עונה 3, פרק 16,החלק השני של הבאטלים(פרק אחרון לפני הלייב-ים)

  • פותח הנושא xjoiq
  • פורסם בתאריך

trilliane

Well-known member
מנהל
לי הוא התחבר נהדר! הזכירו לי את סיימון וגרפונקל

וההתחלה א-קפלה, לתת לשיר לצמוח מדקלום ולהתפתח... מעולה!
אני חורשת על הביצוע שלהן עכשיו, מבחינתי הוא ה-ביצוע של כל הערב הזה.
לטעמי השיר יושב עליהן נפלא והן יושבות בול על הטעם שלי; אם הן ממשיכות בכיוון הזה ומוציאות דיסק, הוא יגיע למדף שלי.


מוסיפה בעריכה את השיר שהן הזכירו לי (בפתיחת השיר שלהן): Cloudy (דווקא לא מהפייבוריטים שלי).

 

Uri04

New member
אויש.. שוב סייב לא מוצדק

ולעומר לא היה סיכוי מול דר ואוריין, אחרי שפמפמו אותן ככה בפרומואים לעונה (לפני חמש עשרה שנה בערך. זוכרים?) אבל LOL על עומר מתעלם מאביב כשהוא נפרד מכל המנטורים. בצדק. אני הייתי מתאפק גם לא להוריד לו סטירה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ראיתי את הפרומואים, אבל האודישן שלהן היה חזק ומרשים מאוד

אז לא מפתיע שפמפמו אותו... וגם הביצוע הערב היה מוצלח בעיניי; כבר ציפיתי לאיזו נפילה לאור מה שנכתב כאן, והן דווקא סבבה לגמרי, נהניתי. לדעתי אם לא יפשלו הן אמורות להגיע עם מוש לגמר.
&nbsp
הביצוע של עומר (אגב, אפילו בשלב הזה של העונה הוא מתמודד שאיני זוכרת את שמו או פרצופו, פשוט לא מצליח להשאיר עליי חותם...) עצמתי ולא רע, אבל נשמע מלא פוזה, כאילו הוא מנסה להיות מישהו אחר כשהוא שר. בהנחה שלא גדל בדרום ארה"ב, הוא נשמע כאילו הוא עושה חיקוי של איזה זמר קאנטרי / פולק / בלוז אמריקני שמבצע את השיר. זה נשמע טוב אבל נורא מלאכותי, לא אמיתי... ואני מהמרת שזה בערך מה שאביב היה אומר לו היה נמאס לו מלהעליב אנשים...
(לא בטוחה שבאמת נמאס לו, אולי העירו לו שהוא הגיע למכסה המקסימלית לתכנית הזו...
).
 

Uri04

New member
חחח כן - עבר את הקו האדום של ההעלבות פר פרק

המכסה תתאפס מחדש בפרק הבא.


עומר באמת זמר טוב, אבל מוש לא עבד איתו על העניין הזה - של מיהו עומר ואיזה מין זמר הוא רוצה להיות. תשמעי, אולי העתיד של עומר לעבור לנאשוויל טנסי וללמוד מן הגדולים ביותר בתחום הסול-בלוז-קאנטרי, ושם לנסות להטביע חותם. אין לי ספק שבאמריקן איידול, נניח, הוא היה עובר ישר. אבל כאן כרגע אני מבין למה את מתכוונת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שמע, אני שמחה שהוא שם, מצעד החנופות עושה לי לא פעם צרבת

וכל ה"קשה קשה" גם כשזה ממש לא... (אם כי אני מניחה שלפעמים עצם ההדחה קשה, אחרי שמכירים את המתמודד, גם אם הבחירה עצמה לא קשה במיוחד). אם כבר מזכירים את אמריקן איידול, מהמעט שיצא לי לראות התרשמתי שהם לא חסים על נפשם הרכה של המתמודדים אלא הרבה יותר ישירים בביקורת (הם כמובן לא מנטורים, ועדיין).
&nbsp
אני חושבת שבטנסי עומר יגלה שיש עוד הרבה כמוהו, רק אותנטיים... וזו בדיוק הנקודה שמפריעה לי, הוונה-בי הזה. לו היה מנסה להפגיז עם איזה בלוז ישראלי אותנטי, מראה לנו משהו חדש, זווית מרעננת, משהו משלו, הייתי אומרת "ואללה!"; אבל הוא נשמע כמו חיקוי של משהו ממקום אחר, שנורא רוצה להיות שם (מזכיר לי פתאום את רחוב סומסום
).
 

