עוד שאלה בנוגע ללימודים בלוינסקי

trekrider

New member
עוד שאלה בנוגע ללימודים בלוינסקי

העבודה החינוכים הנעשית תוך כדי הלימודים, כלומר חצי היום של עבודה במוסד חינוכי, האם אני צריכה למצוא מוסד חינוכי לעבוד בו או שהמכללה משבצת את התלמידים במוסדות שונים? פתאום נלחצתי מזה שאצטרך אולי למצוא מקום מבלי שיש לי הכשרה. אני רק אתחיל ללמוד השנה ונאמר לי שהעבודה המעשית היא כבר מהתחלה..
 
המכללה משבצת אותך במוסד חינוכי

כמה שיותר קרוב לבית שלך
אל דאגה
 

trekrider

New member
וואו, איך הרגעת אותי עכשיו (-:

יהיה בסדר. ראיתי אתמול את תוכנית הלימודים שלי לשנתיים הקרובות. קצת צפוף יחד עם העבודה במשרה מלאה אבל מקווה שאסתדר. המון תודה. אני בטח אשאל עוד המון שאלות...
 

sivvann

New member
את עובדת משרה מלאה 09:00 - 17:00 או

משרה מלאה במשמרות ? אם זו האופצייה הראשונה, אשמח לדעת באילו שעות את לומדת. תודה !
 

trekrider

New member
ועדו ניג'וס קל.. (-:

האם בשיבוץ מתחשבים בהעדפות שלי לעבוד עם לקויי למידה ולא עם מפגרים או אוטיסטים (למרות שלא מדובר ברתיעה, איל לי בכלל רתיעה כזו, זו פשוט העדפת העבודה שלי)
 

naama 12345

New member
צריך להפריד בין שני דברים:

1. בזמן הלימודים- מכיוון שהלימודים הם לימודי חינוך מיוחד צריך להתנסות בכמה שיותר סוגים של מסגרות ואוכלוסיות, ולכן כל שנה עובדים עם סוג אחר של אוכלוסיה, וזה לא ניתן לבחירתך. חוץ מבשנה ג'- השנה האחרונה של העבודה המעשית- שבה יש מגוון של מסגרות מסוגים שונים וניתן לבקש לפי העדפתך. אבל בשנים א-ב המכללה קובעת מה יהיה סוג העבודה המעשית וכולם מתנסים עם אותה אוכלוסיה, בבתי ספר שונים. 2. לאחר הלימודים- כאשר תתחילי לעבוד, תוכלי לבקש במשרד החינוך לעבוד עם אוכלוסיה מסוימת ולא עם אחרת. גם כאן לא תמיד זה הולך, כי יש עוד שיקולים מערכתיים, אבל בד"כ משתדלים לבוא לקראתך.
 

s h e l l y 2 4

New member
אני מציעה

קבעי פגישת ייעוץ בלוונסקי מבחינת מכללה, אחלה מכללה והם בהחלט מתחשבים ועוזרים כמובן שבשנה הראשונה אינך מתנסה בסוגי פיגור קשים, עליך ללמוד, להבין ולהפנים את הלקויות, וזה לוקח זמן לכן בתחילה את המתנסה באוכלוסייה רגילה ובאוכלוסייה אותה ציינת אם הזמן תכירי ותלמדי לדעת שכל ילד הוא ילד ועולם ומלואו, ולא ממש ממשנה מה הלקות שלו. זה עניין של בגרות, הבנה והפנמה,ואין ספק שבלוונסקי עושים איתך תהליך המאפשר לך להפתח ולהכיר. בהצלחה
 
למעלה