עוד שאלה בעקבות הפלייר

דניאל1970

New member
עוד שאלה בעקבות הפלייר

כתוב בפלייר "הרבה אסקסואלים מסוגלים.....לחוות עוררות מינית" . האם מישהו מכם יכול להסביר לי למה בדיוק הכוונה? אם יש אסקסואלים שמסוגלים לחוות עוררות מינית אז למה הם עדיין נקראים אסקסואלים? האם הכוונה היא שהם מסוגלים לחוות אותה אבל זה פשוט לא כזה "ביג דיל" בשבילם?
 

avi1283

New member
איך

שאני מבין את זה, אסקס יכולים לחוות עוררות מינית אבל זה לא בקשר ליחסי מין, ז"ת שיש כאלה שיכולים לאונן אבל זה לא בהקשר של יחסי מין. זה מתקשר לשאלה הקודמת ששאלת, אפשר לקחת ויאגרה ואז רמת התפקוד עולה וגם אולי ישנה יותר עוררות מינית מבחינה גופנית, אבל עדיין לא נמשכים לאקט עצמו של יחסי מין, זה ההגדרה שאין לאסקס משיכה לאנשים אחרים בהקשר של יחסי מין איתם.
 

nobles3

New member
אפילו יותר מזה...

אסקסואלים יכולים גם לקיים יחסי מין (ז"א לא רק עוררות פיזיולוגית אלא גם עוררות רגשית מסוימת), אבל הבעיה מתחילה אחרי זה. המחיר הרגשי שצריך לשלם אחרי הוא כל כך גבוה שזה גורם אוטומטית להתרחקות ממין וכל מה שקשור עליו (עד הפעם הבאה, רק בפעם הבאה המצב נהיה יותר גרוע בד"כ). אבל יש אסקסואל ויש אסקסואל, כמובן.
 
אסקסואלים

כפי שנאמר, הם לא אנשים שלא יכולים, אלא אנשים שלא רוצים, לא מתאים להם. כמו שהומוסקסואלים לא רוצים לשכב עם חצי מאוכלוסית העולם, כך אסקסואלים לא רוצים גם את החצי השני. הם מסוגלים לחוות עוררות מינית, אבל לא משתמשים בכך כדי לחבר חלק מגופם עם חלק מגוף של אדם אחר. שים לב שזו לא בחירה, למרות שהשתמשתי במילה רצון, אלא מצב שבו אדם נמצא, כמו שהומוסקסואליות היא לא בחירה של גבר שמאס בנשים. אסקס נחשב לנטיה מינית שמשלימה את האפשרויות לארבע: המין השני, המין שלך, שניהם ואף אחד מהם. כל זה, מבחינת העדפות במיטה, לא מבחינת יכולת פיזית.
 

דניאל1970

New member
מנסה לחדד את השאלה

תודה על כל התגובות. אני מנסה לחדד את השאלה שלי לאור התגובות - האם כאשר אומרים "מסוגלים לחוות עוררות מינית" הכוונה היא שהם מכירים את החוויה של עונג מיני? אם כן אז מדוע "א-סקסואלים"? אם לא אז אני לא מבין מה זה עוררות מינית בלי עונג ואשמח אם תנסו להסביר לי.
 

Limbonic Art

New member
אולי...

אולי התכוונו לעינוג עצמי ולא התכוונו לזה בהקשר לעונג מיני עם בן זוג ומשיכה פיזית אליו כמו שאבי כאן התחיל לענות אחרת אני בעצמי לא הבנתי... חוץ מזה, אם כבר דיברו על הומוסקסואלים- לא פעם שמעתי שהם יכולים להנות מיחסים מין גם עם אישה (ולהפך), אבל בלי להמשך אליה/ו פיזית
 

avi1283

New member
אכן

נראה לי שהתכוונו באמת לעוררות מינית בלי קשר ליחסי מין פיזיים, ז"ת שחלקנו מאוננים מבלי לחשוב על יחסי מין, ויחסי מין אינם מושכים פיזית, לך יהיה אולי קשה לתפוס את זה כי אצלך עוררות מינית תמיד באה בהקשר של יחסי מין, אבל תחשוב שזה לא חייב להיות ככה, ויחסי מין בשבילנו לא מעוררים מינית בכלל.
 