Uri04

New member
לגבי אביב

יש מבחינתי הבדל בין ביקורת קשה, לבין העלבה. אני מאוד רגיש לדברים האלה, משום שאני בעצמי חוויתי דברים דומים כשלמדתי משחק באחד מבתי הספר המוכרים. מורים אחדים נותנים לך ביקורת בונה שאתה יכול לקחת ממנה משהו ולהיבנות ממנו. מורים אחרים פשוט מעליבים וקוטלים אותך מבלי לספק לך הסבר - בשיטה של - אותו אני אוהב, אותך אני לא. זוהי ביקורת, אני לא אומר שלא. אבל כל ילד בן 3 יכול לספק לך ביקורות כאלה, וזה לא מה שנדרש ממנטור בתכנית שכזו. אם אתה לא יכול לתת למתמודד ביקורת בונה - אל תהייה שם. אם מה שמשחק זה רק הרייטינג, ולכן כל אמצעי ההשפלה כשרים - זה מגעיל אותי וגורם לי לא לרצות להמשיך לצפות. אם נוסיף את כל הקומבינות המסריחות שיש כאן, אני מתחיל ממש לא לאהוב את אביב, וממש מקווה שההפקה תשכיל להעיף אותו בעונה הבאה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכון, אבל אצל אביב הבעיה לדעתי היא בעיקר ב"איך" ולא ב"מה"

מבחינה תוכנית אני חושבת שהביקורות שלו מוצדקות (לרוב הוא אומר את מה שאני חושבת) וממש לא מסתכמות באוהב/לא אוהב. להפך; למעשה לו היה מסתפק בכך כנראה לא היה כ"כ מעליב, דווקא הפירוט הישיר והבוטה שלו בד"כ פוגע פי כמה... אז הסבר יש, הוא פשוט לרוב לא דיפלומטי או מסוגנן כי אביב נוטה לא פעם לשדר את המחשבות שלו ישירות לפה בלי סינון... ואני לא חושבת שהוא עושה זאת כדי להשפיל, אלא פשוט כי כל עוד לא מגבילים אותו הוא קצת מתקשה לשים גבולות לעצמו (אפרופו הערב, עם ה"סלפי" שהוא דפק שם...
). זו כנראה התוצאה של חינוך ללא גבולות (הוצהר ע"י הוריו). אני ממש לא חושבת שכל ילד בן 3 יכול לספק את הביקורות שלו, ואני לא חושבת שההפקה תעיף אותו; למיטב הבנתי הוא רוצה לפרוש אחרי העונה השנייה ולהערכתי ההפקה דאגה שהוא יישאר. הוא המרענן הרשמי של התכנית... מנטול בים של מרשמלו. לפעמים חריף מדי, אבל לפחות עוזר קצת לנטרל את הצרבת.
 

xjoiq

New member
הוא מפלצת ולא צריך אותו בכלל בתוכנית

ולא צריך להיות סנגורים של טיפוסים שטניים.
בשיטה הזו הכוללת גם חפירה טיפשית בילדות אפשר לסנגר על כל אנס ורוצח סדרתי ואולי אף לפתור אותו בעונש קל..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דעתך נוטה להיות קיצונית ודרמטית יותר. אני וההפקה חושבות אחרת

 

xjoiq

New member
ההפקה רודפת בצע ואת מפגינה חוסר רגישות לצורך להתנהגות אנושית

בסיסית לפני כל דבר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כמובן, איני חושבת כמוך, משמע אני נטולת רגישות אנושית בסיסית

העיקר שאח"כ אתה טוען שאני משייכת
לך כוונות שליליות. בסדר, מה שתגיד.
 

xjoiq

New member
את רואה הנה עוד סוג בעיה שמקשה מאוד את השיח איתך

הבנת נקרא:

חוסר רגישות לצורך[של אחרים;של מושאי הדיבור במקרה הזה של אביב] להתנהגות אנושית בסיסית ≠ להיות נטול רגישות אנושית בסיסית.

ואחר כך תגידי שאני סתם משייך לך כוונות שליליות. לפני כל דבר תתחילי בהבנת הנקרא.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה, סליחה, אני סתם מפגינה חוסר רגישות; התכוונת להחמיא לי

ולא שמתי לב. אין ספק, אני חלשה מאוד בהבנת הנקרא, עלית עליי.
 

xjoiq

New member
ראית את הסימן "שונה" תיקנתי אותו

שאני אבין אותך(את רואה אני לא פזיז בלשייך לך דברים):
את רואה בזה מחמאה שאין לך רגישות מול העיניים לחוסר התנהגות אנושית בסיסית של אחרים וזה לא צורם וצועק לך-וזו מחמאה בשבילך??
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו הייתה אירוניה... (ציניות)

אכן לא פירשתי נכון את אי-המחמאה שלך, והבנתי ביקורת X כלפי חוסר רגישותי כביקורת Y.
זה עדיין אומר שהאשמת אותי בחוסר רגישות, שזה, מבחינתי, אומר שאתה חושב עליי דברים לא חיוביים במיוחד, איך לומר...

