עוד דיון על ישראל vs. בריטניה.

ketty the sheep

New member
עוד דיון על ישראל vs. בריטניה.

לא, לא עוד אחד על 'למה בריטניה זה טוב וישראל זה לא', אלא יותר בכיוון ההפוך. מה יש פה שאין שם? מה יש בישראל, שאתם לא יכולים לוותר עליו בזמן שאתם בבריטניה, גם אם זה הדבר הכי לא בריטי שיש? מה מכאן אתם חושבים שתקחו איתכם לשם? מה לעולם לא תשכחו? יקח לי זמן לחשוב על זה בעצמי. מקווה שתהיו קצת יותר מקוריים ממני.
יום נעים.
 

shv2004g

New member
טופיק מעניין../images/Emo70.gif

בינתיים גם לי אין ממש רעיונות אבל אני עוד אחשוב על משהו!
 

Nimst

New member
אחלה רעיון לפתיל

טוב, לאוכל. במבה, קרמבו, שקדי מרק.. וסלנג ישראלי מגניב. וקצת מוזיקת פרינדג' ישראלית.
 

kyliefan18

New member
אוכל ישראלי יש באנגליה

יש סטאנד של אסם בכל סופרמרקט עם במבה,שקדי מרק וכו'. ולגבי הסטאנדאפ - כ"כ לא! ההומור הישראלי כזה עלוב ולא מצחיק. עדיפות הקומדיות שיש ב BBC! מוזיקה - שלא נתחיל, המוזיקה הישראלית נוראית! מי רוצה לשמוע רוני,ברי סחרוף והיהודים כשיש בבריטניה את U2,השוגאבייבס או פרנז פרדינז??
 

Nimst

New member
מה דעתך לקרוא לפני שאתה מגיב?

יכול לעזור. אני לא אמרתי סטנד אפ, זו הייתה זו שמתחתיי. ואגב, יש גם הומור ישראלי מצויין. "משחק מכור", למשל. בנוגע למוזיקה, אם היית טורח לקרוא, כתבתי מוזיקה פרינדג'ית. רוני, ברי סחרוף והיהודים בטח שלא נכנסים להגדרה הזו. אבל אם כבר, מי רוצה לשמוע שוגאבייבז? זה מי שיש לך לשמוע בבריטניה? איך אפשר לתת את U2 ואז איזו להקת פופ פתאטית מMTV (ויסלחו לי המעריצים, אם יש פה)? במיוחד כשיש בבריטניה כ"כ הרבה מוזיקה באמת איכותית.
 

kyliefan18

New member
השוגאבייבס

ממש לא פאתטיות! אתה בטח מתכוון לגירלז אלווד או לאטומיק קיטן... ומה קשור MTV?! MTV זה ג'אנר מוזיקלי? אתה בכלל מכיר שירים שלהן? הסוג מוזיקה שהן עושות מאוד בריטי, ומאוד איכותי.
 

Nimst

New member
בוא נתחיל מזה שאני בת

לא, אני לא מתכוונת לאטומיק קיטן ולא לגירלז אלווד, אני מתכוונת לשוגאבייבז. לפי דעתי הן פתאטיות, אבל על טעם וריח אין מה להתווכח. איך הגעת מההודעה שלי לMTV בתור ז'אנר מוזיקלי? כתבתי שהשוגאבייבס היא להקת פופ מMTV - וזו בדיוק מה שהיא, בין אם היא פתאטית או לא.
 
טוב דבר ראשון תלמד לשרשר

ובארץ אני יכולה לשמוע גם שוגהביבס וגם רוני ברדיו (לא שאני אי פעם אבחר לעשות זאת). בארץ אני יכולה לראות ביביסי וללכת לקאמל קומדי קלאב. אבל! ההומור הבריטי מזעזע! פעם אהבתי אותו ואני עדין אוהבת כאלה "ספיסטיקייטד" אבל הסטאנדאפ כל כך גרוע ברמות מטורפות! ואני רשמתי משו על אוכל?
 
הו הו יש לי!

טוב דבר ראשון שהכי חסר לי שם זה הסטאנדאפ הישראלי! אין אני לא יכולתי עשיתי לי דסקים שלמים כדי לחוש כאילו אני בקאמל קומדי קלאב... עוד היה חסר לי זה הכלבה שלי שהלואי ויכולתי לקחת איתי. היה גם חסר לי ביפ, ארץ נהדרת, חדשות מענינות, פנאי פלוס, אסף הראל ושאר תכניות מקוריות שאני אוהבת כאן (אבל זה אכשהו מתקשר לסטאנדאפ הישראלי בחזרה) ואם בנושא תקשורת אז גם גלגל"צ ובכלל מוזיקה ישראלית. נראה לי זהו אם אני אזכר...
 

AmiTutiT14

New member
אני כל כך לא יודעת כי אני לא יכולה

להיות אובייקטיבית בעניין הזה.. אני חיה כאן, אני רואה הכל כמובן מאיליו. הדשא של השכן ירוק יותר.
 
למעלה