nobles3

New member
לא כל דבר ניתן להסביר

אבל אני יכול לתקן משהו אם זה מעניין אותך א. עוררות מינית תמיד מלווה בעונג, אין כזה דבר עוררות בלי עונג. זה משהו מובנה וככה זה פועל (כמובן למי שיש לו תפקוד מערכות תקין). ב. גם ביחסי מין וגם בעינוג עצמי יש עונג בסיום התהליך, אם כי עוררות רגשית במהלך האקט היא חלשה וזה מעורר תחושות של ניכור (זה לפחות מה שאוכל להגיד על עצמי), ושמעתי שאנשים דיברו על כך שלא חוו עוררות רגשית כלל, אבל פיזית כן. זה ההבדל - למה זה ככה אני לא יכול להסביר. ג. אין עוד מה להוסיף
 

wingate

New member
יש רגשות ויש מכניקה

עד כמה שהבנתי הם מדברים על תגובה פיזית, והאמת היא שהגוף מסוגל לעשות המון דברים בלי טיפת שיתוף פעולה מהמוח. כלומר, כל החלקים הלרוונטים בגוף שלנו מתפקדים, והדעה שלנו בנושא מעניינת אותם כקליפת השום. האמת היא שהגוף האנושי מסוגל להגיב בצורה מינית גם כשהאדם לא סתם "לא מעוניין", אלא גם כשהוא אקטיבית מתנגד - וידוע (לפחות לביולוגים ורופאים) שניתן להביא גבר לזיקפה גם אם הוא לא מעוניין בכך, וניתן להביא גם גבר וגם אישה לאורגזמה במהלך אונס, כשברור לכולם שהם לא מעוניינים בכך (למעשה הם רואים בזה בגידה של הגוף, ולפעמים מאשימים את עצמם על כך ש"נהנו מזה", מה שרק מקשה על ההתאוששות הפסיכולוגית).
 
כל הקטע הוא בעצם-

הקטע הוא,שאסקסואלים יכולים "לגמור", מגיעים לאורגזמות (טוב נו,חלקם),יכולים "לדפוק " כל הלילה וכל זה,אסקסואלים הם בני אנוש אחרי הכל, אתם מודעים לזה נכון? אבל מזה בעצם אסקסואל? =אסקסואל זה בן אדם שיכול לשבת ברחוב עם החבר'ה ולשרוק לחתיכה שעוברת מולו,זה בן אדם שמגורה מינית,שחושב על מין רוב שעות היום (כמו כולם),זה בן אדם שרוצה לתת ולקבל אהבה,זה בן אדם ששרוצה להיכנס לזוגיות אבל פוחד מעצם המחשבה על זה. זה בן אדם שלא אוהב לגעת ומתרחק/מתחמק ממגע של אחרים. זה אסקסואל! בן אדם שלא אוהב מגע של אחר! גם לאסקסואל יש צרכים מיניים,אבל הוא לא אוהב שיש לו שותפים לעיניין. -יופי,אחריי שהסברתי לכם את כל זה,אני אלך עכשיו להסביר את זה לחבר שלי... תאחלו לי בהצלחה.
 

Limbonic Art

New member
אוקיי הצליחו כאן לבלבל אותי:-\

או שאני לא הבנתי מה זה אסקס ומקומי לא כאן בכלל או שאיך שאת מגדירה את זה הוא נכון חלקית אני יכולה להבין שאסקסואלים מגיעים לאורגזמה - כי זה עיניין של מכניקה. איך הם מרגישים אח"כ בעיקבות זאת, זה כבר סיפור בפני עצמו- נשמע נורא לעשות משהו ללא רצון ומשיכה:-\ מעולם לא הרגשתי צורך לשרוק לאנשים ברחוב ובטח לא מגירוי מיני. אני ממש לא חושבת ולא חשבתי על מין רוב שעות היום (ואני בטוחה שיש גם אנשים מיניים על כל סוגיהם שלא חושבים על זה רוב שעות היום). בכל הכנות מעסיקים אותי דברים אחרים לגמרי... לגבי זה שכולם בלי יוצא דופן- רוצים להעניק ולקבל אהבה- על זה אין ויכוח בכלל... השאלה איזה סוג של אהבה מדובר? וסליחה- אסקסואל זה אדם שרוצה להיכנס לזוגיות , אבל פוחד מעצם המחשבה על זה?? פוחד??? אני יכולה להבין שמחוסר רצון/עיניין או חוסר גירוי אפילו- יכול ליווצר רתיעה מסויימת בנושא - אבל פחד? (לגבי המשך הטענות אני מסכימה) טוב, אני כבר לא יודעת מה לומר ... מי שרוצה שיגיב על זה , אני בכל מקרה לא מתכוונת להתנצח יותר עם אף אחד ועל כל פנים - אני בהחלט מאחלת לך הצלחה, שלווה והמון אושר
 
../images/Emo45.gif

אסקסואל הוא לא אדם מודחק, שרוצה אבל לא רוצה, נמשך אבל לא נמשך. אסקסואל הוא אדם כמו כולם, שיש משחק אחד שהוא לא אוהב לשחק למרות שהרבה אנשים אוהבים. לולא העולם היה מייחס כזה משקל למשחק הזה, אף אסקסואל לא היה מרגיש שונה בגלל חוסר העניין שלו.
 
למעלה