עוד 3 שבועות אני בברצלונה

עוד 3 שבועות אני בברצלונה ../images/Emo13.gif

מישהו יודע מה מזג האויר בספרד? אני הולך להיום שם 5 ימים-אשמח להמלצות-דברים שחייב לראות ואסור להחמיץ! תודה חבר'ס
 

maozeitan

New member
אז עכשיו אתה משויץ?

ברור לך שכולנו מקנאים בך שאתה הולך להיות בברצלונה 5 ימים ואנחנו נשארים תקועים בחורים שלנו בעוד שאתה הולך לקרוע את אחת הערים השוות בעולם. למען האמת יש פה כמה נשמות טובות שמעבירות מסרים בפרטי שמאחלות לך שיירד גשם ושלא תצא בכלל מהמלון. סתם אחי, תהנה תעשה חיים ואם אתה מדבר ספרדית אני יכול להכיר לך שם כמה בחורות כוסיות שהן ידידות שלי שלפחות גם תיהיה לך חברה משובחת של מקומיות.
 
דברים שאסור להחמיץ ואסור לראות ? ../images/Emo2.gif

טוב קודם כול, המזג אוייר בכל ספרד לא אותו דבר, תמיד תלוי לאיזה אזור אתה נוסע, בכל מקרה בקטלוניה..ברצלונה כבר די חורפי ... וקצת לא מובן לי, אתה לא מתכנן את הטיול שלך יותר במפורט,? לאן תלך מה תראה..מסלולים בכל יום ?..ככה תפיק את המיטב כשתיהיה שם..המלצה שלי! כי ישהמון מה לראות ולעשות בברצלונה......
 
בכייף, כל מה שאני אוכל לעזור אז בשמחה..

אבל אישית, אני לא הייתי מסתמכת רק על הטיולים שיש מהמלון, ובכלל אי אפשר לדעת לאן יקחו אותך ומה תראה בטיולים האלו.. עדיף שתדע מראש באיזה אתרים תבקר, מה תראה ומה תעשה. לפני יותר משבוע רכשתי מדריך נורא טוב על ברצלונה והייתי נורא ממליצה לך עליו, אני בכלל לומדת המון על ספרד..וברצלונה בכלל יש אזורים שיש בהם הרבה מה לראות, הר מונזואיק, קו החוף, שדרת ראמבלס , גארסיה פארק גואל, לאס קורטס ועוד..
 
למעלה