עוד קצת על ה - Walnut

Balancedflow

New member
עוד קצת על ה - Walnut

כפי שכבר כתבתי כאן עד כה, תמצית האגוז נותנת לאדם הגנה מפני השפעות חיצוניות. היא מאפשרת לאדם להרגיש חוזק פנימי בהתמודדות עם החוץ, ועם מצבי שינוי בחיים. בתקופות של שינוי, הכח הויטאלי של האדם ממוקד בתהליך, והוא חשוף יותר. השינויים הם לא בהכרח שליליים, יכולים להיות גם שינויים חיוביים שהאדם ציפה להם ורצה בהם, אלא שחלק גדול מהאנרגיה שלו יושקע באותו תהליך, והאדם יהפוך למוגן פחות. תמצית האגוז מאפשרת להשאר ב"כאן ועכשיו" שזו בעצם ההגנה החזקה ביותר. היא נותנת חיזוק אנרגטי למערכת החיסון הפיזית, הרגשית והמנטלית.
אפשר ללכת עם התמצית בתוך בקבוקון קטן כהגנה קבועה בתור תליון על החזה. מחר - אבני מרפא שעובדות טוב עם ה Walnut וגם תשובות לשאלותיכם כמובן... יום נפלא לכולם
 

Balancedflow

New member
Walnut, קריסטלים ואבני מרפא

האבנים המשלימות את תמצית האגוז הן "טורמלין שחור" ו"עין הנמר" (Tiger Eye) תכונותיהן הן כתכונות תמצית ה"Walnut" - Tiger Eye - מעניקה הגנה וקרקוע. מחזקת את הפרקטיות וכח הרצון. מחזקת את מקלעת השמש ואת הכח הרגשי נפשי של האדם.
 

Balancedflow

New member
המשך- תמצית האגוז והטורמלין השחור

גם הטורמלין השחור משמשת לקרקוע, במיוחד כאשר יש אנרגיה עודפת, והיא מחזקת את צ'אקרת הבסיס. היא מחזקת בתקופות מעבר, ובעת שינוי, ע"י הפיכת אנרגיה שלילית לחיובית ובכך היא מספקת הגנה רבה. טורמלין שחור משמשת גם להגנה מפני "עין הרע" ובכך היא דומה ביותר לתמצית האגוז, שמעניקה למטופל הגנה בדמות מעטפת אנרגטית. כמו תמצית האגוז, הטורמלין מנטרלת פחדים ומביאה ליציבות רגשית, וברמה הפיזית, מחזקת את מערכת החיסון. שילוב של נטילת התמציות ושימוש באבנים הללו, יביא לאפקט משמעותי וחיובי ולהגנה אופטימלית.
 
../images/Emo140.gifאהבתי את הגבלת פרחי הבאך לקריסטלים../images/Emo115.gif

שבת מבורכת אהבה ואור אריאלה
 
לא לכולם מתאימה אבן עין הנמר

היא יותר מדי חזקה ולפעמים משפיעה אנרגתית שלילי. צריך להתאים היטב את האבן לכל אדם ואדם.
 

Balancedflow

New member
אני מסכימה,

לא באתי לתאר רק את תכונות האבנים, אלא להראות את האבנים המקבילות באיכויותיהן לתמצית האגוז. בוודאי שצריך להתאים את האבנים לכל אדם ואדם, בדיוק כפי שצריך להתאים את התמציות לכל אדם באופן אישי.
 
למעלה