זכותך; לא נעלבתי. אבל איך לומר, זה לא ממש גורם לי לחשוב עליך דברים טובים בחזרה או לרצות להמשיך להידיין איתך, זה הכול. כאמור, תרגיש חופשי לפרוש בכל שלב, אני באמת לא חושבת שהדיון כבר יכול להתקדם לאיזשהו מקום פרודוקטיבי.
 

xjoiq

New member
אני חושב עליך רק את הדברים שאת אומרת על עצמך

מתוך השוואה לדברים שאת לא אומרת על עצמך
&nbsp
"חנופה" עושה לך צרבת, "קטילה ורצח אישיות" עובר לך קל מול העיניים(ולא עושה לך "צרבת"-ברוך השם!).אולי לא הכי חלק אבל גם לא הכי נורא.
ובעסקת החבילה של אי חנופה+קטילות ורצח אישיות "את מאוד שמחה שהוא שם" כפי שגם אמרת את זה במפורש כמה הודעות למעלה וגם בעבר(אגב כמעט היחידה פה בפורום כשרוב הפורום מקבל בחילה ברמה כזו או אחרת מהיציאות הדוחות והקטילות שלו).
&nbsp
ואחר כך תגידי שאני מייצר מדידי מחשבות שליליות עליך.
&nbsp
לו היה לך יתר רגישות זה היה מה טוב.
&nbsp
מעבר לזה אני לא אעיר לך בעתיד פה בפורום גם אם תהללי את אביב בלי סוף ותהפכי אותו למשיח לנביא לגורו למלאך גבריאל לכהן גדול או למשה רבנו שקם לתחיה.
&nbsp
כמחווה של רצון טוב אני גם לא אשיב לך
ב-2 תגובות האחרות שהשארת לי פתוחות. שלא יווצר לך באקראי על הדרך המחשבה שאני חושב עליךעוד כל מיני דברים לא טובים.
&nbsp
ושיהיה לך המשך ערב מקסים

&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, אתה חושב עליי את הפרשנות שלך לדברים שכתבתי

ושלא כתבתי (שלרוב אינה תואמת למה שאני באמת חושבת או מתכוונת) ואת הפרשנות שלך לדברים בכלל.

לתשומת לבך, כשאתה כותב ""קטילה ורצח אישיות" עובר לך קל מול העיניים" מעבר לכך שאתה טועה לגביי, כבר התיאור של התכנית הוא בגדר פרשנות אישית שלך ולא עובדה. לא כולם יסכימו איתך שמה ששודר הוא אכן בגדר "קטילה ורצח אישיות". עצם ההגדרה של אמירה מסוימת ככזאת הוא כבר דעה ולא עובדה. אתה מרבה לכתוב מתוך השקפת עולם שלך שאתה נוטה לראות כניטרלית ואובייקטיבית כבר ברמת תיאור המציאות, אבל זה פשוט לא המצב.

שא ברכה וערב מקסים גם לך.
 

xjoiq

New member
זה לא פרשנות זה הבנת הנקרא

ואת יכולה גם להתכחש למעשיו והתנהגותו של אביב. וגם את יכולה להחליט שה"ביקורות" שלו בונות וגם מאוד אמפטיות ולהגיד שהמחשבה השונה שלי היא "פרשנות אחרת" אין בעיה. כי אחרת עסקת החבילה שמביא אביב לא היתה כל כך משמחת וחיובית בעיניך.
&nbsp
ואידך זילי גימרי.
&nbsp
שוב ערב מקסים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנה מבוססת לא מעט על פרשנות

אני לא מתכחשת למעשיו של אביב, אנחנו צופים באותם מעשים; אבל התיאור ובחירת המילים שאתה משתמש כדי לתאר אותם יכולים להיות שונים כי הפרשנות תהיה שונה. מותר לי או לכל אחד אחר לראות אותם אחרת מכפי שאתה רואה אותם או להגיע למסקנות שונות משלך. זה לא מעיד על חוסר רגישות, זה פשוט אומר שאנשים אחרים רואים את העולם אחרת ממך, והראייה שלך לא "אמיתית" או "נכונה" יותר (היא אמיתית ונכונה יותר מבינתך ועבורך, כמובן, אבל לא לכולם).
 
למעלה