עונה 4 פרק 18

עונה 4 פרק 18


לא יאומן כי יסופר!!!!!!! אמנדה אשכרה חושפת את הזהות האמיתית שלה
התסריטאים באמת מוכיחים כל פעם מחדש, והפעם זה באמת מטורף ממש, כמה הם לא הולכים על הבטוח והצפוי אלא משנים את הכללים כל הזמן ושומרים אותנו על קצות האצבעות.
אחרי שמרגו שיקרה לוויקטוריה על כך שאמילי דחפה אותה, באמת החלטתי שאני רוצה שהיא תמות, כמו רוב הצופים, אני מניח. עכשיו בגללה ויקטוריה ואמילי יחזרו להיות במלחמה. תהיתי איך זה ימשיך עכשיו. מרגו מרוצה, גם ויקטוריה אמורה להיות מרוצה (אבל כמובן שלא תהיה). אז מי ינקום עכשיו? משהו יקרה ללא ספק עם לואיז, השאלה היא רק מה? עכשיו היא הרבה יותר מאוזנת ויציבה, אבל השקרים של נולן (פויה עליו!) יתנקמו בו ללא ספק. לא בא לי שתהיה שוב רעה/ לא יציבה. ואחרי שמרגו שוב השתנתה וחזרה להיות מרגו הטובה, אני כבר לא רוצה שתמות. למרות שאני לא רואה כ"כ סיבה להשאיר אותה, עכשיו שמילאה את תפקידה.
אז מי דרס את מרגו? החשודים שלי הם הבריון שלה, גדעון וחשבתי לרגע גם על דיוויד אבל זה בטוח לא הוא. מאמין שזה הבריון שלה.
מחכה לפרק הבא, שיהיה בעוד שבועיים
 

xokeren

New member


אני כ"כ שונאת את מרגו. כשהיא תחילה הופיעה לא היה ממש אכפת לי ממנה אבל מאז, העונה העכשווית היא מעצבנת אותי בטירוף... שתמות כבר!!!!

&nbsp
אני נהנת מבן ואמילי ביחד
שילך לעזאזל ג'ק. הוא מעצבן אותי לאחרונה... היה לו את הזמן שבעולם להיות עם אמילי אבל הוא לא רצה ועכשיו כשהיא סוף סוף עם בן הוא רצה אותה...
בן היה צריך לעמוד ליד אמילי כשהיא הכריזה שהיא אמנדה קלארק לא ג'ק... מסכן בן.. ראה אותה בטלוויזיה ואיך שג'ק מסתכל עליה...
 
למעלה