עולם הפייסבוק

Lir האחת

New member
אני לא מבינה למה..

יש אנשים שהם ממש אנטי לרשתות חברתיות בנט ולא ברור לי למה. אני חושבת שאם זה לא בא על חשבון מפגשים עם חברים, יציאות, לימודים..וחיים אחרים מה רע בזה?
 

HaifaMan

New member
זה טכנופובים

אנשים שכל שינוי טכנולוגי ופיתוחים חדשים מעוררים בהם אנטי בלתי רצוני אפילו. למרות שהם מבינים את היתרונות של המוצר/חידוש - הם עדיין מתעקשים להשאר במצב הקיים. בני אדם מטבעם לא אוהבים שינויים (ובתור בעלת תואר בפסיכולוגיה אני בטוח שאת יודעת את זה). לא יודע אם הכותב הזה גם סובל מזה, אבל זאת תופעה ממש לא נדירה.
 

Lir האחת

New member
כן.. יש בזה משהו.

מכל החברים שלי, יש לי שתי חברות שאין להן פייסבוק. שתיהן לא אוהבות ולא מתחברות למחשבים. אם הן יושבות על המחשב זה רק לצורך כתיבת עבודות.
 

M a t h 0 0 7

New member
אם הייתי נגד שינויים טכנולוגיים...

אני לא חושב שהייתי הולך ללמוד את מה שאני לומד כיום באוניברסיטה. בכל אופן, מדוע העובדה שיש אנשים מסויימים שלא מתחברים לרשתות חברתיות ישר מעוררת את הרעיון כי הם טכנופובים? למה? כי זה שובר את התנהגות הרוב באינטרנט? זה מאוד מאוד אישי. אני לא מבין למה זה לא מקובל ומדוע מסתכלים בצורה מוזרה על כאלה שאומרים שאין להם פייסבוק. האם אני משונה? וגם אם כן, זה לא אומר שאני מתנגד נחרצות לכל שינוי ופיתוח טכנולוגי כלשהו.
 

PitchDark

New member
כמה עובדות עליי

יש לי פייסבוק,יש לי גם חווה (אני מתה על הכבשים השחורות האלה),ואני ממש לא טכנופובית.עם כל זה,העובדה שאנשים שאני מכירה/לא מכירה/אוהבת יותר/אוהבת פחות יכולים להסתכל על תמונות מחיי ולדעת פרטים אישיים שלא הייתי רוצה שידעו קצת מציקה לי. יש בזה הרבה מן המציצנות ובתור מישהי שמאוד אוהבת את הפרטיות שלה זה קצת מפריע לי.והכי גרוע זה שהעניין הזה ממכר.אני לא יודעת לגבייך אבל לפעמים אני מוצאת את עצמי עוברת על תמונות של אנשים שאני בכלל לא מכירה... אני בתהליכי גמילה רציניים.את החווה אגב נטשתי.חקלאות זה לא בשבילי.
 

HaifaMan

New member
מסכים חלקית (ביותר)

מסכים שלא צריכים להעלות תמונות אישיות לאתר כזה
מסכים שאם את מוצאת את עצמך עוברת על תמונות של אנשים שאת לא מכירה באופן תדיר זה לא תקין אבל -
לא מסכים שיש בעיה עם האתר הזה באופן כללי. כל עוד משתמשים בו באופן מושכל והגיוני ונורמלי - הוא רק יכול לסייע. צריך להבין שכמו הרבה דברים בחיים - הוא בסך הכל כלי תקשורת, ולא איזה עולם ומלואו. בהצלחה בגמילה
 

shay4442

New member
שלום קוראים לי שי ואני טכנופוב

בכל מקרה אני סוג של, אמנם לא באמת טכנופוב כי אני חלק פעיל בחברה שחיה בעידן המודרני-טכנולוגי גם לי יש מחשב נייד,פלאפון, ומיקרוגל וכן כן גם פייסבוק אבל אני עדיין מעדיף את ריח הספרים על פני ריח המסך, אני לא יודע ולא רוצה לדעת לעשות כלום עם הפלאפון שלי חוץ מלענות,לחייג ולכוון שעון מעורר, ואכן בכל פעם שהמחשב נתקע או שהוא עושה משהו מוזר אני לוחץ על כפתור "התחל מחדש". פייסבוק ממלא את יצר המציצנות והאסקפיזם שלי(כן, ראיתי האח הגדול זאת אמרת הראשון לא של הסלבס כי אני סלבספוב בין השאר)
 
זה לא ממש קשור לטכנופובייה..

לי אמנם יש חשבון בפייסבוק, אבל אני לא פותחת חוות, עונה לסקרים מטופשים, מגדלת מפלצות וזורקת ערפדים על אנשים.. אני משתמשת בו בעיקר כדי להתעדכן פה ושם...
חוץ מזה, הכרתי את החבר בפייסבוק, ככה שאני לא יכולה להגיד עליו דברים רעים. מה שכן, אני חושבת שלתת לאתר הזה להשתלט לךעל החיים זה כבר מוגזם. יש לי ידיד טוב, שגם ככה נתן לאינטרנט להשתלט לו על החיים, שממש "חי" בפייסבוק. זה הגיע לרמה שהוא סתם מאשר אתה הגעתו לאירועים, בכל רחבי המדינה, ובפועל לא הולך לאף אחד מהם. אין לי מושג למה הוא עושה את זה... אולי כדי להיראות עסוק, פופולרי..זו כבר הדפיקות שלו. בכל מקרה, אנינגד נגד נגד להיות מחוברלאתר הזה בווריד, ולבדוק מה התחדש פעם בשעה.. בשלב מסויים זה פשוט פתאטי. יש חיים שלמים ואמיתיים בחוץ. אגב, אני נותנת לאתר הזה עוד חצי שנה לקיום (ואולי עוד כמה חודשים לגסיסה)... אני חושבת שאנשים יתחילו לאבד עניין בקרוב..
 

HaifaMan

New member
אני מסכים עם הכל חוץ מהמשפט האחרון

אמרו את זה על פייסבוק גם חצי שנה אחרי שנפתח. בינתיים הוא גדל בקצב אדיר.
 

Queen Celeste

New member
יש, כמובן

ואני לא רואה בזה שום דבר רע. הפייסבוק עוזר לי להתעדכן, לשמור על קשר עם אנשים רחוקים ולשתף תמונות, אבל הוא ממש לא בא על חשבון החיים האמיתיים.
 
כלי ארגוני נהדר

ובמה אקסהיביציוניסטית במיוחד לכל צרכי המיקרו-בלוגינג שלי.
 
אין לי

ואני לא מרגישה שזה חסר לי. אני עסוקה למדי (ואת הזמן הפנוי שלי אני מעדיפה להקדיש לדברים אחרים). חוץ מזה- אני מעדיפה לשמור על קשר עם חברים בצורה אישית ו"אמיתית" יותר, כלומר- במידת האפשר, פנים מול פנים.
 
למעלה