עוד שקר מבית היוצר של מעריב-ריכלות

ליאל44

New member
עוד שקר מבית היוצר של מעריב-ריכלות

הנה הכתבה;; הכירו את החבר המוסלמי של בריטני העונה לשם המלבב עוסאמה לופטי שלאחרונה מסתובב עם בריט. באותו זמן עלו השמועות הטוענות כי הזמרת בהיריון והיה זה אוסמה שרץ לתקשורת לספר שדבר ההיריון הוא ''בולשיט''. במיוחד לאור העובדה שמי שאישר את דבר ההתעברות על תקן ''האב המאושר'' הוא ג'יי. אר. רותם, בחור יהודי-ישראלי. תודו שזה נשמע כמו התחלה של בדיחה. לופטי מופיע יחד עם בריטני על שער ה-us weekly שייצא בקרוב, בו מבטיחים לנו כתבת שער מעמיקה על עברו האפל, פועלו ויוצרו של האיש שהגיע לכותרות מכלום. גורג'ס כאלה נבלות שונא אותם.
 

JoNy Boi

New member
אה?../images/Emo12.gif../images/Emo4.gif

בריטני ערבי הריון מעריב מוסלמים אב מאושר אוסמה..אני צריך מים קרים
 

SuperShiro

New member
זה פשוט

צ'ינג קונג הוא סיני שהתאסלם והצטרף לאירגון אנטי ישראלי מטעם האיסלם. סם [אוסמה
] הוא מוסלמי גם כן והשניים חברים באותו הארגון. כיוון שלסם כישוריים חברתיים ברמה הגבוה ביותר הוא נשלח מטעם הארגון ליצור קשרים עם אנשי החברה הגבוהה בהוליווד [על מנת להשיג כספים למימון מטרות הארגון], ובאחת הפעמים שיצא לאחד מהמועדונים החמים בהוליווד, פגש כמובן את בריטני. אין צורך לציין שסם היה זה שקיבל את צ'ינג קונג, ועזר לו להתאקלם בארגון. סם התחבב על בריטני במהרה, ודרך סם הכירה בריטני את צ'ינג קונג. צ'ינג קונג ובריטני התאהבו והתחתנו בחשאי, מבלי שהיא יודעת דבר על הארגון האנטי ישראלי בו השניים חברים. לצ'ינג קונג שהתגרש ועזב לארצות הברית יש שני תאומים, סיניים כמובן, אותם בריטני התחייבה לאמץ לאחר שהשניים יתחתנו, לכן גם צצה לה השמועה על אימוץ התאומים הסיניים. אפילו יש תמונה! הפעם בה בריטני נראתה מטיילת עם שון וג'יידן ופוגשת אדם נוסף עם אותה העגלה, ובה שני ילדים, זהו בעצם צ'ינג קונג, מפתיע, לא? מה, לא הגיוני?
 

ITS ORI BITCH

New member
חחחחחחח../images/Emo6.gif

רק עכשיו נפל על האסימון למי המעריב המפגרים האלו התכוונו לא הבנתי מי זה אוסמה
והוא באמת מזכיר ערבי, קצת.
 

ליאל44

New member
כן

אבל הוא חמוד וטוב שיש לבריטני חברים אמיתיים שלא בוגדים בה ורצים ישר לרכל עליה בצהובונים בשביל דולרים מסכנים.
 

tali44

New member
רגע... הקטע הראשון עם הארגון הוא נכון או לא?

בהתחלה ממש נבהלתי, אבל שהגעתי לפיסקה השנייה כבר הבנתי את הציניות... אז הכל ציניות או מה?
 

theone24

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!

אין את ענקית שיר.....ע-נ-ק-י-ת!!!!
 

הולי 2

New member
סאם לופאי=אוסמה לופטי

זה לא שקר בעניינו. סאם זה קיצור של אוסמה. ולופטי זה שם משפחה ערבי. וסאם באמת ערבי.... רק שאני לא יודע אם הוא מוסלמי או לא. ולפי US Weekly יצאו נגדו 2 צווי הרחקה בשנים 2004 ו- 2005, בגין איומים והתפרעות נגד השכנים שלו. זה כל הסיפור.... לבריטני יש חבר ממוצא ערבי
 

Just Anna

New member
יש ערבים נוצרים .

ואגב - לא כל הערבים כאלה גרועים . לבת דודה שלי יש חברה ערבייה ( נוצרייה ) והיא ממש אחלה .
 

Be you1

New member
../images/Emo45.gif

באמת לפני כמה ימים חשבתי לעצמי שאולי הוא ערבי כי כמו שאמרת לופטי הוא שם משפחה ערבי.
 

xtina 4 ever

New member
אז שיהיה ערבי עד מחר...../images/Emo210.gif

אני לא מבינה למה דברים כאלה אמורים לעניין מישהו? לא נראה לי שהיא שופטת חבר טוב ע"פ עדה או דת.
 

ליאל44

New member
נכון

אני אומר מסכנים הילדים של הצלמים מכים את האבות שלהם כל יום מרביצים להם הורגים אותם במכות. איזה מין עבודה זאת פפארצ'י? עבודה מגעילה חסרי חיים פשוט ככה.
 

YugiBoy

New member
לא מרביצים לפפראצי ...

אלה אם זה מגיע להם. התפקיד שלהם הוא לצלם את המפורסמים וכל מפורסם יודע את זה, וכל מפורסם לוקח את זה בחשבון לפני שהוא פורץ. ברוב המקרים, הם נותנים לצלמים לעשות את העבודה, והרבה מאוד פעמים גם מביימים יחד איתם סצינה שהם רוצים, רק כדי שיהיו מסופקים ויעזבו אותם. כשהפפראציז מתחילים לעבור את הגבול בין עבודה לחדירה גסה , מגיע להם מכות.
 

ליאל44

New member
נכון

ולא פעם ולא פעמיים סלבס אמרקיאים וישראלים אני יתן לך דוגמא נינט טייב הלכה לאכול במסעדה הפפארצ'י עקבו אחריה ואחרי הסטייליסט {נראהלי ככה רושמים} ואז נינט עשתה להם זין. הילדים בטח ממש בוכים שמקללים את האבות שלהם מרביצים להם עושים להם זין זה בטח כואב לראות את אבא שלך מוכה/עושים לו אצבע משולשת/מקללים אותו הבנת?
 

shir spears

New member
מרגש../images/Emo178.gif

אני בטוחה שמאוד אכפת לבריט אם הוא ערבי או לא
תבינו שמגיעים למצב שאתה לא יכול לסמוך על אפחד אז לא מעניין אותך מי הוא החבר שלך רק אם אפשר לסמוך עליו ובטח לא הדת/המוצא ולא שערבי זה משהו לא טוב כן??
 
למעלה