מאחורי המחבר מתחבא "קליפ" של המציאות שהתרוצצה במוחו בזמן
הכתיבה.
בשעורי ספרות את יכולה להתפלסף "במה התכוון המשורר" ולקחת את הפרשנות גם למה שהוא לא התכוון.
בשיר יש, בתוך הביצוע, רמת התחברות לשיר. והמחבר גם כשהוא שומע קאברים של השיר אותו תסריט של קליפ מנסה לרוץ בראשו גם אז.
כך שהמחבר באמת יכול לתת ציון לקאבר.
 
יתכן שסלסולים לא מפריעים לך(יופי!)אבל יתכן שצבע הקול שלו יחסית לנינט כן הפריע לך(למרות שהטונים שלו יותר עשירים ומלאים משל נינט) לכן לא אהבת את הקאבר.
 
וכן! עצם זה שגבר שר שיר שבמקור מושר ע"י אשה(ולהפך) זה כבר עושה כמעט את כל הקאבר(לכן תמיד כדאי לעשות קאברים למגדר השני)והשינוי הוא כבר בילט-אין.
הכתיבה.
בשעורי ספרות את יכולה להתפלסף "במה התכוון המשורר" ולקחת את הפרשנות גם למה שהוא לא התכוון.
בשיר יש, בתוך הביצוע, רמת התחברות לשיר. והמחבר גם כשהוא שומע קאברים של השיר אותו תסריט של קליפ מנסה לרוץ בראשו גם אז.
כך שהמחבר באמת יכול לתת ציון לקאבר.
 
יתכן שסלסולים לא מפריעים לך(יופי!)אבל יתכן שצבע הקול שלו יחסית לנינט כן הפריע לך(למרות שהטונים שלו יותר עשירים ומלאים משל נינט) לכן לא אהבת את הקאבר.
 
וכן! עצם זה שגבר שר שיר שבמקור מושר ע"י אשה(ולהפך) זה כבר עושה כמעט את כל הקאבר(לכן תמיד כדאי לעשות קאברים למגדר השני)והשינוי הוא כבר בילט-אין.