עונה 3- אי התאמות בתסריט לעומת העונות הקודמות

J i m a l a y a

New member
אויש נו

למרות שהאלופה באמת אבל באמת אחלה טלנובלה מעאפנה ישראלית,האלופה 3 פשוט מזוויעה,מי האחראי על התסריט הכ-ל- כ-ך כושל?!!!!! מפרק לפרק אני רק נקרעת מצחוק לאור ההצגות החסרות כל בסיס מציאותי ואיך לכל הרוחות הכל מתגלגל כל כך מהר שאני מפספת את החיבור בין דבר לדבר... אני לי שמץ מי התסריטאי אבל פאק-אתה גרוע בן אדם!
 

Charlie

New member
משהו לא מסתדר לי בעובדות המוצגות בעונה הזו

כל הזמן חוזר המסר שפדידה ושלייפר גדלו בהכח, מזוהים עם הכח ולכן קונים את הכח. אבל בעונה הראשונה, היתה ביניהם יריבות גדולה. אחת הסיבות לכך היתה שתום היה "אאוטסיידר" הוא לא גדל בהכח אלא בהפועל והכח קנו אותו. הוא לא היה מאלה שגדלו בקבוצה כמו סער או עובד אלא רכש מבחוץ. אני זוכר אפילו פרק שלקחו לפדידה את סרט הקפטן ונתנו אותו לשלייפר והוא אמר משהו כמו לא יתכן שלשחקן לשעבר של הפועל יתנו להיות קפטן הכח. אז איך פתאום הוא גדל בקבוצה וחבר ילדות של סער?! פיספסתי משהו????
 
עונה 3- אי התאמות בתסריט לעומת העונות הקודמות

מהן הסצנות הכי הזויות שלא מותאמות לתסריט ולנעשה בעונות הקודמות?
 
דריה- פסיכולוגית או צלמת?

דריה היתה בעונה הראשונה והשניה צלמת. היא צילמה גם את לוח השנה וגם תמונות לתערוכות. איך היא פתאום הגיעה להיות פסיכולוגית?- זה אמור לקחת כמה שנים, לא?
 

vanilla maple

New member
אני לחושבת שהצילום

היה עבורה רק תחביב ובאותה תק' נראה לי שהיא למדה משהו.. או שעשתה קורס מזורז של מדעי ההתנהגות
 
אגב, ורד פלדמן צחקה על זה בעצמה

בראיון שהיה לה בעיתון סופשבוע "7 ימים" או "7 לילות" על השדרוג שלה לפסיכולוגית
 
סטיה בתסריט שציין pinkdor

מה שמרגיז זה שהם שכחו לגמרי ממיטל אוגניסיאן‬ pinkdor 13/11/09 00:01 סער מתווכח עם ליאן, ליאן אומרת לו שגם הוא בגד בה, הוא מסביר לה שהוא סתם היה שוכב עם נשים אבל הוא לא ניהל שום רומן ואופס, שוב שכחו לגמרי מהסיפור שהיה לו עם מיטל. עם כל הכבוד לפדידה, הוא בגד בליאן בצורות הכי קשות שיכולות להיות והוא ניהל רומן ארוך עם המיטל הזאת, אז שהתסריטאים יפסיקו להתעלם ממה שקרה בעונות הראשונות. גם ככה לחסל את מילי? בתור אחד שאהב את העונה הראשונה, זה מסריח לגמרי לראות את זאת.
 

snirf

Active member
מה בדיוק מפתיע../images/Emo35.gif

בכל עונה החליפו תסריטאים,אז מה הפלא שיש אי-התאמות בנוגע לעלילות/התפתחויות כאלו ואחרות?
 
לא מפתיע- מאכזב

אמורה להיות המשכיות מסוימת , לא? וגם אם לא אמורה להיות המשכיות ולא אמור להיות קשר בין עונות, אז למה ליצור סיטואציות פאתטיות ומאולצות כדי לסגור קצוות מעונות קודמות?- לא אמין בכלל ואני באמת מתארת לעצמי שזאת תוצאה של החלפת התסריטאים התכופה.
 
למעלה