עוד צעד בלהיות להקת מיינסטרים

Blade Of Fire

New member
אז יאללה

כולם ללכת לתקיית המוזיקה שלהם תחת within temptation או\ו למעמד הדיסקים שלהם ולהשמיד כל זכר לכך שאיי פעם אהבתם את הלהקה הזאת. נו.. אז הם בMTV והתמסחרו... למי אכפת? המוזיקה עדיין טובה (ולמי אכפת מטעמך, אביעד?!) ותאמין לי השהשיר הזה והאלבום הקרוב ממש לא ידברו לקהל הרחב.
 
מה זה משנה.

לא איכפת לי העיקר שאני אוהבת את המוזיקה שלהם. חוצמזה יש כמה להקות שאני שומעת ואותם לקחתי מMTV בלעדיהם לא הייתי מכירה בהם מוקדם. אלא יותר מאוחר מהאינטרנט אני מניחה.
 
אוקי זה כבר קצת יותר מפחיד...

אבל אחרי הכל, זה פינלנד. כמו שבישראל שומעים מזרחית, שם שומעים מטאל חח.. *עדיין לא מתרגש יותר מדי. ובבקשה אל תביאו עוד משהו שיגרום לי באמת להיבהל*
 

scarlet moon

New member
עוד צעד בלהיות להקת מיינסטרים |שמאל

לפתוח פורום וויט'ין טמפטיישן בתפוז. אוי, תרגעו. כשאני התחלתי לשמוע את within temptation (ועוד הרבה להקות שעכשיו מאד מוכרות כמו sonata ו-nightwish) כמעט אף אחד בארץ לא הכיר אותם. ועכשיו כל פריק שני בן 14 שומע אותם ובטוח שהוא מטאליסט
אז אני בוכה על זה? לא (טוב, לפעמים). אז כן, יש משהו מבאס בזה שלהקה שאתה אוהב ושומע גם מהסיבה שהיא מיוחדת ולא כולם שומעים אותה (ז"א - לא מוסיקה פופולרית) הופכת למאד מוכרת ופתאום כותבים עליה בעיתוני נוער ורואים קליפים שלה ב-MTV, אבל מה לעשות, הם לא ממש להקת אנדרגראונד, והמושג "ממוסחרים" הוא מאד יחסי, ותזכרו שבאירופה כל עניין המטאל הוא כמה צעדים קדימה מאשר בארץ.
 

scarlet moon

New member
מה יש בכלל בארץ?

להקות מטאל? יש כל מיני דברים... winterhorde ו-Arafel שאני אוהבת (אבל זה בלאק-מטאל) וגם distorted... לא משנה, לא התכוונתי דווקא ללהקות מטאל ישראליות בסצנה, אלא בכלליות לכמה שהמטאל פה הוא פחות מקובל פה מאשר באירופה.
 

אזירפאל

New member
לא באמת מפריע לי.

כלומר, אני מקווה מאוד שזה לא יפגע במוזיקה (למרות שזה די קרה, בכל זאת, WHYD)... כמו שכתבו פה, דווקא לווית'ין ממש מגיע הפרסום, הם עבדו קשה וההצלחה ממש לא באה להם בקלות... נותר רק לחכות בסבלנות לאלבום החדש...
 

drorjs

New member
פוזיונריות.

בעברי בתיכון היה לי חבר שהיה חשוב לו מאוד לשמוע מוסיקה "מיוחדת". שאף אחד אחר לא שומע כמעט. איך שאני רואה את זה זה לא יותר מפוזה. התגנדרות מסוימת. אני עם אזירפאל. אני רוצה מוית'ין שירים יפיייייייייםםםםם!!!!!!!!!. ושהם יעשו עם הדימוי של הלהקה , ועם ההצלחה והכסף מה שהם רוצים. אם הם כבני אדם , מתחילים לחיות יותר כמו בריטני ופחות ופחות כאמנים אמיתיים אזי זה עצוב בעיניי כן. אבל לא מוריד מערך המוסיקה שהם יוצרים.
 
למעלה