעירים. גם כשהם מנסים לעזור לעצמם הם נתקלים במחסומים.
 
הי - אמנם עוד לא ניסחתי את התקנון של הפורום

אבל אני די בטוחה שיהיה כתוב שם שאסור לקרוא לאנשים בשמות!
 
אפרופו רעות חולות

בניגוד לאנשים כמוך שבטח יושבים כל היום בבית ומקללים מול המסך ואז נשבעים לעצמם שהם היו עושים הכל הרבה יותר טוב- קמה חבורת אנשים שלוקחת אחריות אישי במקום לבכות.. ברור שתשמיץ הרי לא היית מצליח לעשות דבר כזה בעצמך!!! מפלגת צבר תעבור את אחוז החסימה ותוכיח לאנשים כמוך עד כמה לשון הרע כשלך הוא רעה חולה.
 

Heineken

New member
שמע בחורצי'ק

קודם כל אני מצטער אם פגעתי במישהו.. אולי ההודעה שלי הייתה קצת מוגזמת.. ומצטער אם לא הובנה נכון. אני בד"כ לא אומר שאני אעשה דברים יותר טוב, אני מאוד מכבד אנשים אחרים.. ובטח שלא מקלל. עכשיו אני מבין את קושי העניין, הרי ברור לכל בר דעת שלא תעברו את אחוז החסימה... ולדעתי טוב שכך, אבל אתה הופך דיון חשוב לדיון אישי, אין פה שום דבר אישי יש פה עקרונות שאני מדבר עליהם, אולי לא הבעתי את עצמי בצורה נכונה בהודעה הראשונה באשכול.. מה שגורם לאינטריגות מיותרות... אבל בכל אופן זה לא העניין. עכשיו לעניין עצמו, יש לנו הרבה אנשים מוכשרים, כמו שכבר אמרתי, וטוב שכך - אני גאה על כך. אני שמח שמדינה כ"כ קטנה באיזור כ"כ מסובך מצליחה להסתדר לא רע בכלל מכל הבחינות. אבל יש לי בעיה עם יישום המשאבים האונשיים. אני יוצא מנקודת הנחה שכל המועמדים בצבר הם אנשים איכפתיים, איכותיים וטובים (יותר טובים ממני, כדי שלא תחזור על הדברים שאתה אומר שוב... אני לא יודע אם אני יכול לעשות יותר טוב או פחות טוב, אני חושב שזה לא הזמן שלי להיכנס לפולטיקה.. בטח לא לפוליטיקה ישראלית כמו שהיא נראית כרגע.. אולי כשאהיה אדם מבוגר יותר, מיושב בדעתי (לא בן 30.. אולי יותר קרוב ך50) אולי אז תהיה לי את היוהרה להגיד אני יודע יותר טוב מאחרים אז יאאלה.. בדיוק ההפך ממה שאתה אומר). אני שוב אדגיש אני שמח ש"החבורה" כפי שאתה קורא לכם, לוקחת אחריות אישית... אבל אני חושב שהדרך היא לא הדרך הנכונה.. אז אני לא מבין על מה אתה מתעצבן.. בכל אופן את אחוז החסימה לא תעבורו אם ארצה בכך ואם לא!
 
למעלה