עוד בנוגע לספרות זולה

עוד בנוגע לספרות זולה

משהו מציק לי, ואני מניח שזאת כבר הפכה לשאלה בנאלית בקרב חובבי הטרנטינו, אבל... למה לכל הרוחות התפקיד של הסצנה במסעדה משתנה בין ההתחלה ובין הסיום? זה בכוונה? ואם כן, האם יש לזה איזושהי משמעות, או שזה סתם בשביל לטמטם את השכל לקהל? או שפשוט טרנטינו עשה טעות ושכח מזה?
 

bobby6killer

New member
מה משתנה?

בהתחלה רואים את השודדים מדברים עד לתיחלת השוד ובסוף רואים את ג'ולס ווינסנט באותו קטע בדיוק מדברים על משהו אחר,רק שכאן הקטע ממשיך עד סופו... אפילו רואים את טים רות' אומר:"גארסון קופי"...
 
תצפה בזה שוב

אני לא זוכר במדויק מה שונה, אבל עכשיו כשהתסריט מול הפנים שלי אז בשורות: Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that? בפעם השנייה היא משנה כמה מילים.
 

bobby6killer

New member
צודק צודק צודק

בהתחלה זה every fucking last one of you ואילו בסוף היא אומרת: every one of you mother fuckers צודק...אתה יכול להיות בטוח בדבר אחד:זאת לא טעות...
 
אז מה זה כן?

בתסריט זה כתוב פעמיים אותו דבר. הסבר הגיוני יכול להגיד שהם פשוט צילמו כמו שוטים של אותו תפקיד, ובפעם אחת היא התבלבלה או אילתרה, או שטרנטינו פשוט אמר לה לשנות את המשפט בשביל שהוא יוכל ליצור חוסר רציפות בסרט שלו, בכוונה.
 

bobby6killer

New member
אולי משהו בסגנון של

FIGHT CLUB:i "still" cant think about anything מקסימום הוא טעה,אני סולח לו
 
../images/Emo45.gif כשמצלמים שוב ושוב

המילים משתנות טיפה. זה מקובל לחרוג מידי פעם מהתסריט, אם זה לא אקוטי.
 

sprung monkey

New member
ספרות זולה.

נראה לי שאני הבן-אדם היחידי בעולם שלא התלהב מהסרט הזה. לא יודע, הסרט פשוט שיעמם אותי רצח. ושלא תבינו לא נכון, אני לא מהעושי-דווקא ששונאים את הסרטים של טרנטינו - להיפך - לדעתי "כלבי אשמורת" הוא אחד הסרטים הכי טובים וגיאוניים שאי-פעם ראיתי, וסרטי "Kill Bill" פשוט אדירים... אבל "ספרות זולה" - משהו שם פשוט לא עבד מבחינתי.
 

bobby6killer

New member
שמע

אם כולנו היינו אוהדים את אותו דבר,לא היה לנו על מה לדבר...
 

shellydeez

New member
מזדהה איתך

אני גם לא מבינה כל כך מה ההתרגשות. מסכימה טרנטינו ועבודתו צריכים להיות מוערכים הרבה יותר. אבל עם התסריט של ספרות זולה, אני פשוט לא מתחברת..
 
צריכים להיות מוערכים הרבה יותר?

מה, רגע, הוא לא כבר ככה אחד הבמאים המוערכים ביותר בעולם, אם לא המוערך מכולם?
 

avivbarnoy

New member
איזה מזל פחדתי שאני היחיד

תמיד אנשים סביבי העריצו את הסרט בכזאת צורה שלא היה לי נעים להודות אבל... הסרט שיעמם אותי. וכן גם אני אוב את הסגנון
 

SaintJohn

New member
אתה לא חייב להתלהב מהסרט../images/Emo13.gif

אני אישית ממקם את "ספרות זולה" במקום הראשון ברשימת הסרטים הטובים ביותר שאי פעם ראיתי, בזכות המשיכה והקסם שמצאתי בו בעצמי, ולא בגלל שבחי הלל גלובליים וקולקטיביים כאלו או אחרים שהסרט הזה קיבל בזמנו. בנוסף, יש סרטים אחרים שקיבלו שבחים דומים ואף גדולים יותר, ומהם אני מחזיק פחות, ואני ממש לא מרגיש רע לגבי זה. אז כל אחד אוהב את מה שמתאים לו, וככה זה אפילו רצוי, לא?
 

tribe spirit

New member
לא היחיד../images/Emo13.gif../images/Emo118.gif../images/Emo65.gif

כלבי האשמורת פי עשרים ושמונה על ספרות זולה וקיל ביל ביחד
 

ganooov

New member
בלעט,

יש על זה הרבה מאוד תהיות. אף אחד לא סגור על זה. בכלל, הסרט נטחן עד דק, במיוחד כמות הטעויות שיש בו
. העריכה של הסצנות שחוזרות על עצמן פשוט לא טובה שם. זה העורך, לא טרנטינו. BTW, תמיד תהיתי איך הם יוצאים בחיים גם לאחר שהקיר מאחוריהם, ממש מאחוריהם, מחורר כולו o_O.
 
זה בכוונה, יקירי

טרנטינו העיד שזה עוד נכתב ככה מהטיוטה הראשונה של התסריט. אין כאן שום טעות
 

ganooov

New member
לא,

אני מדבר על הקטע שבו באמת יש חורים מאחוריהם, למרות שהם אמורים רק להיות מרוססים מסביבם
.
 

spacedye

New member
לגבי השינוי

אני לא זוכר את המקור המדוייק ממנו קיבלתי את המידע. אם אני לא טועה זה באחד הראיונות שעשו עם טרנטינו.. בכל אופן הסיבה לשינוי בין הסצינות הוא כדי להדגיש עוד יותר את העובדה שכל סצינה מצולמת מנקודת מבט של אנשים שונים וככה היא גם נראית ונשמעת. אנשים שונים זוכרים דברים שונים מאותם מאורעות.. מקווה שעזרתי. יום טוב :)
 
למעלה