עונה 10 פרק 2

anaty69

New member
נהדר!


פרק אקשן מעולה. קראולי מאבד שליטה על דין עד כדי כך שהוא מוותר עליו ומחזיר אותו לסאם. הכי עצוב היה לראות את היחס של דין השד לבייבי. לא האמנתי כשראיתי את הלכלוך במכונית, ועוד דין אומר לסאם "זאת רק מכונית". ברור שזה לא באמת דין!
 

riktal

New member
אני ואני יכולה לסכם אותו ב: וואו!!!


קודם כל אני חייבת לציין לג׳נסן עושה עבודה מעולה כדין הרע, אפילו יותר מהרגיל. לדעתי דין הרע אפילו מתאים לו יותר
שנית (עדיין בקשר לג׳נסן) זה שהעונה הוא נראה אפילו יפה יותר, מה שממש מוזר כי בעיני הוא תמיד היה יפה
וביחס לפרק עצמו - פרק חזק מאוד! סאם היה מעצבן ברובו, דין היה חזק (אבל לא אהבתי את הסצינה עם קראולי שהוא השפיל אותו לפני השדים) והערכתי מאוד את קסטיאל שסירב להצלה (למרות שלא הבנתי למה הוא לא הרג את מטטרון רק בגלל כל מה שהוא עשה). זה לדעתי מסכם את הפרק.
 

משי22

New member
פרק מעולה


אני עדיין פחות מתעניינת בסיפור של קסטיאל והאנה (וממש מקווה שלא יחזירו את מטטרון לתפקיד חשוב בעונה כי נשבר לי ממנו כבר בעונה הקודמת) אבל הסצנות עם סאם ודין היה מצוינות.

מוזר לי קצת שהילד ההוא הצליח לגלות שהאיש שהרג את אבא שלו הוא דין ווינצ'סטר, והוא הצליח להתחקות ככה אחרי העקבות שלו אחרי כל שנים האלו, ובכל זאת פספס איכשהו את העובדה שדין צייד.
בכל מקרה דין הרע מעניין ומגניב, ובפרק הזה ראינו עוד קצת מהגבולות שלו. למרות מה שהוא אמר לסאם בסוף הפרק, לדעתי נשארו בו עוד הרבה אנושיות, והוא עדיין לא מוכן להכנע לשד שבתוכו. הייתי שמחה אם היו נותנים למאבק הזה של דין השד עם עצמו עוד כמה פרקים, אבל מניסיון העבר שלי עם על טבעי, הם לא נוטים להעמיק כל כך כאלה קווי עלילה
אבל נחכה ונראה.

סאם היה סבבה לדעתי בפרק הזה, והמבט שלו כשהוא נפגש עם דין לראשונה די שבר לי את הלב. אני שמחה שהוא אמר לדין שלא אכפת לו מה הוא עשה, הוא בכלל מקרה לא היה הורג אותו כי מגיע לדין לשמוע משפט כזה, למרות שעקרונית אני לא חושבת שזה נכון.
 

RBD1

New member
אני בניגוד לשאר הדעות כאן


חושב שהפרק היה דיי סביר, העלילה של הפרק הייתה מאוד צפויה(כנראה שהתסריטאים עדיין מתחממים לקראת הבאות)
הביצוע של השחקנים היה כרגיל טוב.
לגבי הקשר בין קסטיאל להאנה, כבר נאמר במפורש על ידי המפיקים וגם כתוצאה מכל העונות האחרונות, מנסים שלא יהיו זוגות בסדרה כי זה לא סדרה מהסוג "הזה" (ככה אמר המפיק) .אני מניח שזה רק הכנה לכך שהיא תוותר על הgrace שלה ותהייה אנושית או שתמות למענו בדרך אחרת שתעזור לו לחזור לתפקוד מלא.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה