עוד שירשור פולני - באיזה תדירות היל

lollla

New member
עוד שירשור פולני - באיזה תדירות היל

הילדים חולים אצלכן? אני שואלת כי החבר - שבדרך כלל נודניק גדול בכל הנוגע ללולי - טוען שלולי חולה כל שבוע - ואצל אחותו זה לא היה ככה (3 ילדים גדולים כבר),וכמובן, שהוא ממש גידל אותם וזוכר
אבל שוב הפולניות שלי בנושאי אוכל ומחלות לא נותנת לי מנוח מאז ה"חורף" כבר היה וירוס חום ממושך - נדמה לי רק אחד, דלקת אזניים מינורית, התקף סטרידור, ועכשו שוב חום, הצטננות וכאבי אוזניים וגרון אני יודעת שחצי מהגן שלו חולה, וכן המטפלת בבית, ואני נדבקתי כבר ממנו בגלגול הקודם בקיצור מעגל קסמים אלב זה מתחבר לי עם הקיץ - האישפוז עם חיידק גסטרו ועוד סבב מחלה שניים. מה אתן אומרות ? איך אצלכן?
 

אורora

New member
זה קורה בתקופות

י שתקופות טובות ויש תקופות שהיא חולה בלי סוף שזה ממש סיוט. החודש האחרון כזה. היא רק סיימה אתמול בערב 10 ימים של אוגמנטין לדלקת אוזניים חריפה וכבר היום יללה שכואבת לה האוזן. אני כל כך מקווה שזה הרגל ופינוק ולא אמיתי. ניראה איך יעבור הלילה.
 

galizoe

New member
שלי טפו טפו מרפי קישטא - לא חולה

כמעט בכלל. כשנכנסה פעם ראשונה לגן (לפני שנתיים, בגיל שנה ו-7) היתה חולה חודשיים מתוך ה-4 הראשונים + אבעבועות רוח במאי וזהו. שנה שעברה החסירה רק יום אחד בגן בגלל דלקת עיניים. והיתה גם דלקת אזניים אחת בסופ"ש שעברה לבד. השנה עוד לא היתה חולה. היו ימים פזורים של מעט שיעולים, קיבלה הרבליס-B וזהו, לא התפתחה מחלה.
 

אנה מ

New member
שלי רק מצונן כל הזמן

רק יוצא מהתקררות אחת, וטראח - שוב פעם אף סתום ונזלת (ושינה קטועה). יודעת שמחממים את הגן, ובבית המזגן עובד על החימום כל זמן שאנחנו בבית, אז השד יודע איך הוא לא מצליח להשאר כמה ימים לא מקורר.
 

נוRית

New member
דווקא בגלל זה

כל המעברים האלה מחום (בפנים) לקור (בחוץ) וחוזר חלילה - ככה מתקררים. וגם - להיות כל הזמן במקום סגור וממוזג (ועוד עם ילדים נוספים) - מתכוןן בדוק להדבקויות חוזרות ונשנות.
 

דש1דש

New member
../images/Emo45.gif בדיוק מה שרציתי להגיד

דוקא כשלא מחממים יותר מידי - אפילו טיפה פחות מידי עדיף על טיפה יותר מידי חשוב לאוורר!!! גם בבית - אני מקפידה שתמיד - כל יום הבית יאוורר. אז יותר חימום אחר כך להביא לטמפ נורמלית - אבל להחליף אויר! מתי הבנתי את זה? דוקא בקיץ לפני שנתיים כשרופא אמר לי שכיום רואים בקיץ המון מחלות חורף בגלל שהבתים ממוזגים יותר מידי ולכן גם לא מאווררים - מאז אני מקפידה על אוורר ולא קר או חם מידי באץ עונה. הבנות שלי בכלל אוהבות קור - מבחינתם לא לחמם - ולהסתובב בחוץ בקור כל היום - אבל אני בכל זאת פולניה קצת
הקטנה בכל הימים האילו - פרט לזה הגשום כן היתה בחוץ לסיבוב קצר לפחות - לנשום אויר נקי - גם אם קר. ולשאלה שבראש השרשור - מעדיפה לא לענות - אתן מקבלות דיווח בכל מחלה של הבנות - אז אתן יכולות לבדוק....
 
למעלה