עוד שאלה לשליחים שבינכם

עוד שאלה לשליחים שבינכם

קודם ממש תודה לחברה פה שעוזרים בכיף וזה ממש מעודד!! אני מאוד מעריך אותכם! דבר שני, מאחר שאני אף פעם לא ההיתי בתחום השליחות בקטנועים אני רוצה לברר מה המחירימ שמקבלים ותנאי עבודות. כמובן שאם יש למישהו פה הצעה טובה אני מאוד ישמח. בכל אופן בעל פיצה ששם עין על הקטנוע שלי טייפון (אני הקדמתי אותו בקניה כי הוא גם רצה לקנות) הציע לי שאני ימכור לו תקטנוע אבל בסוף אמרתי שאני לא מעונין, אז הוא אמר לי אם כך אז אולי שאני ירצה לעבוד אצלו, הוא אמר לי 25 לשעה בשחור וגמיש בשעות שאני ירצה. השאלה אם זה בכלל מחיר סביר כי אני יעבוד עם הטייפון שלי וגם אני לא מאמין שיהיו טיפים. סליחה על האריכות אבל אשמח אם תענו לי כמובן מי שמבין בזה. ואם יש לכם הצעה טובה אל תתבישו להציע... תודה!
 
שליח פיצה זה בד``כ עם הקטנוע של בעהב

אני לא יודע מה השכר מינימום היום! תבדוק לפי הגיל שלך!(ברור שהדלק על חשבונו) עכשיו למה לך בשחור? עדיף לך בלבן... תקבל הבראה, נסיעות כל מיני הטבות שהחוק מחייב! על פניו נראה לי לא מי יודע מה משתלם... 25 שח לשעה ולעבוד עם הקטנוע שלך!
 

dudmel

New member
לא משתלם לעבוד עם קטנוע פרטי בטווח ארוך

אולי לטווח של חודשים בודדים זה יכול להשתלם, אבל אם תיקח בחשבון את עלויות האחזקה שיקפצו ואת הירידה במחירון לטווח ארוך זה לא משתלם. אני לא רוצה להזכיר אפילו כמה תעלה לך תאונה חו"ח. אל תעבוד בשחור. במיוחד בעבודה בה הסיכוי לתאונה גבוה, חשוב מאוד להיות בסדר מול ביטוח לאומי ושאר הרשויות. 25 ש"ח לשעה זה השכר המקובל לשליחים שעובדים עם הקטנוע הפרטי שלהם. לעניות דעתי עדיף לעבוד בשביל שכר מינימום בעסק שעובד עם קטנועים משלו. במקומות כאלה גם יש בד"כ יחסית הרבה משלוחים וטיפים טובים. מצד שני עסקים אלה דורשים ממך בד"כ גם עבודה מעבר למשלוחים נטו - שטיפת כלים, ניקיונות וכו'. לדעתי זה בהחלט שווה את השקט הנפשי של לא לדאוג לקטנוע שלך. המלצה שלי - אם אתה באמת רוצה להיות שליח, לך לעבוד באחת הרשתות הגדולות של משלוחי המזון. יש להם הרבה עבודה והטיפים מגיעים כמעט לגובה המשכורת. כמובן שהטיפים נקיים ממס, וכך אתה נהנה מכל העולמות - גם כסף טוב, גם תלוש משכורת מסודר וגם לא צריך לדאוג לקטנוע.
 
למעלה